🌻^^🌻

12 1 0
                                    

Hej..

Może na początku zacznę od przeprosin ;*
Więc.. Miałam tu wrócić, ale nie zrobiłam tego.
I bardzo przepraszam, że zostawiłam was, moi kochani czytelnicy, którzy wybijali ten dziennik na topki i zostawiali komentarze, które niekiedy wywoływały uśmiech :)

Cóż moje lenistwo nie zna granic hah.

Ale no niestety, ósma klasa zrobiła swoje 😅.

Teraz jestem w liceum i się trzymam, jestem szczęśliwa, mam zajebistych znajomych, kochanych przyjaciół... Nawet się zakochałam 🥴, ale czy z wzajemnością to się może okaże heh

Odcięłam się od dwóch toksycznych "przyjaciółek".

Cóż innego mogę powiedzieć?

Okazało się, że wchodziłam w anoreksję.

Wiecie moi rodzice zaczęli w porę reagować, trochę było jeżdżenia po lekarzach, te sprawy.

Udało mi się z tego wyjść.

Przytyłam, efekt Jojo itp.
Może i moja samoocena nie poszła w gore, trochę w dół, bym powiedziała, to jednak jestem szczęśliwa.

No bo jestem tak czy siak zdrowa.

I mimo, że z rozmiaru xxs przeszłam na s/m, to jestem kurewsko z siebie dumna, że wtedy pozwoliłam moim rodzicom reagować, bo to by poszło w złą stronę.

Pamiętajcie, że z anoreksją i ed można walczyć. Nie poddawajcie się.

Teraz staram się prowadzić zdrowy tryb życia, ale przez mieszkanie na stancji i utrzymywanie się ze stypendium i kieszonkowego na wszystkim oszczędzam, więc żywię się głównie gotowcami i jogurtami 0%. Już wiem jakich błędów nie popełniać i wszystko robię z głową, na miarę swoich możliwości.

I to chyba tyle.. Nie wiem co jeszcze powiedzieć.

Teraz wasza kolej (jeśli ktoś tu zajrzał przez powiadomienie 😅)

Serdecznie was pozdrawiam i życzę, abyście spełnili swoje cele.

Bayo! ~💗



To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Sep 18, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

~𝐌𝐲 𝐇𝐞𝐚𝐭𝐡𝐥𝐲 𝐃𝐢𝐚𝐫𝐞𝐬~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz