"Ben bunları giyemem."
Çığlık atarak Sasha'nın üzerinden çektiği plaj havlusunu geri almaya çalışırken bikinili vücudunu ellerinle kapatmaya çalışıyorsun.
"Sonsuza dek penguen olarak gezemezsin Y/n." diyerek havluyu havada sallıyor Sasha. Mikasa gülümseyerek elini sallıyor.
"Ben gezmek istiyordum, yine de." diye mırıldanıyorsun, "Çok çıplak hissettiriyor."
"Daha ne istiyorsun?"
Annie sütun gibi vücuduyla soyunma kabininden çıktığında onu süzüyorsun."Bunun amacı bu. Denize giriyorsun, güneşleniyorsun, bronzlaşıyorsun falan."
Annie'nin gözlerini devirerek anlattığı şeylerle yanaklarının kızardığını hissediyorsun."Yine de, bunlarla olmaz. Daha uygun kıyafetlerim var kızlar, cidden. Mayo giyebilirim, şort da giyebilirim!" kendini açıklamaya çalışırken seni takmıyorlar.
Mikasa elindeki telefonuna bakıp gözlerini kısıyor ve mırıldanıyor.
"Bizleri bekliyorlar. Ymir ve Historia neden aynı kabinde giyiniyorlar? Burada tam olarak ne oluyor Tanrı aşkına?""Sadece giyindiklerinden emin misin?" diyerek sırıtıyor Annie Mikasa'ya bakıp kıs kıs gülerken.
Sasha aynada saçma pozlar verirken bir flaş patlıyor.
"Mikasa!!"
Mikasa alt dudağını ısırarak gülmemek için zor duruyor.
"Ekran fotoğrafın yap! Sonra da gruba at!"
Sasha Mikasa'nın etrafında dönüp çığlık atarken Mikasa tek eliyle onun suratını kulağından uzaklaştırmaya çalışıyor.
Ellerini yüzüne kapatıyorsun, parmaklarının arasından Mikasa'ya inanamazcasına bakıyorsun.
Az önce en yakın arkadaşın senin bikinili fotoğrafını çekti.
"Levi beğenir mi sence?" diye dürtüyor seni Annie.
"Hayır! Tanrım, sil şunu Mikasa. Ne Levi'si? O beni asla böyle görmemeli."
"Evlenmeden el de tutuşmazsın sen şimdi. İçerde mercimekleri fırına atıyorlar, fırına." Annie'nin dediği şeyle Ymir kabinin içinden boğuk bir çığlık attı.
"Kesin lan sesinizi!"
Birkaç saniye sonra kızarık dudaklarıyla Ymir ve Historia kabinden çıktıklarında hepiniz hazırdınız.
Üzerine geçirmek için ince bol bir tişört giymek üzereyken Sasha onu da elinden kapıyor.
"Bu ne anlama geliyor? Resmen haneye tecavüz. Vücuduma neleri giyip giymeyeceğime de siz mi karar veriyorsunuz?"
"Ama onlar bir şaheser. Bizden Ferrari'ni saklayacak mısın?"
Mikasa gözlerini kısarak açık açık göğüslerini süzüyor.
"Sence sadece Ferrari mi? İki ayrı bireyler onlar artık. Roket olmuşlar. Eğer abim sana çıkma teklifi edecekse onlara saygıdan ayrı bir teklif etmeli."Kollarını birbirine kavuşturup tehditkar bakışlarınla onları izliyorsun.
"Uzattınız ama. Çıkın artık şuradan."
En sonunda Annie tek tek sizi omuzlarınızdan ittirerek soyunma odasından çıkartıyor.
"Çok çıplak hissediyorum."
Sasha kıkırdıyor, "Çıplaksın çünkü."
Seni umursamadan yürümeye başladıklarında arkana bakıyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙗𝙚𝙖𝙘𝙝𝙗𝙤𝙮, 𝘭𝘦𝘷𝘪 𝘢𝘤𝘬𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯
Fiksi Penggemar•En yakın arkadaşının soğuk nevale abisi Levi sadece memelere yükselen, röntgenci, libidosu boyundan yüksek biri değildi. Ya da sen öyle sanıyordun. *** •"Bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum, Y/n. Ama seni çok...