◾
◾
◾Noah:Jó reggelt Hill! Beszélnünk kell, és nem engedem, hogy kibújj alóla!
Ez a reggeli üzenet fogad ébredéskor. Tuti biztos, hogy Freyáról van szó.
Én: ok
Én : Szép jó reggelt! 🥱
Freya: Szépet is jót is? 🤨
Én: Miért is ne? Ablak
Várom, hogy ő is az ablakhoz lépjen, és láthassam. Haja már felkötve pihen a fejebúbján, de a szemüvege még nincs rajta. Nem vagyok benne biztos, hogy ő így lát-e engem. Bár, lehet nem is akar. Úgy szeretném megcsókolni, mint amennyire szomjazik az ember a víz után, ha éjjel arra ébred, hogy kiszáradt a szája. Amióta suli van, nem érintette a szám az ajkait.
A suli előtt Noah egyedül vár rám. Valószínűleg direkt, hisz dumálni akar.-Jó reggelt! - biccent felém.
- Jó reggelt! - köszönök vissza, remélve, hogy nem most akarja megejteni a beszélgetést.
- Miért nem mondtad, hogy Freya szomszédságába költöztetek? - kérdezi mosolyogva.
- Na jó, ez elég kellemetlen téma. Üljünk be a kocsiba!- ha mindent elmondok neki, hát azt még véletlenül se hallhatja más.
- Na mesélj! - fordul felém.
- Röviden annyi az egész, hogy észrevettem, hogy ő a szomszédom, és a szobám ablaka az ő szobájára ad rálátást. Jó ez nem véletlen. - ismerem be. - Elsőnek, az volt a tervem, hogy csinálok róla pár gáz fotót, de aztán megláttam, hogy az a lány, és az aki itt jár a folyosón, nem ugyan az. - Noah értetlenül néz, de nem érdekel. - Aztán náluk vacsoráztunk, kiderült hogy az apja nem igazán normális. Vagyis hát túl vallásos, vagy mi fene. Most jön az a része, hogy mekkora barom vagyok, mert készítettem róla képeket előzőleg, és zsarolni kezdtem.
- Mi a francot csináltál? - akad ki a fiú.
- Ja, utólag már nem olyan vicces. - préselem idegesen össze a számát. - Csak szivatni akartam oké? De aztán átmentem hozzá a szünetben, és megütött, mire csókot követeltem tőle és
- Mi van? - Noah teljesen hitetlenkedve, és csalódottan néz rám.
- Ja, tudom. Gyötrődöm azóta is emiatt. Viszont, azt hiszem abban a pillanatban szerettem bele Freyába, hisz onnantól kezdve nem bírtam megállni, hogy ne menjek át, ha ott vagyok ne csókoljam meg. Folyton rá gondolok, vele akarok lenni, látni őt. De igen, jaj nekem, mert ő csak a képek miatt visel el, míg én meg menthetetlenül belezúgtam. - a csend nagy lett, a feszültség érezhető, főleg hogy már nem csak magamat emésztem, hanem Noah felől is kapok negatív érzéseket. Nem lep meg, ahogy láttam, megkedvelte Freyat is, nem csak Faithet.
- Jól elbasztad. Hogy lehettél ilyen hülye? Meg is érdemled ezt a vergődést haver, de Freya nem. - néz rám mérgesen. - Minél előbb jóvá kell tenned! Szerintem van nála esélyed, de amíg zsarolod nem tudhatod meg.
- El fogom veszíteni. - sóhajtok fel.
- Akkor elveszíted. Örökké nem tarthatod ezzel magad mellett. - igaza van, és amúgy is terveztem Freyaval ezt rendezni, csak nem tudom mikor, és hogyan.
◾
Ahogy telik a nap, annál jobban hiányzik Freya csókja. A fenébe is, rohadtul túl megy ez már a szórakozás határán, hisz annak indult, aztán belesétáltam a saját csapdámba.
YOU ARE READING
You're All I Need ✔️
RomanceFreya, és Faith az első gimnázium évük óta jó barátok. Szinte észre vehetetlenek az iskola folyosóin, és ez nem is zavarja őket. Mindkettejüknek meg van az oka rá. Freya egy olyan szerepbe kényszerül apja miatt, amit nem igazán szeret, Faithnek pedi...