Really?!?!?

694 48 26
                                    



Steve'in yüzündeki ifadeyi anlatamam.Hem kızmış,hem rezil olmuş,hem de Tony ile laf yarışı yapmaya zorlanmış gibi bakıyordu.


Gülmek için uygun bir zaman değildi.


Bu soğuk ortamda biraz sessizliğin içinde durduktan sonra Tony önümüze indi.Kaskının yüzü açıldı."Hydra Sızıntısı var.Bayağı büyümüş bir sızıntı.Durdurmak zor olacak."dedi Tony nefes nefese."Vision?O nerede?"dedi Steve merakla."Bilmiyoruz."dedi Tony.Gözlerim kapattım ve Vision denen birinin ölümüne bakmaya başladım.


Parçalanmak.Demek ki insan değil.


"İnsan olmayan birininden bahsediyorsunuz değil mi?"dedim."Robot."dedi Tony.Tekrar bakmaya başladım geleceğe.


Korkuların ardına zorla saklanmış bir robot.


Zalim birinden gelmiş buraya.Bağırıyor sadece.


Gözlerimi açıp etrafa bakındım.Gözlerim Wanda'da takılı kalmıştı.Wanda'nın geleceğini çok ilerletip hızlandırmaya gözlerimin önünden geçirmeye başladım.Zihnim bir öngörüye çarpıp durdu.


Wanda evleniyordu.


Vision ile.


Hemen kendimi toparlayıp gözlerimi açtım.Herkes görev dağılımını yapmıştı."Pietro?Artık Wanda'yı bir kenara bırakmalısın."dedi Steve.Bunu yapmak istemiyordu.Bunu görebiliyordum.İçime kötü bir his doğdu.


Ben hiç bir şey yapamayacak kadar acizdim.


Sadece geleceği görebilen ve bükebilen bir aptalı neden istesinlerdi ki?


Ben de bir şeyler yapmak istiyordum.


Steve'in seslenmesiyle irkildim."Heaven?Sen burada Wanda'yla kalıyorsun.Dolaptan biraz silah ve erzak al."dedi Steve.İşte şimdi sinirlenmiştim."Niye ben?"diye sordum."İşinize yaramam diye mi?"diye sordum yine sesimi yükselterek."Hayır Heaven.Bugün hep yanlış anlıyorsun sen."dedi Steve sakin olmamı istermiş gibi.Tek kaşımı kaldırıp alaylı alaylı bakmaya başladım.Kollarımı göğsümde birleştirdim."Başka türlü olursa Pietro buradan gitmeyeceğini söylüyor da ondan."dedi Steve.Olduğum yerde kaldım kollarım aşağıya düştü.Sadece sessizce kafamı sallayabildim.Birden uzaktan bir karaltı üzerimize gelmeye başladı.Bruce Hulk'a dönüşüp karaltıyı tuttu.Tony'di.Ya da sadece zırhıydı.Kafasını açtığımızda sadece zırhı oradaydı.


Tony ...Zırh...


Tanrım.


"Gidin şunu kurtarın!Ben bekliyorum."diye bağırdım.Bir uçan gemiye atlayıp gittiler.Wanda yerde yatıyordu.Yanına oturup telsizimi taktım.Yanımdaki silahı elime aldım.Birden kafamın içinde tiz bir cızırtı sesi duymaya başladım.Kulaklarımı kapattığımda daha fazla gelmeye başladı.Kafamı öne eğip öyle durmaya başladım.Derin derin nefes almaya çalışıyordum.Neden olduğunu anlayamamıştım.Düşünmemi,hareket etmemi ve geleceği görmemi engelliyordu ve benden başka kimse duymuyordu.Sessiz çığlıklar atıyor ama hiç bir şekilde sesten kurtulamıyordum.Güçlerimi kontrol edemiyordum.


Kontrol benim elimden gidecek diye çok korkuyordum.İçimden "Kontrol et."diye tekrarlıyordum.Sesli nefesler almaya başladım.Birden gözlerim kapandı ve hiç bir şey hissetmemeye başladım.


"Kız geleceği görebilme yeteneği yüzünden HYDRA'da tutsak olarak 10 yıl yaşamıştı.Şimdi de kızı geri istiyorlardı.Onu istedikleri gibi kontrol edebilirlerdi.Bu sefer çok gelişmişlerdi.


Vibranyumdan yapılmış robotları,beyinleri yıkanmış mutantları ve bir de Heaven vardı.


Kız ne kadar Yenilmezler'in yanında olsa da istedikleri gibi kontrol edebilirlerdi.


Ve onun sevdiklerine kendi elinden zarar verdirebilirlerdi."


"Heaven öylece duruyordu.Gözlerini tek bir noktaya dikmişti.HYDRA'nın üyelerinden en deneyimlileri kızın zihnini kontrol ediyordu.Ona toplu bir katliam yaptırmayacaktı elbette.Bu sadece bir denemeydi.Eğer kız lazım olrsa aniden kontrolü ele almak için bir alıştırmaydı."


Kendime geldiğimde aynı yerde oturuyordum.Buradan gitmem gerekiyordu.Elimi kulağımdaki telsize götürüp açtım."Bir şeyler oldu."dedim sessizce.Kafamı çevirip Wanda'ya baktım.Uyanmıştı."Neler oluyor?"dedi kısık sesle."Bilmiyorum."dedim fısıldayarak."Sen iyi misin?"diye sordu Wanda."Hayır."dedim kafamı dizlerime gömüp.Wanda doğrularak yanıma oturdu.


"Sana ne oldu böyle?"dedi Wanda."Bilmiyorum."dedim nefes nefese."Biliyorsun.Aklını okuyabiliyorum."dedi Wanda yumuşakça.Faydası yoktu.Saklayamazdım."Okumayacağım merak etme.Pietro nerede?"diye sordu ses tonunu değiştirerek."Gittiler.Biz de gidelim."dedim sessizce.


Odama gidip bir çantaya kıyafetler doldurdum.HYDRA beni her an kontrol edebilirdi bunu biliyordum.Yenilmezler'in yanında olabilirdim ama en yakın olduğum kişileri öldürtmek içi HYDRA beni kontrol edebilirdi.Gözlerimden yaşlar damlarken çantayı kapattım.Beni kontrol edebilecek sadece bir kişi olabilirdi.


Alexander Bright.

Ölümü Görebilen Gözler • QuicksilverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin