Α-"Δεν ξέρω εχω μπερδευτεί πολύ"Ρ-"Μην το σκέφτεσαι τωρα,ετοιμάσου να παμε για ενα ποτό θα έρθει και ο Τζακσον"
Α-"Ενταξει"
Φόρεσα ενα τζιν παντελόνι,μια άσπρη κοντομανικη μπλουζα και τα μαύρα χαμηλά μποτακια μου...βγηκα απο το σαλονι και είδα την Ρεμπέκα να με περιμένει στην πόρτα...
Α-"Ουαουυυ είσαι πανέμορφη"
Φορούσε μια μαύρη ψηλομεςη κοντή φούστα,ενα μαυρο αμανικο μπλουζάκι με χρυσα γράμματα και ψηλές μαύρες γόβες...ειχε τα μακριά καστανοξανθα μαλλιά της ίσια και εχει βαφτεί έντονα!
Ρ-"Σε ευχαριστω Αριανακι μου παμε"
Μπηκαμε στο αυτοκινητο της Ρεμπέκας...θελω να πάρω τηλεφωνο τον Αλεξαντερ να του πω ευχαριστω και οτι δεν μπορω να δεχτώ το δώρο του...αλλα δυστυχώς δεν εχω τον αριθμό του...
Φτάσαμε και κατεβήκαμε απο το αμαξι...εξω απο το κλαμπ καθόταν ο Τζακσον και μας περίμενε...Τ-"Είστε κούκλες"
Ρ-"Ευχαριστούμε"
Τ-"Παμε μεσα μας περιμένει και ο φίλος μου ο Τομ"
Μπηκαμε μεσα στο κλαμπ...ειχε πολύ κοσμο και καθησαμε σε ενα σταντ...πήραμε ποτά και γνωρίσαμε τον Τομ...ειναι πολύ συμπαθητικός και ευγενικός.Εχουν περασει δυο ωρες και ειμαι πολύ κουρασμένη...μίλησα στην Ρεμπέκα και φύγαμε απο το κλαμπ...όταν μπηκαμε σπίτι είπαμε καληνυχτα και ξάπλωσαμε αμέσως...
Ανοίγω τα ματια μου απο τον ήχο του κινητού μου...απλώνω το χερι μου χωρίς να κοιτάξω ποιος ειναι και το βρω στο αυτι μου...Α-"Μμναι"
Αλξ-"Καλημερα Αριανα ελπίζω να μην σε ξύπνησα,ο Αλαξεντερ ειμαι"
Μολις ακούω την φωνή του,πέφτει το κινητό απο τα χέρια μου,ανοίγω τα ματια μου και το πιανω,ανακαθομαι στο κρεβάτι και το βάζω πάλι στο αυτι μου!
Α-"Καλημερα Αλεξαντρερ,οχι ξύπνια ειμαι"
Αλξ-"Θελεις να έρθεις με την φίλη σου στο σπίτι μου για να παρει την συνεντευξη;"
Α-"Ναι πες μου την ωρα και που να έρθουμε"
Αλξ-"Θα στείλω τον οδηγό μου να σας παρει στις δώδεκα ακριβώς"
Α-"Ηθελα απο χτες να σε πάρω αλλα δεν ειχα το νούμερο σου,το δώρο ειναι πανέμορφο αλλα δεν μπορω να το δεχτώ"
Αλξ-"Αριανα θα το κρατήσεις και τέλος,σας περιμενω γεια σου"
Κοιτάω την ωρα και ειναι δεκα...σηκώθηκα τρέχοντας και φωνάζω Ρεμπεκαααα "ξυπναα"...μπαίνω στο δωμάτιο της και την σκουντάω δυνατα...
Α-"Ρεμπέκα ξύπνα ξυπναααα"
Ρ-"Μας κλέψανε;;"
Α-"Οχι καλε"
Ρ-"Τοτε γιατι κανεις έτσι;"
Α-"Με πήρε τηλεφωνο ο Αλεξαντερ και μου ειπε να παμε σπίτι του για την συνεντευξη"
Ρ-"Τέλεια,και δεν μπορούσες να μου το πεις όταν ξυπνήσω;"
Α-"Σε δυο ωρες θα έρθει ο οδηγός του να μας παρει"
Ρ-"Τιιιι;σηκώνομαι αμέσως"
Ετρεξα στο μπάνιο και εκανα ενα ντουζ...πηγα στην ντουλάπα μου και φόρεσα ενα μπορντο παντελόνι,μια μαύρη μλπουζα με μακρύ μανίκι και τα μαύρα μποτακια μου,πηγα στο καθρέφτη και έπιασα μια ψηλή κοτσίδα τα μαλλιά μου...πηγα στην κουζίνα να πιω καφέ και είδα την Ρεμπέκα να φοράει ενα μαυρο παντελόνι,άσπρο πουκαμισο και μαυρο σακάκι,ειχε τα μαλλιά της μια αυστηρή κοτσίδα
Α-"Είσαι σαν στέλεχος εταιρίας"
Ρ-"Και εσυ λες και πας σχολείο,γιατι δεν φοράς κάτι πιο καλό βρε παιδι μου το σπίτι του ειναι σαν παλάτι"
Α-"Το μονο που θελω ειναι τον δώ ξανά δεν με νοιάζει αν το σπίτι του ειναι παλάτι"
Ρ-"Καλα βάλε μου λιγο καφέ γιατι πέρασε η ωρα"
VOUS LISEZ
" Αν τολμάς "
AléatoireΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!