7

1.5K 96 116
                                    

Ben bu kadar rezil bir insan değildim ya. Gerçekten. Hatta ketum olarak bile adlandırılabilirdim ama şimdi geldiğim duruma bak.. Senin yüzünden ne demek aptal mısın sen ya? Bu kadar kötü tasvir edilemezdi o an yaşadığın farkındalık. O kadar kelime varken yanlış anlaşılmaya müsait bir cümle kurduğuna gerçekten inanamıyorum Y/N. Şimdi açıklamak zorunda kalacağım. Ama ikimizde şok içinde birbirimize bakarken konuya nasıl başlayacağımı bilemedim.

"Efendim?"

3-4 dakikalık bakışmamızdan sonra kendini toparlayıp şaşkınlığını atan Bucky oldu. Kaşlarını hafif çatıp sorgular gibi baktığında daha da panik oldum. Şuan ki bakışları hiç yardımcı olmuyordu.

"HA-hayır yanlış anlamda değil. B-ben... gördüğüm de.. dedim ki... Yani... Belki.."

AAAAAAA NE DİYORUM BEN NEREDE SENİN SOĞUK KANLILIĞIN??

Ellerimi hayır anlamında sallarken yanaklarım da bir sıcaklık hissettim. Galiba utanıyordum? Yanaklarım kızaracak kadar ilk defa utanıyordum. Rezilliğime rezillik katmak vay be. Keşke şuan ilahi bir güç beni alıp götürse buradan.

Gözlerimi kaçırıp etrafa baktığımda gördüğüm bankla oraya doğru adım attım.

"Gel oturalım."

Cevap bile beklemeden hızlı hızlı ilerlerken maskemi indirip yanaklarımı tuttum. Gerçekten yanıyorum galiba. Oturur oturmaz maskemi kaldırıp kızaran yanaklarımı gizledim. Sakinleşmek için gözlerimi kayalıklara vuran denize odakladığımda Bucky'de yanıma oturdu. Konuşacağını anladığımda elimi kaldırıp onu durdurdum.

"Cümlelerimi toparlamama izin ver."

Konunun neresinden başlayacağımı karar veremezken sertçe yutkundum. Çok detay vermek istemiyorum ama yanlış anlaşılmakta istemiyorum.

Bir iki dakika sonra konuşmaya başladığımda gözlerimi denizden çekmedim.

"Stark operasyonuna gönderilmeden 1 yıl önce Hyrda'dan kaçmak için planlar yapıyordum." Konunun bayağı bir ortasından başladığımın farkındayım ama daha fazlasını anlatamam. "Ablamın öldürüldüğünü duyduğumda ilk başta büyük bir çöküş yaşadım o kötü kadın rolünü gerçekleştirdim. Her verilen görevi eksiksiz yerinde getiriyordum hiçbir şey umrunda değildi. Robottan bir farkım kalmamıştı..." Derin bir nefes alarak o anları uzaklaştırmaya çalıştım. "Fakat sonra bir olay patlak verdi." Gözlerimi Bucky'e çevirdim. "Winter Soldier kaçtı... Önceki olayların farkındaydım. Bir çok dedikodu geliyordu kulağıma geçmişini hatırladığın bu yüzden tekrar bey- her neyse işte." bakışlarını benden çekip denize döndürdüğünde bende aynı şeyi yaptım.

İkimizde düşünceli bir şekilde denize bakarken konuşmaya devam ettim. Aklıma gelen anılarla acıyla gülümsedim. "Bu olay bende tokat etkisi yaratmıştı. Sen Hydra için çok değerliydin. Sen bile onca tedbire rağmen kaçabiliyorsan ben de yapabilirim diye düşündüm. O gün, kaçma isteği aklıma girmişti. Her geçen gün fikri yayılmaya devam etti.. Orada kalma sebebimi düşündüm. Yoktu. Ablam ölmüştü. Sonra karar verdim ve her şeyi ayarladım yeni bir kimlik,yeni bir ülke, ailemi soracak insanlara anlatacağım sahte hikayeyi,kendi sahte hayat hikayemi, yapacağım işi, kalacağım evi... Her şeyi." Son cümlede baskı yaparken kucağımdaki kollarımı birbirine doladım. "Fakat başaramadım."
Bakışları tekrar bana döndüğünde denize bakmaya devam ettim.

"O bir yılda sadece bilgi çalma temalı operasyonlara katılıyordum. En son Stark endüstri operasyonun da seni gördüm.." Basarız olduktan sonra başıma gelenleri tahmin etmek Bucky için zor değildi. Bende dillendirmek istemedim. Başarısızlık sonrası yaşadıklarımı atlarken o geceye döndüm. Zaten yeterince uzatmıştım. Bakışlarımı Bucky'e döndürdüğüm de göz göze geldik.
"Yani çok değişmiştin. Saçlarını ilk defa o kısalıkta gördüm. Arkadaşlarının yanında mutluydun. Gülümsüyordun. Artık Winter Soldier yoktu karşımda. Buna çok şaşırdığım gibi birazcık... Kıskanmıştım. Winter Soldier değil de neydi yeni takma adın..." Kaşlarımı çatarak hatırlamaya çalıştım. "Ha White Wolf'u görüyordum yani. Bu arada bayağı köt-" Kıkırdayarak Bucky'e bakarken o ciddiyetle bana bakmaya devam ediyordu. Cümlemi bitirmeden boğazımı temizledim. Tamam yeni takma adına laf yok. Ortamı yumuşatmaya çalışıyorum ama lütfen. Derin bir nefes alırken gülümsemem kayboldu.
"İşte o gün tekrar kaçmaya karar verdim ve bu sefer başardım."

Man Down//Bucky Barnes×Y/NHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin