Μετα απο 1 μήνα...
Βρίσκομαι στο παλιό μου σπιτι μαζι με την μαμα μου,την Ρεμπεκα και τον Τζακσον...σημερα ειναι πιο ευτυχισμενη μέρας της ζωής μου...ο γαμος μου...ειμαστε όλοι καθισμένοι στο σαλονι και πίνουμε λιγο κρασι για το καλο...
Ρ-"Ποιος θα το πίστευε Αρια οτι παντρεύεσαι"
Μ-"Και με ενα καλο παιδι"
Τ-"Και πολυ πλούσιο"
Α-"Σταματατε να μου λέτε συνέχεια το ίδιο πραγμα εγω χαίρομαι που βρηκα εναν άνθρωπο να με λατρεύει και να με κανει να νιωθω μοναδική οχι γιαυτο"
Τ-"Πλακα σου κάνουμε ψαράκι χαχα"
Ρ-"Ελα να σου φτιαξω τα μαλλια και να σε βαψω περασε η ωρα"
Οσο κιαν επέμενε ο Αλεξαντερ για να μου φέρει μακιγιερ και κομμωτήρια εγω αποφάσισα να παω απλή και να με ετοιμάσει η Ρεμπέκα...το νυφικό μου ειναι λευκο σε στενή γραμμή και το συνοδεύει εναν πανέμορφο ρομαντικο πέπλο...η Ρεμπέκα με βάφει οπως πάντα σε γήινους τόνους και μου φτιάχνει όμορφες αναλαφρες μπουκλες...μολις τελειώνει φοράω το νυφικό μου και τα ψηλά λευκά πέδιλα μου...
Μ-"Αχ κοριτσακι μου ποσο ηθελα να ηταν εδω ο μπαμπας σου να σε καμαρώσει νυφουλα"
Α-"Ελα μαμάκα μου μην στεναχωριεσαι σίγουρα με βλεπει μην ανησυχεις"
Την παιρνω μια ζέστη αγκαλια και κρατιεμαι με το ζορι για να μην κλάψω και χαλασω το μακιγιάζ...
Ρ-"Εχουμε αργήσει φύγαμε"
Χωρίζομαστε η Ρεμπέκα με την μαμα μου σε ενα αυτοκινητο και εγω με τον Τζακσον στο αλλο που νοίκιασε ο Αλεξαντερ για τον γαμο...ζήτησα απο τον Τζακσον να με παραδώσει γιατι τον νιωθω σαν αδερφό μου...στην διαδρομη μου βαζει απαλή μουσικη και αυτο με βοηθάει πολυ για να χαλαρώσω...οταν φτάνουμε εξω απο την εκκλησια βλεπω αρκετό κοσμο να στέκεται απο εξω...και ο Τζακσον δεν εχει σταματήσει να πατάει την κόρνα οπως και η Ρεμπέκα στο αυτοκινητο της μπροστα μας...ο αντρας της ζωής μου στέκεται όρθιος στο ψηλό σκαλοπάτι και με περιμένει...ο Τζακσον μου ανοιγει την πορτα και κατεβαίνω...περπατάμε προς τον Αλεξαντερ και εκείνος χαμογελάει...
Τ-"Αλεξ σου δίνω την αδερφή μου αλλα θελω να την προσεχεις και πανω απο ολα να την σέβεσαι και να μην εκμεταλλευτείς ποτέ την αγαπη που σου εχει..σε ευχαριστούμε που την κανεις τοσο ευτυχισμενη"
Κρατήσου Αριανα θα χαλάσει το μακιγιάζ...λέω στον εαυτο μου γιατι κοντεύω να πέσω κατω απο την συγκίνηση...
Αλξ-"Υπόσχομαι να την κρατήσω ασφαλή και χαρουμενη οπως μου την δίνεις σημερα εσυ"
Ο Αλεξαντερ μου απλώνει το χερι του και εγω του δίνω το δικο μου...δίνουμε ενα γλυκό φιλι και μπαίνουμε στην εκκλησια...εκει εχει μαζευτεί ο κόσμος και περιμένει να αρχίσει το μυστήριο...
Ολα κυλούν οπως πρεπει και η Ρεμπέκα με τον Τζακ που ειναι οι κουμπάροι τα καταφέρνουν τέλεια...ο Αλεξαντερ δεν ήθελε να βάλει καποιον δικο του κουμπάρο και επειδη συμπαθει πολυ τον Τζακ αποφασίσαμε εκείνον...
Οταν τελειώνει το μυστήριο βγαινουμε απο την εκκλησια για να παμε στο γλέντι που θα γινει σε ενα κτήμα που εκλεισε ο Αλεξαντερ...αφού βάζουμε αρκετές φωτογραφίες μπαίνουμε στο αυτοκινητο του οι δυο μας...στην διαδρομη αντιλαμβάνομαι οτι δεν πηγαίνουμε προς το σωστό μέρος...Α-"Αγαπη μου που παμε"
Αλξ-"Στο αεροδρομιο"
Α-"Γιατι;"
Αλξ-"Για τον μήνα του μέλλιντος καρδιά μου"
Α-"Και το γλέντι;"
Αλξ-"Μην ανησυχεις το γνωρίζουν όλοι"
Κάθομαι στην θεση μου ανηπομονη και φτάνουμε στο αεροδρομιο...ο Αλεξαντερ βγαζει τα εισήτηρια και μου δινει το ενα...χαμογελάω και το ανοιγω αμέσως...
Α-"Ντουμπάι;;;;;"
Αλξ-"Πως σου φαινεται;"
Α-"Φανταστικοοοοοοο"
Έπεσα στην αγκαλια του και του έσωσα ενα μεγαλο παθιασμένο φιλι...
Μολις μπηκαμε και καθίσαμε στις θέσεις μας πήρα μια βαθιά ανασα για του αποκαλύψω και την δικη μου έκπληξη...Α-"Αλεξαντερ;"
Αλξ-"Ελα αγαπη μου"
Α-"Σ'αγαπαω πολυ το ξερεις;"
Αλξ-"Ναι και εγω σ'αγαπαω και το ξερεις"
Α-"Ειμαι έγκυος!!"
Αλξ-"Ε;"
Α-"Ειμαι έγκυος αγαπη μου"
Αλξ-"Καλα ρε Αριανα μεσα στο αεροπλανο επρεπε να μου το πεις"
Α-"Γιατι που ειναι το κακό;"
Αλξ-"Γιατι δεν μπορω να σε παρω στην αγκαλια μου και να φωνάξω ποσο ευτυχισμένο με έκανες με αυτο που ειπες"
Α-"Καντο Αν τολμάς"
Λύνει την ζώνη μου και την δικη του...με σηκώνει στην αγκαλια του και αρχιζει να φωνάζει σαν τρελός...όλοι μας κοιτούν και χειροκροτούν...καθόμαστε παλι στην θεση μας και δενουμε τις ζώνες μας...
Αλξ-"Ξέχασα να σου πω πως στο ξενοδοχειο που εκλεισα υπαρχει μεσα ενα μικρο δωματίου παιχνιδιού"
Α-"Αλεξαντερρρρρρρρρρρ"
Αλξ-"Θα ειναι απλα ενα ρομαντικο ταξιδι"
Η ιστορια μας εφτασε στο τέλος της...θελω να σας ευχαριστήσω για τα σχολια και τις ψήφους σας...και ελπίζω η ιστορια μου να σας εκανε ομορφη παρεα...
Καλη συνέχεια στο Wattpad....
Γεια σας :)
KAMU SEDANG MEMBACA
" Αν τολμάς "
AcakΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!