Yine bir hapishanedeyim.Birileri ölüyor.Neden ölüyorlar?Haa.Doğru.Ben ölüm görebilen gözlere sahibim.Ben bir mutantım.Mutant güçlerim herkesin ölümünü görebilme ve geleceği kontrol edebilme.Sadece insanların ölümünü kontrol edemem.Rüyalarım çok korkunç.Her ölüm gözlerimi kapattığımda önüme geliyor.
*******************************************************************************
Sarsılarak uyandırıldım.Arka arkaya küfürler etmeye başladım çünkü karnıma tekme atıyorlardı."Beni yalnız bırakın!!Gidin burdan!!"diye bağırdım kafamı yerden kaldırmaya çalışırken."Komiksin.Çabuk söyle.Bu nasıl ölecek?Ne zaman ölecek?"diye bağırdılar."Canım yanıyor.Acı...Acı görmemi engeller."dedim mırıldanarak.Tekmelemeyi kestiler."Orospu çocukları."diye mırıldandım.Genelde küfretmeyen ben,çok tuhaf.Gözlerimi açtım.Kafamı kaldırıp fotoğrafa baktım.Koyu kahverengi dalgalı kıvırcık arası saçları,koyu kahve gözleri olan bir kız vardı.Altında da "Wanda Maximoff"yazıyordu.Gözlerimi kapattım."Wanda Maximoff"diye düşünmeye başladım.Öleceği gün belirsizdi.Nasıl öleceği de belirli değilsi.Sadece beyaz saçlı birinin başında ağlayıp bağırıyordu."Pietro!!"diye bağırıyordu ince sesiyle.Normal hayata döndüm."Pietro adlı biri öldüğünde."dedim sakince."Şimdi.Uyu."sesi kulaklarımda yankılandı.Ve tekrar kafamı yere çarptım.
Dünyada sorun yok.Sadece ben taraflanmanın ortasında kazanmaya çalışan taraf tarafından tursak edildim.Beni kurtarabilir mi birileri?Ben umutlu değilim.Öldürmelerini istedikleri birinin nasıl öleceğini sorup beni bayıltıyorlar.Hayat zordur.Benim için hep zordu.
Keşke kurtulabilsem buradan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümü Görebilen Gözler • Quicksilver
FanficZaman, koskoca bir yanılgıdan ibaretti, tıpkı somut olmaya çalışan kızın olduğu gibi.