We're Doing Bad.

292 26 14
                                    


Niye bu fotoğrafı medyaya koyduğumu bilmiyorum ama çok tatlı geldi.<3


Heaven yüzüne gelen güneş ışığı ile uyandı.Yanında Pietro'nun yattığından emin olmak için kafasını çevirmeden elini sağ tarafına götürdüğündünde Pietro'nun vücudunu tüm çıplaklığıyla hissetti.Nedenini bilmiyordu ama sevgilisi çok kaslıydı."Uyandın demek?"dedi Pietro sıcaktan rahatsız olduğunu belli ederek.Kız yan tarafına döndü.Pietro ona bakıyordu."Çok güzel görünüyorsun."dedi Pietro kızı öptükten sonra.Kız biraz bekledi ve gülümsedi."Git üzerine bir şeyler giy Pietro.Sana daha fazla böyle bakamıyorum."Pietro hayal kırıklığına uğramış gibi baktı."Çok iyi görünüyorsun o yüzden"dedi kız.Pietro gülümsedi.

"Kahvaltıya gel!"diye seslendi kız tamamen tahtadan yapılmış mutfaktan üzerindeki kısacık geceliği çekiştirirken.Birden Pietro önünde belirdi. Kızın mavi uzun saçları uçuştuğunda Pietro dudaklarını kızınkilere yapıştırdı."Geldim Bayan Maximoff."

"Bayan Maximoff mu?"Kızın yanakları pespembe oldu."Bir gün adın gerçekten Heaven Maximoff olacak.Hastalığı atlat önce."Heaven elindekileri bir kenarı bıraktıktan sonra Pietro'nun boynuna sarıldı.Kızın sıcak gözyaşlarını hisseden Pietro ona baktı."Niye ağlıyorsun?Ben mutlu olursun sanmıştım."dedi Pietro çaresiz bir sesle."Asla olamayacağım sanırım."cevabını alınca sendeledi biraz."Hayır lütfen böyle konuşma.Tabiki de olacaksın."Pietro kızın saçlarını okşadı.Normale dönemeyeceğini biliyordu ama ona biraz umut vermeye çalışıyordu."Lütfen sus.İnanmadığın şeyler söyleme."dedi kız iyice boğuklaşan sesiyle.Pietro ne diyeceğini bilmiyordu.Aklı tamamen boşalmıştı bir şeyler düşünemiyordu.


"Ay siz neyden bahsediyorsunuz kaç gündür?"dedi Wade bıkkınlık dolu bir sesle."Git başımdan Wade."dedi Tony Wade'i açık açık kovaladığını ima ederek."Çok merak ettim ama."O sırada Carol vücut hatlarını belli eden bir pantolon ve tişörtle içeri girdi.Wade olabildiğince kambur durarak Carol'a bakmaya başlaadı.Bir ıslık çaldı.Carol Wade'in midesine bir yumruk geçirdi.Tekrar Tony,Bruce ve Wanda'ya döndü.Wade o sırada yere yıkılmıştı."Tanrım."diye mırıldandı yerde yatarken.Wanda kıkırdadı.Bruce elindeki rapor ve dosyaları göstererek "Zaman taşı ona yüklenmiş olabilir.Strucker öldüğü için kıza ne yerleştirdiklerini öğrenemiyoruz.Kardeşi de sürekli kaçıyor.Ölmüş olabilme ihtimali ise yüksek."dedi.Carol sessizce küfretti.O sırada yakınlardan geçen Steve "Çok ayıp!"diye bağırdı.Tony gülmeye başladı."Fury'e küfreden sen değil misin Rogers?"


Carol kendi söylediğine gülmeye başladı çünkü Steve olduğu yerde durmuş ve elindeki kağıt bardağı yere fırlatmıştı."Bittiniz siz."deyip arkasına döndü ve Carol'un yanına geldi."Nasılsın canım?"deyip elini omzuna attığında saçını çekti kadının."Hala bebek gibi davranıyorsun Rogers!"deyip omzuna vurdu Yüzbaşı'nın."Çok güzel iki sarı kavga ediyor."dedi Tony ve kağıtlara bir akış attı.İş vardı çok.Carol ve Steve atışmaya başlamışlardı ki Bruce araya girdi."Bu önemli,pardon."


"Ne önemli?"Carol sinirlenmişti.Steve de sürekli ona bulaşıyordu."Kıza yerleştirdikleri taşın büyük ihtimalle kalpte olması lazım."Thor çekicini bir kenarı koydu."Ne taşı?"Bruce gözlüklerinin üstünden Thor'a baktıktan sonra "Zaman taşı.Dünyada güvenli değil,diye Asgard'a götürdüğün taş."


"Zaman taşı Thor'un 2 yıl kadar önce yalnışlıkla bulduğu ve dünyada güvenli olmadığını düşünüp Asgard'a götürdüğü bir taş ve bunu Heaven'ın kalbine mi yerleştirmişler?"Herkesin aklında tek bir soru vardı."Taşı nasıl buraya getirmişler?"Thor çekicini elinde atıp tutuyordu."Evet.Öyle yapmışlar ve büyük ihtimalle Loki sayesinde.Asgard'dan Midgard'a posta gönderebiliyorsa bunu da yapabilir,pekala."


Ölümü Görebilen Gözler • QuicksilverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin