yorum sınırı: 25
iyi okumalarr
Y/n'nin rüyasının sebebi büyük ihtimalle kafasında onun ismiyle uykuya dalmasıydı.
Gecenin bir yarısıydı, yatakta yüzüstü yatıyordun ve yanaklarını yastığa bastırıyordun. Levi'nin vücudu öylesine sıcaktı ki bir anlığına güneş ışınlarının içinden geçtiğini düşündün.
Levi bileklerini başının yanına, yatağa bastırıyordu. Yüzünü göremiyordun, onun tepkisine bakabilmek için çarşaf ve örtülere dolanarak döndün. Levi'nin kollarının ve bacaklarının arasında düğümlenmiş gibiydin.
"Umutsuzca beni istiyorsun değil mi?" diye mırıldandı.
Sesi hırıltılıydı, kesik kesikti, kışkırtıcıydı ve inlememek için zor duruyor gibiydi. Yüzünü yüzüne yaklaştırıp çenene bir öpücük kondururken tenine değen dudaklarıyla terlediğini hissettin.
Çenene konan öpücüğün yetersiz geldiğini hissederek kaşlarını hafifçe çattın. Uyluklarının arasında, kumaş parçasını delip geçmek isteyen bir sertliğin varlığını yok sayamazdın. Levi'nin dudaklarına ulaşmak için onu aşağı çekmeye çalıştın ama başarısız oldun.
Karşılığında seninle alay eden bakışlar aldın ve kumaşlar arsızca birbirine sürtündü. Kirli rüyandan bir anda aniden titreyerek uyandın.
Karanlıkta yüzün kıpkırmızı yanarken elini ıslak pijamanın katlarının arasından çektin. Hissettiğin şokla yerinden doğruldun. Daha önce hiç bu kadar gerçekçi bir rüya görmemiştin.
Rüyanın varlığını kanıtlamak için etrafta bir şeyler aradın. Levi'nin varlığına dair şeyler. Ama hiçbir şey yoktu. Nefesini düzene sokmaya çalışarak yatağın yanındaki şifonyerden gece lambasını açtın. Etraf loş bir şekilde aydınlandığında üzerindeki çarşafları ayağınla iterek yataktan düşürdün.
Hemen kalkıp duş almak istiyordun ama yatağa zımbalanmış gibi öylece oturup sakinleşmeyi bekledin. Belki küçük bir parçan Levi'i de beklemiş olabilirdi ama bunu kabul edemedin.
Nefesindeki alkol kokusunu fark ettiğinde kaşlarını çattın, Sasha o lanet olası kokteyle neler katmıştı öyle?
Karışmış kafanla biraz daha etrafa bakındıktan sonra ayaklarını yataktan sarkıtıp ayağa kalktın.
Evde kimsenin olmadığından emin olmak için bir tur attıktan sonra evin kapısını kilitleyip banyoya ilerledin. Aynadaki yansımanda kendini gördüğünde yutkundun, gözlerin garip bir duyguyla parlıyordu, saçların birbirine girmişti ve göğüs uçların sertleşmişti bu yüzden sütyenin canını yakıyordu. Yansımanla bakıştıktan sonra duş almak için suyu açtın.
Hızlı bir duş aldıktan sonra havluya sarılarak banyodan çıktın, vücudundaki hassasiyet gitmişti, şimdi daha rahattın. O sırada saate bakmayı unuttuğunu fark ettin. Şifonyerin üzerinde alelade bırakılmış telefonunu eline alıp açtığında arka kamera açıldı. Kaşlarını çatıp galeriye girdiğinde bir sürü bulanık fotoğrafla karşılaştın. Alt dudağını ısırıp saçma pozisyonlarla poz veren arkadaşlarına baktın.
Galeride bir süre dolaştıktan sonra sabahın beşi olduğunu fark ettin. Bir daha uyumanın saçma olacağını düşünerek üzerine yeni kıyafetlerinden giyip biraz evi topladın, hafta içi işten dolayı eve bakma fırsatın olmuyordu. Mutfağa gidip sıcak su kaynattın ve sabah kahvenle basit birkaç parçayla kahvaltını yaptın.
Parmaklarını kupanın etrafına sararken aklına istemsizce Levi geldi. Seni eve bıraktıktan sonra evine ulaşabilmiş miydi? Dün akşam neden buluştuğunuzu düşünmeye başladın. Telefonunda galerinde gezerken kahveni yudumladın ve hatırladığın şeyle neredeyse dilini yakıyordun. Hange'nin doğum günü için onun evinin anahtarlarını alacaktınız ve Hange'nin doğum gününe 3 günden az bir süre kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙗𝙚𝙖𝙘𝙝𝙗𝙤𝙮, 𝘭𝘦𝘷𝘪 𝘢𝘤𝘬𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯
Fanfiction•En yakın arkadaşının soğuk nevale abisi Levi sadece memelere yükselen, röntgenci, libidosu boyundan yüksek biri değildi. Ya da sen öyle sanıyordun. *** •"Bunu nasıl açıklayacağımı bilmiyorum, Y/n. Ama seni çok...