Yani kurguda yaşları biraz daha büyük şu an olduğundan ve farklı bir yaş sistemleri varr çok kullanmayacağız ama kimin kimden büyük olduğu konusunda yardımcı olur~~
Seonghwa, Hongjoong 1990 doğumlu
Yunho, San 1991 doğumlu
Mingi 1992 doğumlu
Yeosang, Wooyoung 1993 doğumlu
Jongho 1994 doğumlu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2018 Wooyoung's pov"Hadi geç kalıyorsunuz koşun koşun koşun. Arkanızdan kovalayan iki silahlı ekip var onları atlatmanız gerek ve siz hala bu hızda mı koşuyorsunuz koşun daha da hızlı" deyip koşu bantlarının hızlarını arttırdım. "Wooyoungh sence de bu biraz fazla değil mi huh silahlıların karşısına çıkmadan öleceğiz bu gidişleh." Diye sitem etti Yeosang. Tam ağzımı açmıştım ki kaptanımız geldi.
"Wooyoung az bir nefes aldır çocuklara sadece sabah geç kalktılar bu çok fazla yük. İnin şimdi oradan bakayım, gelin şöyle" dedi bir yandan da herkesi dinlenme odasına doğru götürdü- sürükledi.
"Ooo gençler yine mi Woo'nun azabı" diye sordu Hwa hyung. "Sorma lütfen Seonghwa hyung Mingi bey yüzünden geç kaldık ve Woo'da bizi 'cezalandırdı' neymiş 'geçe kalıp göt devirenin götünü devirirler'" demişti Yunho hyung son cümlesiniyse hep bir ağızdan koro gibi söylemişlerdi.
"Yah Yunho hyung ama öyle beş dakikalık bir gecikme değil ki antrenman saatimizden neredeyse bir saat sonra kalkmışsınız ve gelmeniz yarım saati buldu bu da demek oluyor ki idmanın yarısı çöp" deyip bana destek çıktı Jongho.
Bunun üstüne hepimiz -ben Jongho ve matz hyunglarım.- kahkaha atmıştık şapşallıklarına. "Gençler bugün bir görevimiz var bu yüzden şimdi dinlenin gece yarısı gidiyoruz." Deyip ciddileşti Hong hyung. "Joong hyung bu sefer ne yapacağız?" Diye sordu Yeosang.
"Bu seferki görevimizi ben de bilmiyorum sadece Han nehrinin yakınlarında bulunan inşaata gitmemiz söylendi sanıyorum ki ajan 709 bize bilgi verecek. Biliyorsunuz ki böyle durumlarda görev söylenmez, ellerini çırptı, şimdi hepiniz güzelce yemeklerinizi yiyorsunuz akşam olana kadar silahlanın ve dinlenin akşam 00.08'de herkes karargâhın garajında olsun."
Yemeklerimizi yemiştik ve herkes dinlenmeye çekilmişti, görev öncesi hepimiz çok gergin olurduk ve çıt çıkmazdı özellikle ajanlar öğrendikleri bilgileri bize aktarırlarken bizden başkası da oradaysa bu hepimizin lehine de sonuçlanabileceğinden herkes yorgunluğunu atmaya bakardı ve yine herkes öyle yapıyordu. Düşüncelerimle savaşırken uyuya kalmıştım. Alarmımın beni kaldırmasıyla saat 23.58'de uyanmıştım ve hızlıca görevde lazım olacakları koymuştum özel kıyafetimin ceplerine. Ve Hong hyungun dediği saatte arabadaydım.
"Evet şimdi hepinizin beni iyi dinlemesini istiyorum. Bugünkü görev yerlerinizi söylüyorum. Mingi ve Jongho; giriş katın güvenlik kontrolleri ve tahliye ihtiyacı olursa en kolay yolların haritasını çıkartma, Yunho ve Yeosang arabada kalıp bizi koordine edeceksiniz anahtar sizlersiniz ayrıca olur da tahliye etmemiz gereken bir şey olur arabaları Mingi ve Jongho'dan öğrendiğiniz noktalara yakın yerlere getirmek.
Seonghwa sen arabaların kapılarında bekleyeceksin hangisini kullanacağımızı bilmiyoruz, herhangi bir silah sesi duyarsan alabildiğin kişileri alıp direkt yedek karargâha gideceksin.
Wooyoung ve ben 709'la buluşmaya gideceğiz. Wooyoung ben kapıda beklerken sen 709'la konuşacaksın, herhangi bir belirsiz harekette kulaklığından bize 426 kodu demen yeterli. Şimdi kulaklıklarınızı veriyorum bunları görev boyunca açık tutacaksınız ayrıca gizliliğimiz için kod adlarını kullanacağız. Ne olursa olun yaralanmamaya dikkat edin." Deyip konuşmasını sonlandırmıştı zaten de gelmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Utopia ✔️
FanfictionKızının minnacık olan elinden tutmuştu genç bir yandan da sevdiğiyle konuşuyordu "neden" diyordu "neden yaptın bunu bize, neden bıraktın bizi?" Hıçkırıklarını ve ağlamalarını içinde tutmaya çalışıyordu kızı için ancak nafileydi, arkadaşları onu böyl...