Tatil fikrini kabul eden Pietro ve Heaven'ı yollamak üzere kapıda bekleyen İntikamcılar kıpır kıpırlardı.Valizini çekiştiren Pietro'ya sarıldı Wanda."Çok özlettirmeyin.Biliyorum sensiz iki ay çok zor geçecek." Pietro kardeşine uzun uzun sarıldı.Bir şeyler çevirdikleri aklına hiç gelmemişti."Beni özleme.Aynı halimle döneceğim.Daha iyi bile olabilirim."diye güldü Pietro."Anlaştık."dedi Wanda ve kardeşi olmadan yapabileceği şeylerin ne kadar kısıtlanacağını düşündükten sonra ağlamaklı bir bakış attı oğlana.
Bir uçakla gelmişlerdi ormanın ilerisine."Yolu bulmak size kaldı."demişti Tony Pietro'ya.Ormanın içinde yürürken gülerek konuşuyorlardı.Heaven sürekli Pietro'ya tutunmak zorundaydı çünkü tatile çıkma bahsi ortaya çıktığında fazla kan kaybetmişti ve hasta hali artmıştı.Rengi giderek soluyordu çünkü kanı azalıyordu.Sürekli olarak.Pietro kızı tutarak "Daha hızlı gitmek istemediğinden emin misin?"dedi.Kendini gösterip yalvarırcasına kıza baktı.Heaven yumuşakça Pietro'ya baktı."Eminim.Sen yürümene bak."
Pietro kızın yanağına küçük bir öpücük kondurdu."Seni böyle görmek istemiyorum ama."dedi Pietro dudaklarını büzerek."Elimi tut yeter."dedi Heaven gülerek.
Tekrar konuşmaya başladılar."Bence-"diye başlayacaktı sözüne Heaven.Birden karşılarına devasa ama mükemmel bir ağaç ev çıktı.Heaven bir çığlık attı."Tanrım!Burası çok güzel!"Pietro kafasını kaldırıp çok yüksek olan ağaç eve baktı.Sonra endişeli bir yüzle Heaven'a döndü."Buraya tek başına çıkabileceğinden emin misin?"diye sordu kıza.Heaven dudaklarını büzüştürerek "Hayır."dedi.O sırada Pietro'nun gözüne bir salıncak ilişti."Bu adam da her şeyi düşünüyor."dedi gülerek.
Heaven salıncağa otururken "Taşıyabileceğinden emin misin?"diye sordu."Sen merak etme."diye seslendi Pietro yukarıdan.Kızı olağanca gücüyle yukarı çekti.Heaven yukarı çıktığında ilk olarak evi dolaşmak istediğini söyledi.Pietro hızlı bir hareketle kızı kucağına aldı ve odaları gezdirmeye başladı."Bu kadar sanırım."dedi Pietro Heaven'a bakarken.Heaven kollarını Pietro'nun ensesinde birleştirdi."Biz nerede kalacağız?"Pietro alaylı bir gülümsemeyle kıza baktı."Burada."deyip kızı bir odaya soktu.Odanın çok yüksek bir tavanı vardı ve dekoru çok hoştu.Kapının tam karşısında bembeyaz kocaman bir yatak vardı.Bembeyaz mobilyalar vardı ve yeni kıyafetler konulmuştu."Çok güzelmiş."dedi Heaven Pietro'nun ensesindeki saçlarla oynarken.
Pietro kızı yatağa bıraktı.Heaven doğrulup oturdu.Pietro da yanına oturdu ve kıza yaklaşmaya başladı.Kız gülümserken yanağından ve boynundan öpmeye başladı.Kız Pietro'nun kafasını çevirdi ve kendi dudaklarını oğlanınkilere bastırdı.
Koltukta oturuyordu Heaven.Dizlerini kendine çekmiş sırtını kol kısmına yaslamış oturuyordu.Pietro kızın yanına oturdu.Kızın kanı dengeli olmadığı için bazen üşüyor bazen çok sıcaklıyordu."Burası çok sıcak."dedi ve eliyle kendini yellemeye başladı.Pietro yüzüne çapkın bir sırıtış yerleştirdi."Üzerini çıkarmak ister misin?"Heaven kaşlarını çattı."Ben hala hastayım ama senin aklın hala başka yerlerde."dedi sitem edercesine.Pietro biraz düşündükten sonra yüzünde pişmanlık dolu bir ifade belirdi."Özür dilerim.Kızdın mı?"dedi kızdan biraz uzaklaşırken."Hayır.Artık sana kızamıyorum."dedi Heaven kafasını Pietro'nun göğsüne yaslarken."Sen çok iyi birisin.Keşke ben de senin gibi olabilseydim."dedi Pietro iç geçirdikten sonra."İnan bana,sen benden daha iyi birisin."dedi kız sesi giderek titrerken.
"Akşam oldu Heav."dedi Pietro pencereden ayrılıp Heaven'a göz kırparken."O zaman akşamın tadını çıkaralım."
Merhabalar ben gelmişam.Bu bölüm biraz ship bölümü oldu.Yani PietroXHeaven shipi için güzel bir bölümdü.Çok havalı bir ad olmasa da Heatro diyebiliriz sanırım bunlara.Siz de önerilerinizi yazın, @ilayda_147 ile çok uğraştık ama bu çıktı.Bu arada ben ağlamıyorum gözüme 3.1K'nın .1'i kaçtı.
İyi okumalar ve feels geçirmeler dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümü Görebilen Gözler • Quicksilver
FanfictionZaman, koskoca bir yanılgıdan ibaretti, tıpkı somut olmaya çalışan kızın olduğu gibi.