༽10

766 77 20
                                    

Connie'nin bavulundan çıkan pembe şeye baktınız. Kafanı yana doğru eğip çok tanıdık gelen o alete baktın.

Olamazdı, Connie'nin bavulundan çıkan bir vibratör olamazdı.

Gözlerini sonuna kadar açarak, şaşkınlıkla elini dudaklarının üzerine götürdün.

"Alıkonuluyor musunuz beyefendi?"
Güvenlik görevlisinin sorduğu soruyla Sasha ve Nicollo kahkaha attı. Levi kafasını hızla kahkaha atan çifte çevridiğinde etraf yeniden sessizleşti. Connie yanakları kızarmış bir şekilde kafasını yere eğdi.
"H-hayır."

"Siz gerizekalı mısınız?" diyr bağırdı bir anda Levi aralarında kıkırdaşıp duran Mikasa, Eren, Sasha, Nicollo ve Jean'a. Mikasa yüzündeki sırıtmayı silmeye çalışsa da başarısız oldu.
"Hayır hanımefendi sadece arkadaşlar arasında bir şaka." dedi Levi hızla atılıp.

"Kusura bakma abi ama komi-"

"Kes sesini Mikasa!"

Levi'in bağırmasıyla yerinden sıçradın. Mikasa abisinden gözlerini kaçırdı. Eren elini yavaşşa Mikasa'nın omzuna koydu. Levi titrekçe nefesini verirken sırtını Yelena'nın göğsüne yasladın.

"Sorun değil beyefendi, burada neler gördüğümü tahmin edemezsiniz. Küçük bir vibratör hiçbir şey, " dedi görevli Levi'nin sakinleşmesi için.

Gergin geçen kontrolden sonra sonunda uçağa bindiğinizde Yelena'nın yanındaki yerine oturdun. Yelena kafasını uzatıp koridora doğru baktı, kimsenin dikkatinin sizin üzerinizde olmadığını görünce sana döndü ve yüzünü senin yüzüne yaklaştırdı ve fısıldadı.

"Onu senin bavuluna koyacaklardı."

Kafanı camdan Yelena'ya çevirdin.
"Ne?"

"Vibratörü."

Sertçe yutkundun, "Connie senin bavulundan onu çıkardı."

"Neden?"

"Kaplumbağa deden, Y/n. Sence neden?"

Gözlerini kapatıp derin bir nefes alırken elini yüzüne kapattın. Buna cevap vermezdin çünkü cevabı sen de bilmiyordun. Böyle şakaların elebaşı olan Connie neden sana kirli bir şaka yapılmasını istememişti ki?

"Seni sevdiği için olabilir mi sevgili Y/n?"

"Nasıl ya? Connie beni arkadaşı olarak görüyor."

"Off. Salak başrol değilsin sen. Kendine gel. Connie bunu sana defalarca kez itiraf etti, birinin sana bunu söylemesine ihtiyacın mı vardı yani?"

Elini yüzünden çekip nefesini tuttun. Connie'nin sana ilgi duyması normaldi ama arkadaştınız, Levi ile ne hissedeceğini bilemezken Connie'nin araya girmesi kafanı karıştırmıştı.

Kafanı yeniden camdan dışarıya çevirdin. Havaalanındaki insanları izlerken Yelena yanında sessizce oturmaya devam etti.

"Levi'nin yanına oturacak ilk kişi kim?" diye sordu Sasha arka koltuktan seslenerek. Kafanı arkaya çevirdin, Nicollo kafasını Sasha'nın boynuna gömmüştü. Gözlerini kısıp yargılar bir biçimde onun Sasha'nın boynunu emmesini izledin.

"İçine Levi mi kaçtı? Ne bu bakışlar?" diye sordu Sasha.

"İlk Jean oturuyor diye biliyorum."

"Bence dayak makinesinin yanına oturmak istemezsiniz, şuan hepimizden her zamankinden daha çok nefret ediyor olmalı, " dedi Mikasa da daha arkalardan gelen sesiyle.

Levi'in yanına oturma sohbeti, Levi'in işi yüzünden Levi birinci sınıfta uçtuğundan kaynaklanıyordu. Çift kişilik bileti vardı, yani bu demek oluyordu ki saat başı don değiştirir gibi yer değiştiriyordunuz.

Gelirken Levi'in yanında oturma fırsatın olmamıştı, işinden dolayı yoğundun ve tüm yolculuk boyunca Yelena'nın yanında uyumuştun. Şu an uykun yoktu, yanındaki Yelena da seni Levi'in yanında oturtmak için elinden geleni yapacağa benziyordu.

İçini çekip hostesin uçak kalkmadan önce yapılan uyarılarını dinlemeye başladın. Yelena yanında airpodslarını takıp kafasını senin omzuna yasladı.

Uçak havalandığında 9 saatlik yolculuğunuz başlamıştı, esneyerek Yelena'nın sana yaslanan kafasının üstüne kafanı yasladın.

Yarım saat geçmeden arkanızda oturan Sasha mızmızlanmaya başlamıştı, "Hadi ama birinci sınıfta oturmayı sadece inanılmaz pahalı ve uçak havası veren yemekler için istiyorum, Jean daha ne kadar oylanacak?"

Nicollo'nun sabretmek hakkında birkaç cümle söylediğini duydun. Yelena'nın airpodslarından duyabildiğim kadarıyla Fransızca bir şarkı dinliyordu, yeniden esnediğimde Yelena fısıldadı.
"Bu sefer uykuyla ondan kaçamazsın, biliyorsun."

Tabii ki biliyordun...

***

bölümler ksıa ve geç geliyor kusura bakmayın hatta arada yazdıüjmm kitaplsrı unutup yeniden baştan okumak zorunda kalıyorum tşk sevfili b12 eksikliğim<3

neyse mantık hataları ya da yazım yanlışlarımj da görmezden gelmeye çalışın, bir gün burayı düzenleyeceğim.

kendinize dikkat edin sizleri seviyorum <3

yorum sınırı:25
(ay yorum yapılcak yer de yok ki aq)

𝙗𝙚𝙖𝙘𝙝𝙗𝙤𝙮,  𝘭𝘦𝘷𝘪 𝘢𝘤𝘬𝘦𝘳𝘮𝘢𝘯Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin