Biraz ara verdik.Kusruma bakmazsınız artık.Ehehe.Sakın dövmeyin.Medyada yaptığım bir gif parçacığı var.Reklam bölümünü okuyanlara da teşekkürler.
"Kapa çeneni."Tony sinirle röntgen çekmeleri için itiraz ediyordu ama Steve kızın rahatça tatil yapmasını istiyordu."Zaten bir hafta süresi kaldı.Sonunda buraya gelecek.Biraz daha beklesen çatlayacak mısın Stark?!"Tony ısrar ediyordu.Yanlarında duran Natasha,Bruce ve Wanda onları izliyorlardı.Natasha her ihtimale karşı telefonu elinde tutuyordu.Wanda umutsuzca Bruce'a baktı.Natasha da Bruce'a bakıyordu.Bruce elindeki resimlere baktı.Zaman taşının farklı fotoğrafları ve çizimleri vardı.Labaratuar masasında duran bir klasörü eline aldı.Wanda tedirgin bir sesle "Bunu daha önce görmüştüm."diye fısıldayıp parmağını bir resmin üzerine koydu.Bruce sanki dünyanın en önemli gelişmesini farketmiş gibi Wanda'ya baktı."Nerede gördün?"
"Beyler!Biraz sakinleşin."diye bağırdı Clint labaratuara dalıp."Neredeydin aptal?"dedi Natasha."Yüzbaşı'na bir şey söylersen rahatlayacağım!"Carol'un hala gitmediğini hatırladı Wanda.Kimseye görünmeden labaratuardan sıvışıp terasa koştu."Hey Bayan Danvers."dedi Wanda panikle arkasını kontrol ettikten sonra.Carol terasın soğuk olduğunu biliyordu ama üstüne bir şey almamıştı.Wanda kırmızı elbisesinin üstündeki siyah şalına sarındı.Carol'un yanına kendinden emin ama panikli adımlarla geldi."Kavga ediyorlar,değil mi?"deyip iç geçirdi sarışın kadın.Wanda şaşkınlıkla kadına baktı."Nereden bildin?"Carol elini Wanda'nın omzuna attı."Neden kavga ettiklerini de biliyorum.Ama ben Steve'e katılıyorum.Tony fazla acele ediyor gibi."Wanda kafasını onaylarcasına salladı."Nedir bu taş olayı?"dedi Wanda ağır Sokovya aksanına yenik düşecek bir biçimde."Sonsuzluk taşları...Çok güçlü şeyler.Heaven'da onlardan biri var.Emin olmak için onu istiyorlar..."Wanda bakışlarını Carol'dan alıp gökyüzüne çevirdi."Heaven mutant değil mi o zaman?"
"Pietro kaldır kıçını."Pietro yatakta dönerek söylenmeye başladı."Beş dakika daha?"Heaven gülümseyip kafasına bir top attı."Annen değilim ben senin.O yüzden kaldır kıçını."
"Heaven bir mutant pekala.Ama güçleri geliştirilmiş.Yani senin içinde bu büyü işi önceden varmış ama HYDRA'da gelişmişsin ya hani.İşte Heaven da öyle olmuş."
"Rogers lütfen delirme.Hemen buraya gelmeli yoksa geç olabilir.Belki ani bir kalkp kriziyle ölecek?Nereden bileceğiz?"Tony sinirle Steve'e çıkışırken Carol ve Wanda konuşarak labaratuara girdiler.Natasha ve Bruce taraf tutamadan olanları izliyorlardı.En sonunda Thor panikle odaya girdi."Neler oluyor burada?"diye sordu çekicini masaya bırakırken."Stark kızın buraya gelmesi konusunda ısrar ediyor ama 1 haftası kaldı zaten tatilinin bitmesine."Tony Steve'in sözünü kesti."Ölmeyeceğini ne bileceğim ben?"Thor sıkıntıyla ofladı."Ne saçma kavgalar."Natasha elindeki sonsuzluk taşı resimlerini ve bilgilerini bir dosyaya doldurup Thor'a uzattı.
Heaven oturmuş kitap okuyordu.Rüzgar tenini yalayıp geçti ve huzurlu ortamda olmanın ne harika bir şey olduğunu düşündü.Geriye yaslandı uzandığı koltukta.Önceleri pek rahat hissediyordu.Kuşlar arada rüzgarın sesine katılınca güzel bir şarkı çıkıyordu ortaya.Birden Heaven'ın kalbi sıkıştı.Özgürlük mü fazla gelmişti?Görünmez bir el kalbini sıkıyor,buruşturuyor ve eziyordu sanki.Parçalara ayrılıp yerlere dökülmesinden korktuğu kalbi daha hiç böyle olmamıştı.Hareket bile edemiyordu düzgünce.Kitabı yavaşça kapattı.Sırtına da bir ağrı saplanmıştı,daha önce hiç hissetmediği bir ağrı.Yattığı koltukta hafifçe doğruldu ama canı hala çok acıyordu.Ayaklarını koltuktan sarkıtarak oturduğunda acısı katlanarak arttı."Pi-Pietro?"kekeleyerek seslendi kız.Cevap gelmedi.Muhtemelen sesini duyuramamıştı ama acısı sürekli artıyordu.Ayağa kalktığı anda ayağından giren ve kalbine kadar çıkan bir ağrı hissetti ve anında çığlığı bastı.Ani tepkiyle dizlerinin üstüne çökmek zorunda kaldı.Canı o kadar çok yanıyordu ki gözlerinden süzülen yaşları durduramıyordu.Hıçkırmaya başladı birden.Pietro çığlığı duymuş olmalıydı ki aniden Heaven'ın yanında belirdi."Ne oldu?Dur sakin ol."Heaven'ın yanına çöktü.Kız hıçkıra hıçkıra ağlıyordu."Dur ağlama ne oldu sana?"Pietro panikle kızı yerden kaldırdı ve koltuğa oturttu."Kalbim...Kalbim sıkışıyor canım yanıyor Pietro!"Bir kere daha hıçkırdı kız ve acıyla bir daha bağırdı."Ah,tanrım."Pietro panik ve endişeyle kızı kucağına aldı ve kafasını göğsüne yaslamasını sağladı."Sakin ol hayatım.Hemen oradayız merak etme.Dayanmaya çalış."Pietro birden ortadan kaybolurken arkasında mavi ışık hüzmeleri ve rüzgar bırakarak Kule'ye geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümü Görebilen Gözler • Quicksilver
FanfictionZaman, koskoca bir yanılgıdan ibaretti, tıpkı somut olmaya çalışan kızın olduğu gibi.