" Κεφαλαιο 25 "

1.4K 132 10
                                    

Α-"Μ'αγαπας;"

Αλξ-"Θα στο δείξω"

Με τραβάει ακομα πιο κοντά και ακουμπαει τα χείλη του στα δικά μου...φιλιομαστε πολυ ωρα και απολαμβάνω την ηρεμία του φιλιου μας...το σώμα μου τον εχει ανάγκη...θελω να τον νιώσω...απλώνω τα χέρια μου στο κορμί του και τον χαϊδεύω απαλά...

Αλξ-"Τι θελεις μωρο μου;"

Α-"Εσένα"

Αλξ-"Σήκω παμε στο δωμάτιο"

Προσεχτικά κατευθυνθήκαμε προς το δωμάτιο...με έριξε στο κρεβάτι και ανέβηκε απο πανω μου...με φιλούσε αισθησιακά και χαϊδεύει το κορμί μου...
Ομως ο ήχος απο το κουδούνι μας σταματάει...

Αλξ-"Πρεπει να μάθω ποιος ειναι"

Έγνεψα καταφατικά και πήρε το κινητό του στα χέρια...

Αλξ-"Στιβ ποιος ηρθε;κατεβαίνω αμέσως"

Σηκώθηκε γρήγορα απο πανω μου και άρχισε να ντύνεται...

Α-"Τι επαθες ποιος ηρθε;"

Αλξ-"Η Βερονικα συνεργαζόμαστε πολλα χρόνια,πρεπει να κατέβω"

Εφυγε απο το δωμάτιο...κατι δεν μου αρέσει...γιατι εφυγε ετσι σαν τρελός...με εχει φάει η περιέργεια να την δώ...φοράω γρήγορα ενα τζιν σορτσάκι και ενα ροζ φανελάκι...βγηκα απο το δωμάτιο και κατεβηκα αργά αργά τα σκαλιά...τους βλέπω να κάθονται στον καναπε...αυτη ειναι γύρω στα σαράντα φοράει ενα πανάκριβο μαυρο φορεμα,
Και ειναι ξανθιά...κρύβομαι πίσω απο τον τοίχο για να κρυφάκουσω τι λένε...

Αλξ-"Ειμαι ευτυχισμένος Βερονικα"

Β-"Δεν μπορεις να ζήσεις χωρις το παιχνίδι Αλεξ μου το ξερεις"

Αλξ-"Με αυτην την γυναίκα μπορω ,εχει αλλαξει ολη την ζωή μου"

Β-"Εισαι ενθουσιασμένος Αλεξ επειδή ειναι διαφορετική αργότερα θα θελεις παλι το παιχνίδι"

Τα λόγια της με κάνουν και θυμώνω πολυ...τι θέλει αυτη και ανακατεύεται ποια ειναι;...γιατι ξερει για το Παιχνίδι μήπως ηταν μια απο τις παιχτριες του;...δεν αντέχω άλλο κατεβαίνω τα σκαλιά και στέκομαι μπροστα τους"

Αλξ-"Ηρθες,να σου συστήσω την συνεργάτιδα μου Βερονικα Καβενς,απο εδω η Αριανα Ανιστον"

Β-"Χαίρομαι που σε γνωρίζω Αριανα εχω ακούσει πολλα για σενα"

Α-"Γεια σας"

Β-"Εγω καλύτερα να φύγω,θα τα ξαναπούμε Αλεξ"

Περπάτησε μεχρι τον διάδρομο και εφυγε...ο Αλεξαντερ με κοιτάει χαμογελαστός...εγω παλι τον κοιτάω πολυ νευριασμένη...

Αλξ-"Νόμιζα πως δεν θα κατέβεις"

Α-"Σας διέκοψα;"

Αλξ-"Οχι η παρουσία σου ειναι πάντα ευχάριστη"

Α-"Σε τι συνεργάζεσαι με αυτην;"

Αλξ-"Εχω επενδύσει στην εταιρια της και έχω το πενηντα της εκατό"

Α-"Δηλαδή οι σχέσεις σας ειναι μονο επαγγελματικές;"

Αλξ-"Ναι"

Α-"Και γιατι σου μιλούσε για το παιχνίδι;"

Αλξ-"Τι ειναι αυτα που λες Αριανα;"

Α-"Τα ακουσα ολα Αλεξαντερ πες μου ποια ειναι αυτη;"

Αλξ-"Η εκπαιδευτήρια μου"

Α-"Τι εννοεις;"

Αλξ-"Οταν ήμουν 17 γνώρισα την Βερονικα,είχαμε σχεση για λιγο καιρο και μου έμαθε το παιχνίδι,με εκπαιδεύσαι ενα χρονο και ετσι ξεκίνησα"

Α-"Και είστε ακομα μαζι;"

Αλξ-"Οχι βεβαια όταν εμαθα το παιχνίδι τελείωσε η σχεση μας,μείναμε δυο καλοί φίλοι μετα γίναμε και συνεργάτες"

Α-"Ήσουν ανήλικος όταν σου έμαθε το παιχνίδι το καταλαβαίνεις;"

Αλξ-"Ένιωθα καλα"

Α-"Και τωρα ηρθε εδω για να σου αλλαξει το μυαλό επειδή αποφασίσες να κανεις μια φυσιολογική σχεση;"

Αλξ-"Φοβάται οτι δεν θα καταφέρω"

Α-"Παω μια βόλτα"

Αλξ-"Θα έρθω μαζί σου"

Α-"Οχι θελω να μείνω λιγο μονη"

Αλξ-"Δεν εχεις φάει τίποτα ολη μερα"

Α-"Δεν εχω όρεξη γεια"

Πήρα τα κλειδιά μου και εφυγα...κατεβηκα με το ανσασερ κάτω και μολις βγηκα είδα την Βερονικα μπροστα μου...

Β-"Σε περίμενα"

Α-"Που ήξερες οτι θα βγω;"

Β-"Ηξερα πως μολις σου πει ο Αλεξαντερ για το παρελθόν του θα φυγεις"

Α-"Ατυχησες δεν άφησα τον Αλεξαντερ απλα μια βόλτα παω"

Β-"Δεν εισαι η κατάλληλη γιαυτον"

Α-"Και ποια ειναι;"

Β-"Μια αληθινή παιχτρια"

Α-"Δεν ντρεπεσαι γιαυτα που λες;πήρες ενα αγοράκι δεκαεφτά χρόνων και του καταστρέψες την ζωη"

Β-"Ο Αλεξαντερ ηταν ευτυχισμένος μαζι μου,νομίζεις οτι ειναι μαζι σου θα σε παρατήσει σαν σκουπίδι,αυτο που εισαι"

Δεν κρατήθηκα και της έριξα ενα δυνατό χαστούκι...το αξίζει ειναι παλιάνθρωπος

Αλξ-"Αρκετά"

Στην φωτογραφία ειναι η Βερονικα...
Σας αρέσει;;
Πως σας φαίνονται οι εξελίξεις;;
Περιμενω τα σχόλια σας και το αστερακι σας!!
Μην ξεχνάτε το καινούργιο μου Βιβλιο "Σε ολα μαζι" εχουν μπει ήδη 6 κεφάλαια..
Σας ευχαριστω :)

" Αν τολμάς "Onde histórias criam vida. Descubra agora