" Κεφαλαιο 30 "

1.3K 132 10
                                    

Β-"Βερονια Καβανς,παρακαλώ"

Α-"Αριανα εδω"

Β-"Τι θελεις;"

Α-"Άκου να σου πω,μεινε μακριά απο τον Αλεξαντερ,αρκετά τον κατέστρεψες ειναι ευτυχισμένος και θέλει να ζήσει φυσιολογικά το κατάλαβες;"

Β-"Θα μείνω διπλα στον Αλεξαντερ και θα σας χωρίσω"

Α-"Θα πω στην μητέρα του,τι γινόταν πίσω απο την πλατη της ολα αυτα τα χρονια"

Β-"Μην τολμήσεις"

Α-"Θα το δεις αν δεν μείνεις μακρυα του"

Της το εκλεισα στα μούτρα...ελπίζω να παρει την απειλή μου στα σοβαρά...με αυτην μεσα στα πόδια μου δεν θα μπορέσω να βοηθήσω τον Αλεξαντερ να ξεπεράσει το παιχνίδι...
Γύρισα παλι στην κουζίνα να ετοιμάσω το φαγητο...θα φτιαξω ριγκατόνι με λαχανικά και τυρί...θα μου παρει περίπου μια ωρα...
Σημερα αποφάσισα να φάμε στο μπαλκόνι του διαμερίσματος...
Το φαγητο ειναι έτοιμο και πολυ νόστιμο...το τοποθέτησα στο τραπέζι και το συνόδεψα με λευκο κρασι...την ωρα που άναψα τα κεριά στο τραπέζι ακουσα την πόρτα του ανσασερ...ο Αλεξαντερ βγήκε στο μπαλκόνι...ειναι θλιμμένος και τα ματια του ειναι σκοτεινά...με αρπάζει απο τα μπράτσα και με φιλάει πολυ δυνατα...

Αλξ-"Μου ελειψες"

Α-"Και εμένα αγάπη μου,μαγείρεψα εγω σημερα"

Αλξ-"Δεν χρειαζεται να ασχολείσαι με αυτα"

Α-"Μου αρέσει να το κανω,τι εχεις φαινεσαι θλιμμένος"

Αλξ-"Καλα ειμαι"

Α-"Δεν είσαι Αλεξαντερ,το ξέρω.Σου λείπει το παιχνίδι ετσι;"

Αλξ-"Προσπαθώ Αρια,κατάλαβε με"

Α-"Το εκτιμώ Αλεξαντερ"

Αλξ-"Παω να κανω ενα ντουζ και επιστρέφω για το φαγητο"

Α-"Ενταξει"

Εβαλα λιγο κρασι και καθησα στην καρέκλα...πως μπορει ενα παιχνίδι να τον επηρεάζει τόσο πολυ;...δεν θελω να ειναι θλιμμένος εξαιτίας μου ομως εκείνος ισχυρίζεται οτι ειναι ευτυχισμένος μαζι μου...δεν ξέρω τι να κανω για να τον βοηθήσω...
Ο Αλεξαντερ δεν άργησε και κάθισε στην καρέκλα...

Α-"Ελπιζω να σου αρέσει"

Αλξ-"Ειναι πολυ νόστιμο αγάπη μου"

Α-"Στην δουλειά ολα καλα;"

Αλξ-"Τα συνηθισμένα,εσυ πες μου"

Α-"Μιλησα με τον κύριο Κουπερ θα συνεργαζόμαστε μαζι στον τομέα του σχεδιου"

Αλξ-"Μμμ και αυτός ο Κουπερ ειναι ωραίος;"

Α-"Ειναι γοητευτικος,αλλα εγω δεν εχω ματια για αλλον"

Αλξ-"Το ελπίζω"

Α-"Θες το απόγευμα να βγούμε μια βόλτα;"

Αλξ-"Μολις τελειώσει το φαγητο θα παω στο γραφειο μου να δουλέψω λιγο ακομα και μετα ναι θα ειμαι ελεύθερος"

Τελειώσαμε το φαγητο μας και ο Αλεξαντερ εξαφανίστηκε στο γραφειο του...κάθισα στο σαλονι και χάζευα στην τηλεόραση αλλα το μυαλό μου ειναι στο Αλεξαντερ...προσπαθεί τόσο πολυ για μένα και εγω δεν υποχωρώ σε τίποτα...ίσως αν του εκανα δώρο...αν τον πήγαινα στο δωμάτιο παιχνιδιού;...για μια τελευταία φορά;...ίσως ένιωθε καλύτερα...
Τρέχω στο δωμάτιο και κανω ενα ντουζ...φοράω τα μαύρα εσώρουχα μου και ενα απλό φορεματακι...πηγαίνω εξω απο την πόρτα του γραφείου του και χτυπάω...

Α-"Η Αρια ειμαι να μπω;"

Αλξ-"Ναι περασε"

Α-"Εχεις πολυ δουλειά ακομα;"

Αλξ-"Οχι γιατι;"

Α-"Θελω να παίξουμε;"

Αλξ-"Να παίξουμε;"

Α-"Θα σε περιμενω στο δωμάτιο παιχνιδιού"

Αλξ-"Αρια τι λες;"

Α-"Οτι θελω να παίξουμε Αλεξαντερ"

Αλξ-"Κανω τόση προσπάθεια,και εσυ μου λες οτι θες να παμε στο δωμάτιο παιχνιδιού;"

Α-"Θα σε χαλαρώσει Αλεξαντερ"

Αλξ-"Δεν ξερω"

Α-"Θα σε περιμενω,ελα"

Βγηκα απο το γραφειο του και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο παιχνιδιού...μπηκα μεσα και η αληθεια ειναι πως ακομα φοβάμαι...αυτο το δωμάτιο με τρομάζει...απο την μερα που με τιμώρησε ο Αλεξαντερ δεν ηθελα να ξανα μπω ποτέ εδω μεσα...καθησα δειλά στο κρεβάτι και περίμενα...μεχρι που ακουσα την πόρτα να ανοίγει....

Καινούργιο Κεφαλαιο...
Πως σας φάνηκαν οι εξελίξεις;;
Μην ξεχνάτε να ψηφίζεται ....
Και ρίχτερ μια ματια στην ιστορία μου Σε ολα μαζι !!

" Αν τολμάς "Donde viven las historias. Descúbrelo ahora