Öylece kalmıştık ikimizde.Boşluksuz birleşmiş iki baş.
Kim geri çekilecekti önce?
İstiyor muyduk geri çekilip bu güzel zaman donduran anı bitirmeyi?
Kapının çalması beni korkuttu.Pietro kafasını hafifçe geri çekti.Kapıyı kim çaldıysa ona şimdiden küfretmeye başlamıştım."Heaven?Pietro'yu gördün mü?Onu bulamıyorum da."dedi Wanda'nın ince sesi.Sessizce güldüm."Görmedim.kendi başına takılıyordur herhalde."dedim duyabileceği şekilde."Teşekkürler."dedi Wanda ve uzaklaştı odadan.Pietro sadece benim duyabileceğim bir şekilde güldü.Hala sarılma pozisyonundaydık.İyi hissetiriyordu.
Nedenini biliyordum.
Eskiden midemi bulandıran kavram.
Şimdi kalbimin deli gibi atmasına sebep oluyordu.
Konuşmak istemiyordum.Konuşmak gereksizdi.Aramızda milimler varken ve bakışlar ve nefesler her şeyi anlatabilirken konuşmaya gerek yoktu.Gülümsüyordu.Çok mutlu bir gülümsemeydi.
Her gördüğü kıza bunu yapıyor muydu yoksa?
"Anlaşılan o ki az önceki deneyimden memnun kaldınız Bay Maximoff."dedim alaylı bir fısıltıyla.Güldü yine sessizce."Sizin için nasıldı Madam?"dedi sessizliğini bozarak.Hala gülümsüyordu."Harika bir ilkti."dedim sessizce.Yüzüne baktım.Çok sevimli görünüyordu.Öhö.Kendine gel.
"Hadi kardeşim beni öldürmeden buradan çıkalım.Dikkatleri üzerimize çekmek istemeyiz."dedi sessizce.
İki parmağımı kafamın yanına götürdüm.Gelecekte ne olacaktı?
Ben dışarı çıkıyorum önümden Wanda geçip gidiyor.Ondan sonra Pietro çıkıyor.
Olur.
Dışarıya çıktım.Gerçekten de Wanda gitti.O uzaklaştıktan sonra Pietro çıktı."Wanda'ya büfede olduğumu söyleyeceğim"deyip gitti.Arkasında güldüm.İlk seferde canımı yakmış olabilirdi ama telafi etmeyi iyi biliyordu.
Yemek salonuna gittim.Yenilmezler masaya oturmuş yemeklerini yemeye başlamak için bekliyorlardı bile."Özür"dedim kıpkırmızı halimle.Koşup bir yere oturdum."Sonunda!"dedi Thor.Bu sefer o yanımda oturuyordu."Seni bekliyorduk."dedi.Herkes yemeğe başladı.Wanda birden patladı Pietro'ya."Neredeydin?Gerçekten merak ettim."dedi sinirli sinirli."Bir yere gitmemiştim.Merak etmene gerek yoktu."dedi Pietro gülümseyerek.Gizlice ona bir bakış attım.Benden sır kaçmaz der gibi bakıyordu."Seni her yerde aradım haberin var mı?"dedi Wanda.Burnundan soluyordu."Sinirlenme hemen.Geziyordum sadece."dedi Pietro.Wanda bu cevaptan memnun olmadığını belirtecek şekilde soğukça gülümsedi.Bu yalanla yetinmeyip onun ağzını arayacaktı.Benim güvenim ona tamdı.Söylese bile umrumda değildi.
Uzun süreden beri kendimi tatmin edilmiş gibi hissediyorum.Bu yeterdi.
Okuyucular?İyi misiniz?Ben feels geçiriyorum 9 şiddetinde.Allah'ım öleceğim genç genç.Neyse bu Pietro var ya az değil oğlum bu.Bize feels geçirtmek için karizmasını kullanıyor sanırım.Beğendiniz mi?Gerçi çoğu kişi beğendi çünkü @ilayda147 adlı arkadaşımız feels'ından hikaye yazacak noktaya geldi.HeavXPietro diyorum ve sizi feels denizinde boğulmak üzere bırakıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümü Görebilen Gözler • Quicksilver
FanfictionZaman, koskoca bir yanılgıdan ibaretti, tıpkı somut olmaya çalışan kızın olduğu gibi.