Awake For Long Time.

1.2K 76 43
                                    

Gözlerimi hafifçe araladım.Başımda toplanmış birkaç kişi vardı.Hapishane odasında değildim.Burnuma çikolata kokusu geliyordu.Kaç yıldır alamadığım çok sevdiğim koku."Uyanmış."dedi o ince kız sesi.Kısa süreli birkaç öksürük geldi.Çikolata kokusu beni delirtecekti.Mükemmel kokuyordu ve benim canım çekiyordu."Kim çikolata yiyor?Bana da verebilir misiniz?"dedim sessizce.Bir erkek sesi "Oha" dedi ağzı dolu bir şekilde."Öhö"diye çıkmıştı sesi.Güldüm sessizce.Ama hala nerede olduğumu bilmediğim için cesaretimi toplayım ciddileştim.Yatağa sırtımı yaslayıp doğrulup oturdum.2 kişi hemen gözüme çarptı.Bunlar ölümlerine baktığım kişilerdendi.Gözlerim pörtledi ve korkmuş bir şekilde onları süzmeye başladım.Koyu kahve saçları olan kız...Wanda.Tabi tanıyorum onu.Gördüm geleceğini.Gözüm öbür kişiye,beyaz saçları olan erkeğe kaydı.Çikolata yiyen oydu.Ölümünü gördüğümdü.Pietro'ydu yani.Bana bakıp bir çikolata fırlattı.Pakedini hayranlıkla açıp kokuyu içime çektim.Pietro sessizce güldü.Herkes yasta gibiydi."Çikolatayla aşk yaşıyor sanırım."dedi sessizce."7 yıldır görmedim çikolata."dedim ağzıma doldururken çikolatayı.Ciddileştik."Ne oldu?Ben niye buradayım?"diye de sordum."Seni kötülerden kurtardık.Artık özgürsün."dedi Wanda."Nasıl?"dedim ben de."Yenilmezler seni kurtardı."dedi Pietro da.Çok çarpık ama yakışıklı bir şekilde tebessüm etti.Bana çok karizmatik gelmişti."İlginç"dedim pakedini yere atarken."Eğer iyiysen içeri gidip herkesle tanış.Ama ilk önce bize kendini tanıt."dedi Pietro ."Adım Heaven.Bir mutantım ve insanların ölümlerini ve geleceklerini görebilirim."dedim tanıtımcı bir edayla."Sana hiç Heav falan dediler mi?"dedi Pietro kapıyı açarken."Arkadaşım olmadığı için."dedim ben de omuz silkerek."Artık var."dedi kapıyı kapatınca.Biraz oyalandım.Aynada mavi saçlarıma baktım.

Ayağa kalkıp dışarı çıktım.Üzerimde hala hapishane kıyafetleri vardı.Dışarı çıktığımda herkes yastaydı.Herkes siyah giymişti.Çok karamsar bir yerdi SHIELD.Pietro bir kenarıda oturmuş kendi kendine konuşuyordu.Wanda yavaşça onun yanına gidip oturdu."Kendine bunu yapma Pietro."dedi Wanda.İleride kulak gibi saçları olan bir adam ekranı kurcalayıp gri saçlı bir kızın resimlerine bakıyordu.Her halinden zengin olduğu anlaşılan bir adam tek gözlü siyahi bir adamla konuşuyordu.Kapıdan içeri kostümlü biri girdi.Kulak gibi saçları olan adamın yanında durup resimlere bakmaya başladı.İki çocuk sarı saçlı mavi gözlü genç bir adamın yanında oturuyordu.Yanımdan geçen ilk ajana sordum."Burada ne oldu?Kim o kız?"dedim merakla.Kız titreyen sesiyle"Onun adı Brave.Öleli daha 2 gün oldu."dedi."Ben bunun hakkında konuşamam.İstersen ona sor."dedi siyahi adamı işaret ederek.O adama doğru yürüdüm."Uyandın demek?"dedi adam.Herkes sustu.Bütün gözler bana toplandı."Onu hatırlatıyor. Fury.Yapma"dedi kulak gibi saçları olan adam."Umarım kaderi ona benzemez."dedi Fury'de.

"Hepinizi tanıyorum.Çünkü sizin ne zaman öleceğinizi bana sordular.O yüzden kendinizi tanıtmayın.Sadece...O kıza ne oldu?Onu söyleyin."dedi kendimden emin bir şekilde."2 gün önce başka bir mutantın kontrol ettiği Logan tarafından öldürüldü."diye mırıldandı Peter.Onunda ölümünü görmüştüm."Benim suçum değildi.Benim böyle bir şey yapmayacağımı biliyorsunuz."dedi Logan umutsuzca."Senin suçun olmadığını biliyoruz.Ama ona karşı daha yakın olabilirdin.Seni seviyordu!"diye bağırdı Wade.Onun ölümünü görememiştim.Sadece birinin ölümünde geçiyordu."Sana aşıktı Logan!Bunu biliyordun!Ama kıza karşı hep sert oldun!"diye bağırdı Steve."Onunla ilgili hiç bir şeyi umursamadın.Senin yüzünden depresyona girdi."diye de ekledi Tony."Onu hiçbir zaman sevmedin.Ne kadar acı yüklenmiş biri olduğunu biliyor musun?"dedi erkek çocuk.Jack'ti onun adı da.Yanında oturan kız ayağa fırladı."Hiçbir nedeni yoktu yaşamak için!Onu mahveden şey de buydu zaten."diye haykırdı Apprel."Sevgi"dediler hepsi bir ağızdan."Wade,Sen ve Yenilmezler olmasaydı intihar edecekti.Hiç bir zaman mutlu olamadı."dedi Natasha."Gülümsüyor olabilirdi ama her gece kabuslarında çığlık atıyordu.Biz olmasaydık daha erken ölecekti."dedi Bruce."En büyük hayallerini gerçekleştiremeden öldü.Bunu biliyordun ve umursamadın!"diye patladı Pietro."Benim suçum değildi dedim size!!Ben ölmesini istemedim!!"diye bağırdı Logan.Pietro Logan'ın üzerine yürüdü.Logan pençelerini çıkardı."Beni sinirlendirmek istemezsin çocuk."dedi hırlar gibi."Yakalaman zor olacak yaşlı adam."diye çıkıştı Pietro.İki parmağımı kafamın yanına götürdüm.

İkisi de ölmeyecek.Pietro'yu korumaya çalışırken Wanda ağır yaralanacak.Hem de çok ağır.

Elimi kaldırıp etrafa bakındım.Gerçekten de Pietro'yu korumaya giden Wanda'yı gördüm.Hemen Wanda'nın önüne atladım. Koluma derin bir pençe darbesi geldi.İnleyerek oradan çekildim.Kanıyordu.Çok fazla kanıyordu.Pietro bir Wanda'ya bir de benim acayip çok kanayan koluma baktı."İyi misin?"dedi kekeleyerek.Kafamı salladım.Bir ajan öbür kolumdan çekerek beni revire götürdü.Revirde kolumu falan sardılar.Oysa benim daha kötü yaralarım da olmuştu.Bu kadar paniğe gerek yoktu.Beni SHIELD'a aldılar.Yenilmezlere katılacakmışım.Kendi kendime o kızın yerini doldurmaya çalışıyorum diye düşünüyorum.Böyle bir amacım yoktu.

İlk defa bu kadar uzun süre uyanık kalmıştım son 10 yıldır.


Ölümü Görebilen Gözler • QuicksilverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin