" Κεφαλαιο 31 "

1.4K 124 8
                                    

Καθησα δειλά στο κρεβάτι και περίμενα...μεχρι που ακουσα την πόρτα να ανοίγει....ο Αλεξαντερ μπηκε μεσα στο δωματιο παιχνιδιού...φοράει μονο ενα τζιν παντελονι...παίρνει κόφτες ανάσες και το βλέμμα του ειναι σκοτεινό και σταθερό...τρέμουν τα πόδια μου απο φόβο,δεν ξέρω τι θα μου κανει και επειδή εχει πολυ καιρο να μπει εδω μεσα ελπίζω να μην τον επηρεάσει περισσότερο πανω μου...

Αλξ-"Πέσε στα γονατα"

Χωρις αντίρρηση κανω αυτο που λεει και πέφτω στο ξύλινο πάτωμα στα γόνατα μου...

Αλξ-"Παρακαλεσε με να μην σου κανω κακο"

Α-"Σσσσε παρακαλώ,μμμην μου κανεις κακκο"
Λέω φοβισμένα και τραυλιζοντας,ίσως δεν ηταν καλή ιδέα να τον φέρω εδω...

Αλξ-"Ανέβα στο κρεβάτι και γδυσου"

Ανεβηκα γρήγορα στο κρεβάτι και εβγαλα το φορεματακι και τα εσώρουχα μου...εκείνος με κοιταει ίσως με μίσος η με λαχτάρα δεν μπορω να καταλάβω...

Αλξ-"Παίξε με τον εαυτο σου"

Α-"Τι;"

Αλξ-"Χαιδεψου κανε αυτο που λέω τωρα"

Δεν το πιστεύω αυτο που λεει...βάζω δειλά τα χέρια μου πανω στο κορμί μου...χαϊδεύω ολο το σώμα μου και ντρέπομαι πολυ...

Αλξ-"Φοβάσαι;"

Α-"Ναι"

Αλξ-"Καλα κανεις"

Με αρπάζει απο το χερι και με φιλάει με βία...πιάνει με το χερι του τον λαιμό μου και μου σηκώνει το προσωπο...

Αλξ-"Θα σε γαμ...σω πολυ άγρια"

Α-"Ηρεμήσε αγάπ..."

Μου κλείνει το στόμα και μου ρίχνει μια σφαλιάρα στο στηθος...εχω αρχίσει να νιώθω πολυ άσχημα θελω να φύγω απο εδω μεσα...Ο Αλεξαντερ ειναι άλλος άνθρωπος εδω μεσα...φέρνει σκοινί και δένει τα χέρια μου στο κρεβάτι...σηκώνεται και πέρνει στα χέρια του ενα μαστίγιο...κόβονται τα πόδια μου...

Αλξ-"Κανε ησυχία"

Κλείνω τα ματια για να μην βλέπω τι θα μου κανει...νιώθω το μαστίγιο να καταλήγει πανω στο στηθος μου...ο πόνος ειναι διπλός και σωματικος αλλα και διεργητικος...το επαναλαμβάνει σε ολο το κορμί μου πολλές φορές...οσο κιαν ευχαριστιέμαι δεν μπορω να καταλάβω γιατι θέλει να με βλεπει ετσι...αφήνει το μαστίγιο και πέρνει θεση ανάμεσα στα πόδια μου...ξεκουμπωνει το τζιν του και βάζει την στύση του μεσα μου...πιέζει το κορμί μου με τα χέρια του με δύναμη...ρίχνει σφαλιάρες στα οπισθια μου και στα πόδια μου...στα ματια μου τρέχουν δάκρυα...με μια απότομη κίνηση λύνει τα χέρια μου και με γυρνάει μπρουμυτα...με βάζει στα τέσσερα και μπαίνει ξανα μεσα μου...τραβάει με δύναμη τα μαλλιά μου και μου ρίχνει σφαλιάρες...πραγματικά νιώθω πολυ άσχημα...

Α-"Πιο ήρεμα σε παρακαλώ"

Αλξ-"Βούλωσε το"

Γιατι μου φέρεται ετσι...με πονάει και νιώθω απαίσια...δεν ειναι ο Αλεξαντερ που γνωρίζω όταν μπαίνει εδω μεσα...
Η κατάσταση εχει ξεφύγει περισσότερο...εχει κοκκινησει ολο το κορμί μου απο τις σφαλιάρες που τσούζουν...σε μια στιγμή μια πολυ δυνατή σφαλιάρα καταλήγει πανω στο προσωπο μου ξανα...αυτην την φορά ομως ειναι τόσο δυνατή που ματωνουν τα χειλια μου....

Α-"Αφησε μεεεε"
Φώναξα δυνατα...αλλα μου εκλεισε το στόμα...με έβαλε με το ζόρι να ανεβώ πανω του...έκατσα ακίνητη και δεν κουνιομουν...αυτο ομως δεν του άρεσε καθόλου...και με εσπρωξε με δύναμη στο πάτωμα...έπεσα κάτω και χτύπησα ευτυχως ελάχιστα το πόδι μου...φοβάμαι τόσο πολυ που δεν μπορω να σταματήσω να κλαίω...θελω να φύγω απο εδω...παίρνει στα χέρια του ενα δερμάτινο λουρί και στέκεται απο πανω μου...

Αλξ-"Ανέβα παλι επάνω μου και να εισαι καλό κορίτσι αλλιως θα το μετανιώσεις"

Σηκώθηκα απο το πάτωμα και την ωρα που πήγε να καθίσει του έριξα μια κλοτσια στην στύση του...ετρεξα και βγηκα απο το δωματιο παιχνιδιού...μπηκα στην κρεβάτοκαμαρα και κλείδωσα την πόρτα...ακούω δυνατα χτυπήματα στην πόρτα...

Αλξ-"Αριανα ανοιξε μουυυυυυυυ"

" Αν τολμάς "Donde viven las historias. Descúbrelo ahora