33. Bölümün bir önceki günün gecesinde gerçekleşiyor. (...)
"Öncelikle bu saçmalık kimin fikriydi ve biz bu fikre neden uyduk?"
9 kişi duvarları siyah ama ışıklandırmalar dolu odaya girerken Bucky huysuzca mırıldandı.
Benim fikrim değildi ama kimin fikriyse çok iyiydi.
"Ki ben uymadım. Y/N burada olmasa bir saniye bile durmam."
Aww...
Bakışlarımı etraftan çekip yanımdaki canım, bir tanem sevgilime çevirdim. Bakışlarımı hissederken başını gülen yüzüme çevirdi. Huysuz tavrı yüzüme dönünce değişmiş ve benzer bir tebessüm oluşmuştu.
Yiyeyim mi seni?
"Sende iyice hanımcı oldun."
Kötü bir şey mi? Bende Bucky'ciyim.
"Pardon..."
Sam Bucky'ye kaçamak bir bakış atarken mırıldandı.
"Bay Barnes kızmayacaksanız benim fikrimdi. Gergin ortamı biraz yumuşatmak istedim."
Bucky gözlerini devirirken ayakta duran tek kişilerin Bucky'le ben olduğumuzu fark ettim.
"Çok iyi düşünmüşsün hayatım."
Kendimi içinde müzik listesi bulunan tableti tutan Sam'in yanına atarken konuştum.
"Nereden aklına geldiyse-" Bucky'de yanıma otururken uyarıyla dürttüm. Kırma çocuğun hevesini. "Çok iyi gelmiş. Şaşırdım." Ağzının içinden mırıldanırken bayık bakışlarına göz devirdim.
"Keşke yaşının tutup tutmadığını da düşünseydi de ekstra para ödemek zorunda kalmasaydım."
Peter'in yüzünde gururlu bir gülümseme oluşurken Tony'nin söylenmesiyle mahcup bir hale bürünmüştü. Para ödemek dediği de rüşvetti. Karaoke de neden yaş sınırı var anlamış değilim.
"Para senin için ne zaman bir problem oldu Stark?"
Steve alayla konuşurken bir kaç kişi kıkırdamıştı.
"Hayatım, benim için para ve problemin tek ortak noktası aynı harfle başlıyor olmaları. Onun dışında kesişim noktası olamaz... Bir polis baskınında yeni bir davayla uğraşmak zorunda kalırım o kadar."
"Zaten bir o kalmıştı. 'Tony Stark reşit olmayan bir liseliyi +18 mekana soktu.'... Böyle söyleyince de kulağa iğrenç geldi." Clint'in yüzü anlık buruşurken bu haline güldük. "Ama kesinlikle spekülasyon yaratmak için böyle yazarlar."
"Kendisi de 18 yaşına girmeden bir çok illegal şey yaptı bu yüzden kimse yadırgamaz."
Nat'in dediğini herkes -Tony'de dahil- onaylarken Tony açtığı biradan bir yudum aldı.
"B-ben size sorun yaratacaksam gidebilirim efendim. Hiç sorun değil."
Peter sesinin altında yatan korkuyla konuşurken sıkıca sarılmak isteyeceğim kadar masum duruyordu.
"Kıyamam ben sana ya..."
"Acındırma sende kendini geldik işte velet. Sorun yok."
Bucky, Sam'in dediğine kıkırdarken elimin tersiyle Sam'in bacağına vurdum.
"Tamam bu muhabbet bittiyse ben başlamak istiyorum."
Yelena ayağa kalkarken Sam'in elindeki tablete uzandı. Eline aldıktan saniyeler sonra şarkının çalmaya başlamasıyla şaşırdım. Meğer bunu bekliyormuş... Ne ara karar verdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Man Down//Bucky Barnes×Y/N
Fanfiction"Ben hallediyordum." "Uzaktan pekte öyle gözükmüyordu. Ne o? Serumun mu azaldı?" Alayla konuşurken karşısındaki adama sert bir yumruk atıp bir kaç metre sürüklenmesine neden olmuştu. Adam yerde kıvranırken anlık bana bakıp diğer adamlarla ilgilenmey...