I Will Be Always Here For You.

438 43 0
                                    

Pietro rahatlayamamış ama en azından uykuları düzene girmiş bir halde İntikamcılar Kulesi'ne geri dönmüştü.


Kapıdan içeri girdiğinde içinde bir şeylerin değişmiş olduğunu hissetti.Sanki daha mutlu ve daha masum gibiydi.


Bir çocuk gibi.


Gerçekten Heaven'ın ölümü kendini kirli hissetmesine yol açmıştı.Ama şimdi her zamankinden de temiz hissediyordu.Beyaz gibi.


Elindeki valizi çekiştirip etrafına bakındı.Kimseyi görememişti.Olduğu yerde durdu.Her yer çok sessizdi.Uzakta,karşısında bir genç kız silüeti farketti.Gözlerini kısıp kaşlarını çattı elinde olmadan.Dağınık kısa saçları ve ince bir beli olan silüet ona yaklaşıyordu.Ahenkli ama tanıdık bir yürüyüşü vardı.Pietro tek kaşını kadırdı şaşkınlıktan.Silüet tanınacak kadar yakındaydı.


Tam karşısındaydı.İlk önce bir adım gitse de sonra teredüt edip geri çekildi.


Karşısında duran kişi birden ağlamaya başladı.Hayal görüyor olabilirdi.Pietro'ya sırtını döndü kız.Pietro'nun suratındaki ifade sürekli şekil değiştiriyor hiç bir şeye açıklık kavuşturamıyordu.Elini kızın omzuna götürdü.Omzuna dokunduğunda onun gerçek olduğunu anladı.


"Heav?"


Oğlan anılarını gözlerinin önünden geçiriyor ve anlam veremiyordu.Bunu kim nasıl yapmıştı?Şaşkınlıkla bakıyordu kıza."Heav?"dedi bir kez daha.Kız arkasını döndü ve bakışlarını Pietro'nun yüzünde gezdirdi."Nasıl?"diye mırıldandı Pietro.Kızı sıkıca kavramak özlemini gidermek istiyordu ama aklı buna izin vermiyordu."Seni çok özledim."dedi kız gözyaşlarını durdurmaya çalışırken.Pietro'nun kalbi Heaven'ın ya da her kimse onun ağlamasını kaldıramıyordu."Nasıl?Sen öldün."dedi Pietro.Aklına kendisi gelmişti.Diğerlerine göre o da ölmüştü."Bunu görmedin mi?"deyişini ve ardından yer yığılışını hatırlıyordu.Ona bir deney yapmışlardı.Peki ya Heaven'a?


Mantık sınırlarını zorlayacak düşünceleri vardı.Heaven Pietro'nun yanına geldi.Pietro kıza sarıldı."Niye bu kadar kötü görünüyorsun?"dedi Heaven."Sen her zamankinden de iyisin."dedi Pietro.Kızın kalp atışlarını kendi vücudunda hissediyordu."Ölmeye mi çalışıyorsun?Hasta olduğun belli."dedi Heaven endişeli endişeli."Evet.Ruh hastasıyım."dedi Pietro gülümseyerek.Heaven ağlamaklı duruyordu ama güldü."Sensiz bir şey yapamıyorum."dedi Pietro kıza yaklaşırken."Wanda yakınlarda.Bunu yapmak istediğinden emin misin?"dedi kız."Yüzde yüz."dedi Pietro yüzüne bir sırıtış yerleştirerek.Kızı yavaşça öptü.


Ölümü Görebilen Gözler • QuicksilverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin