🔺
🔺
🔺Még ma is éreztem Faithen a feszültséget, de őszintén nem értem miért. Mindenesetre, már mindent tud Masonről. Talán mégis csak megértem a frusztrációját. Nekem se tetszene, ha ezt tette volna vele Noah. Ami viszont meglepett a mai nap, hogy ennek ellenére elmesélte, mi volt közte és a fiúja közt. Annyira örülök neki, hogy boldognak láthatom, és hogy bár az én helyzetem bonyolult, az vagyok én is. Mert Mason folyton ír azóta, az ablakban ülünk délután, egymást nézve, miközben beszélünk. Ami rossz az egészben, hogy csak óráról kikéretőzve, vagy ebéd szünetben bújkálva csókolhatom meg, pedig folyton ajkaira vágyom, és az ölelésére. Rettenetesen várom a hétvégét, hogy anyámék elmenjenek, és Masonnel töltsem az egész napot.
- Milyen volt a suli? - anyám újabban korán itthon van, mert hogy új embereket vettek fel, és a gyakorlat miatt, nekik többet kell dolgozni.
- Elment, csak a szokásos. - vonom meg a vállam.
- Képzeld, az új szomszéd, most viszonozza a vacsora meghívást, és ma náluk vacsorázunk. - egyszerre lettem ideges, és izgatott a dologtól. A múltkor sem volt valami kellemes a hangulat.
- Freya! - apám feszülten szólít meg, még mielőtt reagálni tudnék anyám szavaira. - Mondd csak milyen fiúkkal lófrálsz te a suliban? - hirtelen döbbenek le, izzadok, és félni kezdek. - Meg se szólalj! - csitítja anyámat egyből, ahogy nyitja a száját.
- Faithnak van barátja, és ő, meg a haverja néha elkísérnek a termünkbe apa. Nincs hozzájuk semmi közöm. - a gyomrom görcsben, gombóc a torkomban. Csak higyjen nekem! Tudom, hogy a legjobb barátnőm nem haragudna meg amiatt, hogy magamat mentem.
- Tarts magad akkor távol attól a lánytól is. Könnyűvérű fruska. - fújtatja idegesen. Oh apukám, ha tudnád.
- Ugyan drágám. Ezt ne kérd tőle! Mindenkinek kellenek barátok. - kel anyám a védelmemre, mielőtt én robbanék, mert hogy ezzel nagyon felidegesített. Még hogy ne barátkozzak Faithel.
- Ilyen barátokra nincs szüksége. - köti az ebet a karóhoz.
- Fejezd be! Túl mész lassan minden határon. - folytatja anyám, de nem vagyok hajlandó tovább hallgatni, így otthagyom őket, mert nagyon kikívánkozik belőlem sok minden, ami aztán odavezet, hogy száműznek innen.
Én: Nem tudom hova fajul ez már. Most azt fújja az apám, hogy tőled is tartsam magam távol, mert fiúd van. 😩 Fogalmam sincs mi lesz még itt Faith. Annyira elegem van. 😭
Nem csak az emoji sír, hanem már én is, hisz ha nem dühöngök, akkor sírni kezdek, ezzel vezetve le a feszültséget.
Faith:Hogy azt a nagy francokat már bele az apádba. Na. Honnan tudta meg? Egyáltalán miért baj ez neki?
Én: Besúgók a suliban. Megkérdezte milyen fiúkkal lógok én, erre mondtam, hogy van fiúd, és a haverjával jönnek mindig oda. Ez sült ki belőle.
Faith: Tudom nehéz, de ha anyud nem lép, muszáj bírnod ezt az egészet. Majd a fiúk nem jönnek oda a suliban.
Én : De nem lehet, hogy mindent is ő irányítson az életemben. Nem bírom tovább Faith. 😭
Tényleg már fizikailag fájt, hogy ez történik velem, és tehetetlen vagyok.
Mason: Szia. Faith írt, hogy mi a helyzet. Hogy vagy? Átmenjek? Megszöktetlek, ha kell!
BINABASA MO ANG
You're All I Need ✔️
RomanceFreya, és Faith az első gimnázium évük óta jó barátok. Szinte észre vehetetlenek az iskola folyosóin, és ez nem is zavarja őket. Mindkettejüknek meg van az oka rá. Freya egy olyan szerepbe kényszerül apja miatt, amit nem igazán szeret, Faithnek pedi...