Α-"Γιατι θα κοιμηθούμε μαζι αποψε"Αλξ-"Αποκλείεται"
Α-"Θες να καταλάβει κάτι η μαμα μου;"
Αλξ-"Ενταξει θα έρθω στο δωμάτιο αλλα δεν θα κοιμηθώ στο κρεβάτι,δεν ειναι οτι δεν θελω δεν μπορω να το κανω"
Α-"Όπως θες"
Στο δωμάτιο ο Αλεξαντερ εχει στρώσει μονο ενα σεντόνι στον μικρό καναπε απεναντι ούτε που χωράει να ξαπλωσει...με στεναχωρεί οτι δεν μπορει να κομηθει διπλα μου,πρεπει να κανω κάτι γιαυτο...
Πηγα στο μπάνιο και φορεσα ενα απλό άσπρο φορεματακι δώρο της Ρεμπέκας κι αυτο που φτάνει λιγο πιο κάτω απο την μέση μου,δεν φορεσα σουτιέν για να διαγραφεί τις ρογες μου απο την δαντελα που εχει στο στηθος,άλλαξα το κάτω εσώρουχο και έβαλα ενα στρινγκ λευκο,βγηκα προσεκτικά απο το μπάνιο μην με δει η μαμα μου έτσι και μπηκα στο δωμάτιο,εκανα την αδιάφορη και ξάπλωσα στο κρεβάτι,κοίταξα τον Αλεξαντερ με κοιτούσε με τόσο άγριο και παθιασμένο βλέμμαΑλξ-"Σου αρέσει να παίζεις μαζι μου;"
Α-"Εγω γιατι;"
Αλξ-"Μην παίζεις μαζι μου Αρια δεν ξερεις τι ειμαι ικανός να σου κανω"
Α-"Δεν σε φοβάμαι"
Αλξ-"Θα επρεπε"
Σηκώθηκε απο τον μικρό καναπε,και με έπιασε απο τον καρπό με δύναμη...με ξάπλωσε πανω στο κρεβάτι και έσκισε την φορέματακι μου...
Αλξ-"Με εχεις τρελάνει"
Ανοιξε τα πόδια μου και πήρε θέση ανάμεσα τους...κατέβασε το παντελόνι του και έβαλε την στύση του μεσα μου...
Δεν κουνιέται απλα την κρατάει σταθερά μεσα μουΑ-"Τι επαθες;"
Αλξ-"Νιώθω ολόκληρος μεσα σου"
Συνέχισε να ειναι μεσα μου,αλλα ανέβασε τον ρυθμό της επαφής μας...ζουλαει το στήθος μου και κοντεύω να φτάσω στην κορύφωση...το κανει ομως αυτός πρώτος και με παρατάει στο κρεβάτι...
Αλξ-"Αυτο για να μάθεις να μην παίζεις μαζι μου δεσποινης Ανιστον"
Έβαλα ενα νυχτικο,και ξάπλωσα στο κρεβάτι...δεν του ειπα ούτε καληνυχτα και εκλεισα τα ματια μου...
Άνοιξα τα ματια μου και είδα τον Αλεξαντερ καθισμένο στο κρεβάτι να με κοιτάει...Αλξ-"Καλημερα δεσποινης Ανιστον"
Α-"Καλημερα"
Αλξ-"Είσαι ακομα θυμωμένη;"
Α-"Αρκετά"
Αλξ-"Ενταξει θα τελειώσω αυτο που δεν τελείωσα χτες"
Με τράβηξε και με ανέβασε απο πανω του...τράβηξε το παντελόνι του και έβαλε την στύση του μεσα μου...βόγκηξα δυνατα γιατι δεν ειχα προλάβει να βγάλω υγρά και μου εκλεισε το στόμα...
Αφέθηκα στην Ένωση μας και μετα απο λιγο εφτασα στην κορύφωση,το ίδιο και εκείνος...Αλξ-"Καλύτερα τωρα;"
Α-"Ναι πολυ καλύτερα"
Ετοίμασα τα πραγματα μου...χαιρέτησαμε την μαμα μου και φύγαμε απο το σπίτι...μαλλον μπέρδεψε τους δρόμους γιατι δεν παει σωστά για το αεροδρόμιο...
Α-"Δεν πας σωστά απο εδω για το αεροδρόμιο"
Αλξ-"Δεν παω στο αεροδρόμιο"
Α-"Και πως θα φύγουμε;"
Αλξ-"Εχω έρθει με το ελικόπτερο"
Φτάσαμε στο ελικοδρόμιο και μπηκα στην θέση του συνοδηγόυ...ελεγξε αν ολα λειτουργούν σωστά και ξεκινήσαμε...
Όταν φτάσαμε στην Αθηνα,με άφησε με το αυτοκινητο εξω απο το σπίτι μου...Αλξ-"Θα σε περιμενω το Σάββατο"
Αντί να του απαντήσω τον φίλησα στο στόμα και βγηκα απο το αμαξι...εκείνος με κοιτούσε περίεργα μαλλον δεν το περίμενε...έβαλα τα κλειδιά μου στην πόρτα και άνοιξα
Α-"Ρεμπεκα είσαι εδω;Γυρισα"
Ρ-"Ναι στο δωμάτιο ειμαι ελα"
Άφησα την βαλίτσα μου στην πόρτα και πηγα σο δωμάτιο την...την πήρα μια αγκαλιά και καθησα στο κρεβάτι της
Ρ-"Γιατι γύρισες;"
Α-"Ηρθε ο Αλεξαντερ και με βρήκε"
Ρ-"Καιιι;"
Α"Καναμε έρωτα"
Ρ-"Αχχχχ τι ωραιαααα"
Της ειπα δήθεν οτι απλα είμαστε μαζι γιατι δεν μπορω να της πω περισσότερα...μου ειπε για τον Νοα και πως εξελίσσεται η σχεση τους και πως θα πήγαιναν για φαγητο το μεσημέρι...
Μετα εκανα ενα μπάνιο και χάζευα στην τηλεόραση...
Η Ρεμπεκα ειχε φυγει νωρίτερα για να βγει με τον Νοα και εγω βαριέμαι πολυ σπίτι...
Μου ηρθε μια ιδέα.......Καινούργιο Κεφαλαιο :)
Πως σας φάνηκε;;
Τι ιδέα να ηρθε στην Αριανα;;
Μην ξεχνάτε να αφήνετε το αστερακι σας ειναι σημαντικό για μένα!!
Περιμενω σχόλια σας :*
ESTÁS LEYENDO
" Αν τολμάς "
De TodoΕρωτας,πάθος,αισθήματα... Η ιστορία της Αριανας και του Αλεξαντερ... Αν τολμάς...................!