Part - 22 (ZG & Unicode)

662 108 39
                                    

"ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး...Dr Alexander ဆက္သြယ္လာပါတယ္။"

Caribbean ပင္္္လယ္တေနရာမွာ ရပ္နားထားသည့္ ေပ 600 ေက်ာ္႐ွည္လ်ားေသာ Battleship (တုိက္သေဘာၤ) အမ်ိဳးအစား တစ္စီး၊ Russian အလံလႊင့္ထူထားၿပီး Moskov ဟု အမည္ရေသာ ထို ႐ု႐ွားေရတပ္သေဘာၤေပၚတြင္ Sailors ေပါင္း ၂၀၀ ခန္႔ပါဝင္ၿပီး ထိုသူေတြကို ဦးေဆာင္လာသည္မွာ Admiral Roman Alexie ဆိုသူပင္ျဖစ္သည္။ တပ္သားတစ္ေယာက္ရဲ႕ အသံေၾကာင့္ ဆက္သြယ္ေရးစက္ကို Roman လက္လဲႊယူလိုက္ၿပီး...

"ဟဲလို.."

ဟူေသာ ျပန္ထူးသံမဆံုးမီမွာပင္ တဖက္ကစကားလံုးေတြက လ်ွင္ျမန္စြာႏွင့္ သူ႔နားထဲသုိ႔တိုးဝင္လာေတာ့သည္။

"ခင္ဗ်ားေျပာေတာ့ ခင္ဗ်ားလူေတြက ​ေၾကးစားေတြ Selected ေတြဆို၊ အခုေတာ့တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ေသကုန္ၾကတာ ဖန္ေပါင္းေခ်ာင္လဲမရ၊ က်ဳပ္တို႔လဲတစ္ေယာက္မွထြက္မရ။ ခင္ဗ်ား က်ဳပ္တို႔ကိုတကယ္ေရာေခၚထုတ္ခ်င္တာ ဟုတ္ရဲ႕လား။ Roman က်ဳပ္ေျပာမယ္ေနာ္ ခင္ဗ်ားရဲ႕စီမံကိန္းမွာ က်ဳပ္မရွိလို႔ လံုးဝမရတာကိုသိထားတယ္မဟုတ္လား။ "

"Dr Alexander ခင္ဗ်ားက ထြက္မရတာပဲရွိတယ္။ က်ဳပ္ကက်ဳပ္လူေတြကို ဆံုး႐ွံူးရတာ။ က်ဳပ္စီမံကိန္းလို႔လာမေျပာစမ္းနဲ႔ ဒီဟာကို ႏွစ္ဦးသေဘာတူ စတင္ခဲ့ၾကတာခ်ည္းပဲ။ နစ္နာသူပံုစံ အရမ္းမဖမ္းစမ္းပါနဲ႔။"

"က်ဳပ္ကိုခနဲ႔ေနမယ့္အစား အလုပ္ကို ​ေသေသခ်ာခ်ာလုပ္စမ္းပါ။ ခင္ဗ်ားလူေတြက ေလ့က်င့္ထားတယ္သာေျပာတာ ဖုတ္ေကာင္ေတြကိုျမင္တာနဲ႔ ေသြး႐ူးေသြးတန္းနဲ႔ ထေျပးၾကလို႔ အခု mission မေအာင္ျမင္ခဲ့တာဆိုတာ သိေရာသိရဲ႕လား ။"

"အံုလိုက္က်င္းလိုက္ေရာက္လာမွေတာ့ ခင္ဗ်ားဆိုရင္ေရာ မေျပးပဲေနမွာလား။ က်ဳပ္ကို ႐ွည္႐ွည္ေဝးေဝးေတြ လာမေျပာနဲ႔။ ခင္ဗ်ားေသခ်ာ အာရံုလဲႊထားပါတယ္ဆိုတဲ့ ဖုတ္ေကာင္ေတြကိုေတာင္ ၿပီးဆံုးေအာင္မထိန္းထားႏိုင္ပဲနဲ႔။"

"ဟ ဘယ္ကရဟတ္ယာဥ္သံ ​ေပၚလာမွန္းမသိတာကို က်ဳပ္ကဘယ္လိုထိန္းခ်ဳပ္ရမွာလဲ။ ခင္ဗ်ားလူေတြက ေၾကာက္စိတ္မႊန္ၿပီး ေျပးလႊားေနတာ။ လာသြားတဲ့အဖဲြ႔ကေတာ့ ဖန္ေပါင္းေခ်ာင္ယူၿပီး ျပန္သြားၿပီ။ အခု ခင္ဗ်ားေရာက်ဳပ္ေရာ ဘာေစာက္စီမံကိန္းမွ လုပ္မရေတာ့ဘူး"

The Survivors (FTC Sequel) Where stories live. Discover now