🔹
🔹
🔹Boldogan, Faith barátjaként ébredtem reggel, viszont most valami nem jó érzés kerít hatalmába, ahogy Masont, Dennisel látom beszélgetni, a suli előtt. Nagyon dühít azt hiszem. Csúnya dolog, de reméltem, hogy végleges lesz köztük a "szakítás".
Faith közeledő alakja hoz vissza az életbe, ezért kipattanok a kocsiból, és hozzá igyekszem.- Jó reggelt! - húzódik mosolyra a szám boldogan.
- Neked is!- pirul el, és olyan jól áll neki ez a szín. A szájára hajolok, hogy érezhessem végre puha ajkainak ízét.
- Nem szeretem, ha van közönség. - húzódik el tőlem néhány másodperc után. A fiúk irányába nézek, és minket néznek. Mason mosolyog, Dennis viszont fintorog. Betudnám törni a képét komolyan.
- Szép jó reggelt! - köszön vidáman Freya, aki időközben megérkezik. - Gratulálhatok már a gerle párnak? - kérdezi vigyorogva, miközben izgágán rugózik a lábával.
- Igen. - válaszolja Faith, majd lehunnya a szemét, mintha várna valamit. Aztán Freya aligha diszkréten sikítani kezd.
- Gratulálok! - öleli magához a barátnőmet, aki már vigyorogva fogadja karjaiba. - Neked is. - kapok egy gyors ölelést én is. - De ha megbántod, - szegezi nekem mutatóujját. - tudod, véged! - aztán a szigorú arca, újra vidáman ragyog. Bírom a csajt. Kicsit lehet pszicho, de hát senki sem tökéletes.
- Nem áll szándékomban. - húzom magamhoz Faithet vigyorogva. Jobb velük a hangulat, mint Dennisel az biztos. Ha jobban belegondolok, még most sem tudom hogy zúgott bele Freyaba Mason, de megértem miért. Külsőségeket félre téve, nagyon szimpatikus és vidám lány. Szerintem még szórakoztató is. Mármint nem csúnya lány, csak előnytelen ruhákat visel, vagyis nekem nem tetszik Freya, csak hát nem vagyok vak se. Hagyjuk!
- Menni kell órára! - mondja dideregve Faith, amikor Freyára néz majd elmosolyodik. A lány épp Masonék párosát nézi. Hátra pillantok, és ekkor tekint felénk az emlegetett fiú.
- Menjünk akkor! - indul meg hirtelen Freya, mire Faithre nézek, de csak a vállát vonva megy utána, magával húzva engem is. - Arra gondoltam, hétvégén ihatnánk rátok skacok. - vigyorog hátra ránk Freya.
- Nem mindegy? Ígyis úgyis iszunk, minek az indok? - kérdez vissza Faith értetlenül.
- Jajj csak koccintani akartam volna a kapcsolatotokra. - legyint kedvetlenül Freya. - Utálom ezt a rohadt szemüveget. - tolja vissza az orrára.
- Akkor mért nem használsz kontaktlencsét?- kérdezem tőle, mire unottan és kissé idegesen néz rám.
- Nem tudsz te semmit? - megrázom a fejem, mire Faithre néz. - Nem mondtad el neki? - a barátnőm is csak rázza a fejét. - Nyugodtan elmondhattad volna ezt. - újra rám néz. - Az apám nem engedi, de majd Faith mesél! - nyitja ki a szekrények ajtaját.
- Jól van. Mennem kell, majd jövök szünetben! - Dennisék épp haladnak el mögöttünk, és feléjük nézek. - Sokkal jobb társaság vagytok, mint ő. - fintorgok, majd a lányokra nézek.
- Azt hittem Mason a barátod. - kérdőn néz rám Freya.
- Ő igen, de Dennis - veszek nagy levegőt, mielőtt csúnyább jelzőt használok, mint szeretnék. - egy segg. Nem bírom, és ha Mason vele van, ő is megváltozik, az a baj. - magyarázom el a meglátásom. Freya kissé oldalra dől, hogy elnézzen mellettem az említettekre.
YOU ARE READING
You're All I Need ✔️
RomanceFreya, és Faith az első gimnázium évük óta jó barátok. Szinte észre vehetetlenek az iskola folyosóin, és ez nem is zavarja őket. Mindkettejüknek meg van az oka rá. Freya egy olyan szerepbe kényszerül apja miatt, amit nem igazán szeret, Faithnek pedi...