16. Faith

113 11 0
                                    

🔸
🔸
🔸

A vasárnap az borzalmasan fájdalmasan telt. A másnaposság egy új szintjét tapasztalhattam meg, aminek hatásai még így hétfő reggel is kísértenek. Ég a gyomrom, és hiper szuper fáradt vagyok, pedig előző nap egész nap pihentem, és filmeket néztünk Noahval. Vagyis ő nézte, én aludtam jó formán. Minek iszik a nem bírja? Apától és anyától is megkaptam ezt a szép kérdést. Nem érdekel, mert amúgy nagyon jól éreztem magam szombaton. Tök jó este volt. Masonben is pozitívan csalódtam, és Noah velem aludt. Nem történt semmi olyan, hisz korai lenne, meg hát józan szeretnék lenni, és nem a szüleimmel egy tető alatt.

- Jó reggelt hajnali csillag!- vigyorog rám apám a konyhában.

- Jó reggelt! - anyámmal tök egyszerre szólalunk meg.

- Nézzétek itt van a a reggeli Hold fényünk is. - dobja le magát unottan a bátyám.

- A Holdnak nincs saját fénye, főleg nem reggel. - morogja az orra alatt.

-Tudom én azt jól fiam. - rázkódik meg a nevetéstől, mire James csak a szemét forgatja. - Tudod hogy szeretünk titetek. - vigyorog rá apám, de őt nem hatja meg.

-Noah jön érted? - kérdi anyám.

- Azt hiszem. Nem emlékszem mit beszéltünk igazából.- a rossz memória  családi vonás, és nagyon idegesítő, bár ez most azért homály, mert felálomban voltam, amikor beszéltük.

- Nos, már itt is van, szóval a rejtély megoldva. - csapja össze a tenyerét apám. Hamarosan tényleg megszólal a csengő is. Természetesen anyám rohan, hogy beengedje őt.

- Nagyon hideg van odakint. Faith eléggé fázós, így szerencsés, hogy nem kell ebben a fagyban, a suliig sétálnia. - magyaráz Noahnak, miközben bekíséri.

- Örülök, hogy megtehetem ezt érte. - hajol hozzám egy gyors szájra puszira, mert a családom előtt sem vagyok hajlandó ennél többre.

- Palacsinta?- kínálja meg apám, és ő el is fogadja, így együtt reggelizik a családommal, majd végre útnak indulunk.

- Jobban vagy? Tegnap eléggé másnapos voltál. - vigyorog rám, és nem tudom nem megjegyezni magamnak, mennyire jóképű fiú a pasim, és hogy szív döglesztő ha mosolyog, ha nevet, vagy vigyorog. Bezzeg én.

- Hát van még egy két tünetem, de határozottan jobban vagyok. - mosolyodom el. Kissé kínos számomra, hogy Mason és Noah is látott illuminált állapotban minket. Beengedtük őket a kis világunkba, ahol akár kínosan is viselkedünk.

- Egyébként jól éreztem magam, és Mason is. Sőt, ha nektek nem gond, megismételhetnénk! - nem mondom  meglep, amit mond.

- Ezt Freyával is meg kell beszélni, de én benne lennék. - ebbe a pillanatban parkol le a suli parkolóban.

- Beszéltél vele amúgy? - megrázom a fejem, hisz annyira nem voltam jól, hogy eszembe se jutott írni senkinek. - Képzeld, Mason elaludt nála. - vigyorog rám, mint a tejbe tök.

- Uram atyám, és a szülei? - ijedek meg egyből.

- Valami okból kifolyólag, csak ma érnek haza, szóval nem buktak le. - nos hamar meg is könnyebbülök.

You're All I Need ✔️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant