Α-"Που θα παμε τωρα;"..
Αλξ-"Θα σε παω στο σπίτι σου να ξεκουραστείς γιατι αύριο δουλεύεις"
Α-"Εχω ρεπό αύριο"
Αλξ-"Ωραία τοτε παμε μαζι σπίτι σου"
Φτάσαμε στο σπίτι μου...άλλαξα ρουχα και πηγα αμέσως στην κουζίνα να μαγειρεψω για να φάμε...μου πήρε μια ωρα αλλα ολα ειναι έτοιμα...καθίσαμε στο τραπέζι και ο Αλεξαντερ έβαλε κρασι στα ποτήρια μας...ξεκινήσαμε να τρώμε και του άρεσε αρκετα...
Μετα απο το φαγητο καθίσαμε στο καναπε και η αληθεια ειναι οτι τον θελω ξανα...όταν ειμαι διπλα του με τρελενει...ομως εβαλα να δούμε μια ταινία...αν και ο Αλεξαντερ δεν βλεπει... Καθόμασταν μαζί εκεί, σιωπηλοί, κοιτάζοντας την ταινία στην οθόνη μπροστά μας...στην πραγματικότητα κανένας μας δεν παρακολουθούσε την ταινία...μετά από αναμονή που φάνηκε σαν αιώνας, γλίστρησε τα χέρια του γύρω μου...με φίλησε στο μάγουλο, στο αφτί και μετά στο λαιμό....ανατριχίλα διαπέρασε το κορμί μου...ημουν εθισμένη στον έρωτα του...γιατί όμως το να κάνω έρωτα μαζί του με έκανε τόσο νευρική;...Ίσως επειδη ειναι τοσο ισχυρός...Γύρισα το κεφάλι προς το μέρος του και φιληθήκαμε βαθιά και με πάθος...χάθηκα στα χείλη και την ανάσα του...δεν θα με πείραζε να διαρκέσει αυτή η στιγμή για το υπόλοιπο της ζωής μου....
Πέρασε το χέρι του κάτω από το φορεμα μου και η ανατριχίλα ξαναγύρισε...καθώς τα κρύα του δάχτυλα άρπαξαν το δεξί μου στήθος και το έσφιξαν απαλά...τα χείλη μας κλειδωμένα και η μυρωδιά του έρωτα άρχισε να πλημμυρίζει το μικρό δωμάτιο...κατέβασα το χέρι μου στο παντελόνι του και το πέρασα από μέσα τυλίγοντας στα δάχτυλα μου τον ανδρισμό του κι εκείνος δυνάμωσε την ένταση στο φιλί του με το που τον άγγιξα...το εσώρουχο μου είχε γίνει μούσκεμα...ειμαι τόσο ερωτευμένη μαζί του...
Τράβηξα τη μπλούζα του πάνω...αποκαλύπτοντας το στέρνο του και έτρεξα τα δάχτυλα μου πάνω του...ηθελα να τον εξερευνήσω μέχρι το τελευταίο εκατοστό και να απομνημονεύσω κάθε πιθαμή του κορμιού του...εκανε το ίδιο και πέταξε το φορεματάκι μου στο πάτωμα...με φίλησε στο λαιμό καθώς ξεκούμπωνε το σουτιέν μου και ρίχνοντας το στο πλάι...με κοίταξε, τον κοίταξα, του χαμογέλασα και άρχισα να το φιλώ στο αφτί και το λαιμό...αναστέναζε από ευχαρίστηση...η στύση του ήταν πλήρης και στις φλέβες της έρεε η σεξουαλική επιθυμία...με γύρισε ανάσκελα ρουφώντας τα στήθη μου και κατέβηκε στην κοιλιά και πιο κάτω στους μηρούς...σταμάτησε, με κοίταξε χαμογελώντας, συνέχισε στο εξωτερικό μέρος των ποδιών μου και μετά στο εσωτερικό...Φίλησε την περιοχή μου...ενα απαλό υγρό φιλί που με έκανε να αναστενάξω...το έκανε ξανά, αυτή τη φορά με μεγαλύτερη διάρκεια...Ήμουν σε έκσταση...με τη γλώσσα του έγλειφε ολη την περιοχή μου...μέχρι που άρχισε να παίζει τη γλώσσα του πάνω στην κλειτορίδα μου...Τα υγρά μου πλέον έτρεχα παντού...σηκώθηκε να πάρει ανάσα σκουπίζοντας τα υγρά μου από το πρόσωπο του και σιγά-σιγά γλίστρησε προς τα πάνω και με φίλησε σπρώχνοντας τη γλώσσα του στο στόμα μου...Συνεχίσαμε να φιλιόμαστε και απλώνοντας το χέρι μου προς τα κάτω, έπιασα την στύση του και άρχισα να την τρίβω στο περιοχή μου... Δάγκωσε το κάτω χείλος μου και τραβήχτηκε λίγο πίσω....Το ήθελα...Ήθελα να τον νιώσω μέσα μου, να νιώσω το πάχος του να με γεμίζει βαθιά μέσα μου...χαμήλωσα το σώμα μου λίγο προς τα κάτω τραβώντας τον μέσα μου...αναστενάξαμε και οι δύο και εκείνος έσπρωξε το υπόλοιπο μέσα ανοίγοντας διάπλατα την περιοχή μου...Τραβήχτηκε πίσω όσο πήγαινε, αλλά χωρίς να βγει από μέσα μου και τον ξαναβύθισε...νιώθω υπέροχα έχοντας τον μέσα μου...δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο...Δεν μπορούσα να κάνω τίποτε άλλο από το να ολοκληρώσω...με έπερνε όλο και πιο δυνατά κι εγώ είχα τυλίξει τα πόδια μου γύρω του για να τον κρατήσω βαθιά μέσα μου...φώναζα το όνομα του και πιέζω τα νύχια μου στην πλάτη του καθώς ολοκληρώνω...νιώθω τη ζέστη από το σπέρμα του να με κατακλύζει και να μου δίνει έναν ακόμα οργασμό... Ξέπνοος έπεσε δίπλα μου με τράβηξε στην αγκαλιά του,...με φίλησε και κοιμηθήκαμε αγκαλιασμένοι και περισσότερο ερωτευμένοι...Καινούργιο κεφαλαιο :)
Πως σας φάνηκε;
Περιμενω σχολια και το αστερακι σας :)
KAMU SEDANG MEMBACA
" Αν τολμάς "
AcakΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!