selam 100 yıl sonra ünlemli bölüm!!
durun oy yorum siniri koycam en azindan gecilsin de oyle atarim yb🩷
oy: 30 yorum: 70Levi titrekçe bir nefes verip ellerini nereye koyacağını bilemedi. Dilini onun penisinin ucuna değdirdiğinde gözleri hemen arkaya doğru kaydı ve boğazından gelen derin bir sesle inledi.
"Y/n." diye fısıldadı nefes nefese. Elinle kalın aletini kavrayıp hafifçe sıktın, "Siktir Y/n." Penisinin elinde seğirdiğini hissedebiliyordun, dudaklarını yeniden aralayıp ucunu yavaşça ağzına aldın.
Levi titreyen eliyle doğrulup sana destek olmak için saçlarını kavrayıp arkanda topladı. Levi'nin verdiği tepkiyle penisini daha çok alabilmek için başını biraz daha eğip alabildiğin kadar ağzına aldın. Nefesin kesilince geri çekilip Levi'nin gözlerine baktın.
Levi sana büyülenmiş bir şekilde bakarken yutkunup ucundan sızdıran penisine baktın ve çok geçmeden dudaklarını aralayıp dilini çıkardın, baştan sona dilini üzerinde gezdirdiğinde Levi başını oturduğu koltuğa vurdu.
"Siktir Y/n, çok iyi hissettiriyorsun aşkım."
Onun sözleriyle biraz daha cesaretlenip diğer elinle penisinin alt kısmını tutup onu biraz daha sıkıştırdın. Levi seni zorlamamak için elini saçından geri çekti.
Onu alabildiğin kadar yeniden ağzına aldın, ucu boğazına batınca öksürerek geri çekildin, Levi elini boynuna götürüp yavaşça başparmağıyla çeneni okşadı.
"İyisin hayatım,"Levi'nin yüzüne bir bakış atarak yeniden aynı hareketi tekrarladın, ağzının içinde Levi'nin penisinin zonkladığını hissedebiliyordun.
"Y/n, aşkım. Beni öldürüyorsun, beni resmen ağzınla öldürüyorsun."
Yeniden öksürerek geri çekildiğinde elinle penisini daha hızlı sıvazlamaya başlamıştın.
Penisinin ucunu ağzına alıp dilinle bir yol çizdiğinde Levi saçını yeniden kavrayıp seni kendine bastırdı, boğazından daha derin ve hırçın bir inleme çıktığında neredeyse adını bağırarak boşaldı.
Onun sana verdiği her şeyi yutup gözlerini kırpıştırdın. "Ah siktir, siktir siktir, siktir. Y/n. Buraya gel aşkım, kucağıma gel."
Dudağının kenarından akan bir damla spermi parmağının ucuyla sildin. Levi seni kollarının altından tutup kucağına çekti.
Elleri hızla elbisenin eteğini sıyırırken dudaklarına yapışıp seni öpmeye başladı, kollarını onun boynuna dolayıp öpücüğünü derinleştirirken Levi şişmiş alt dudağını emdi.
İnleyerek dudaklarını araladığında Levi seni sahiplenmek istercesine dilini senin diline değdirdi. "Camlar filtreli değil mi?" diye sordun bir anda.
Levi senden ayrılıp yüzüne baktı, bir saniyeliğine gözleri camlara kaydı ve aniden kahkaha atmaya başladı. Kucağında oturduğun ve ona yapışık olduğun için Levi'nin göğsü kahkahadan her sarsıldığında sende onunla birlikte sarsılıyordun.
"Aşkım kimse bizi göremez."
Dudaklarını onun dudaklarınla yeniden birleştirdiğinde Levi kalçanı avuçlayıp sıktı. "Bekle." dedikten sonra kendini geriye çektin.Elbisenin fermuarına ulaşabilmek için elini sırtına götürdün, "Fermuarımı açsana." diye mırıldandın. Levi dediğini ikiletmeden elini vücudunda dolaştırıp fermuarını aşağı doğru çekiştirdi.
Kucağında hareketlendiğinde yapmak istediğin şeyi anladı ve elbiseyi eteklerinden tutarak yukarı doğru çekti. Askılı elbise kollarından çıkarken bakışları göğüslerine çevrildi. "Siktir sütyen giymedin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙗𝙚𝙖𝙘𝙝𝙗𝙤𝙮, 𝘭𝘦𝘷𝘪 𝘢𝘤𝘬𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯
Fanfiction•En yakın arkadaşının soğuk nevale abisi Levi sadece memelere yükselen, röntgenci, libidosu boyundan yüksek biri değildi. Ya da sen öyle sanıyordun. *** •"Bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum, Y/n. Ama seni çok...