Never...

548 47 7
                                    

"İşte şimdi daha kötü olmaya başlıyordum.Kalbim her zaman hızlı atıyordu ama şimdi her yer onun sesiyle inliyor gibiydi.Vücudum süper hıza adapte olmuş olabilirdi ama bu benim için bile fazlaydı.

"Buradan bile duyuyorum kalp atışını."diye bağırdı okçu okunu gerip birinin kafasına atarken."Ben de bilerek yapmıyorum yani.İyi değilim dostum bana bulaşmasan iyi olur."dedim nefes nefese."Çok dinlenme."deyip gitti.Bir duvarın dibine çöktüm.


Panik atak falan mıydı bu?


Yoksa kalp krizi falan mı geçirecektim?


Tanrım.Daha da kötüleşiyordum."Derin nefes al.Sakin ol."diye içimden tekrarlıyordum.Birden içim daha da kötü oldu."Heav?"diye mırıldandım."


"Neden bana kızıyorsun Heaven?"dedi kardeşim olduğunu sanan cani."Sence ne gibi bir sebebi olabilir?"diye bağırdım.Güçlü görünmeye çalışacaktım."Alt tarafı doğru yolda bulunmanı sağladım."dedi Alex."Senden nefret ediyorum."dedim titreyen sesimle.Kafama bir silah doğrulttu."Nedenini söyle."dedi gözlerini benim üzerimde gezdirirken.


"Feci şekilde kötü hissediyordum.Hissedilebilcek tüm hastalıklar ben de toplanmıştı.Hızımı kullanmak için halim yoktu.Oraya oturdum.Neden böyle oluyordu bilmiyordum.Kollarım ve bacaklarım hiç bir türlü hareket etmiyorlardı.Kafamı duvara koydum.Gözlerimin kapanmasını istemiyordum ama karşı koyamıyordum.Derin bir nefes aldım ama içimde kaldı."


"Ben senin acı çekmene göz yummadım.Sense bana işkence edenin ta kendisiydin.Beni kontrol edip sevdiklerime zarar vermemi istedin.Senin yüzünden senden daha çok sevdiğim birinden ayrıldım!"derken gözyaşlarımı durduramamıştım.Eli hafifçe tetiğe gidip geliyordu.Kalp atışlarım yavaşlamaya başlamıştı.Birine zarar geliyor gibiydi."Bir daha onu asla göremeyeceğim.Bunu biliyorum."dedim nefes nefese."Hayatım senin yüzünden böyle oldu.Hiç bir zaman kardeşim gibi davranmadın."dedim silahının üzerine yürürken.Tam olarak silah alnıma değmişti. "Hiç bir zaman bana ikizimmiş gibi davranmadın."dedim kafamı dik tutarak.Gözlerimi onunkilere kilitledim.Bakışlarını kaçırması imkansızdı.


"Hiç bir zaman çektiğim acıları çekmedin."

Ölümü Görebilen Gözler • QuicksilverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin