7. Freya

121 12 0
                                    

🔺
🔺
🔺

Faith árulása miatt, ami nem az, de néha eléggé elkezdek haragudni, és olyankor annak tartom, szóval miatta egyedül voltam hétvégén, és még piám se volt. Szóval tök lehangolt vagyok így hétfő reggel. Egy egész lavinát indított el az a Noah, és engem temetett be. Hurrá, de azért jó fejet vágok hozzá, hisz a legjobb barátnőmről van szó.

A sulihoz érve, már készülök kikapcsolni a zenét, mert tudom, hogy mindjárt Faithez érek. Csak hogy a lábam, nem is visz tovább, amikor meglátom őt, gondolom Noah meg a másik fiú társaságában. Szerencsére van a sulinak egy másik bejárata, így hátat fordítva, el is indulok arra.

- Freya! - igen hallom, hogy utánam kiabál, de nem fogok arra menni, mert a végén bajba találom keverni magam, mondjuk egy gyilkossággal. Idegesen kapkodom a lábaimat, de hallom hogy valaki fut utánam. - Freya! Freya! - ér utol Faith. - Hallod, most meg mi van? - hirtelen megállok.

- Hogy mi van?-nézek rá hitetlenkedve. - Tudod nagyon jól, hogy csesztet az a segg, és hogy nagyon sok erő kell ahhoz, hogy ne nyúzzam le róla a bőrét, mégis az ő társaságában vársz engem a suli előtt? - kelek ki magamból.

- Hát Noah barátja, és én se gondoltam ebbe bele, hogy ha Noah velem vár, akkor ő is maradni fog. - túrt idegesen a szőke hajába.

- Mindegy Faith, menjünk, mielőtt elkések, és a következő hetet egy zárdában kezdem. - siettem be az épületbe. Szokatlanul csendben tettük meg az utat a szekrényekig, majd a teremig, ahol az a két csodabogár az ajtóban álldogált.

- Hát ezt nem hiszem el. - nevetek fel hitetlenkedve.Pozitívan könyvelem el, hogy ez a srác nem ugyan az, akivel az a beképzelt majom nekünk jött, majd leöntött kávéval. Így már kicsit nyugodtabb vagyok Faith miatt, bár a srác is lehet olyan, hisz végülis barátok.

- Hát ti? - kérdi Faith, ahogy közelebb érünk, de nekem eszem ágában sincs egy pillanatra sem megállni, sem feléjük nézni. Nagy hiba, hisz a következő pillanatban zuhanok a padló felé, miután egy láb a lábaim útjába került.

Dühösen, nagyon dühösen tápászkodok fel, táskámat a földön hagyva. Még utoljára megpróbálom lenyugtatni magam.

- Normális vagy ember? - kiált rá Faith a leendő pasija haverjára, aki csak röhög.- Húzzatok el a francba innen!- azt hiszem Faith menteni próbálja a helyzetet, de már késő, megindultam a srác felé, majd egy hatalmas pofont keverek le neki, ami után elkapja a csuklómat, és szorosan fogja miközben villámokat szóró tekintettel nézünk egymásra.

- A terembe fiatalok! - szól ránk a felénk tartó tanár, aki szerencsére engem nem lát, mert a srác takarásában vagyok. Kirántom a kezem, és elszakítom a tekintetem a zöld szemeitől, majd a helyemre igyekszem a táskámmal. Az osztály döbbenten néz felénk, de nem tudok ezzel mit csinálni, a tanár beér, és kezdi is az órát.

- Annyira sajnálom Freya, Mason egy görény. - kezd bele Faith, ahogy kilép a tanár.

- Nem tehetsz róla, és ne sértegesd szegény állatokat. - rázom a fejem, majd az ajtóban meglátom Noaht.

- Faith. - int ide a barátnőmnek, de ő nem megy ki, így bejön. - Haragszol rám is? Esküszöm nem tudtam mire készül. - kezdett el szabadkozni.

- Tudom, de többet inkább ne jöjjön veled, ha Freya is velem van! - mondja határozottan.

- Persze, megértem. Akkor jók vagyunk?

- Igen.

- Akkor délután. - ez volt a végszó, és elhagyta a termet.

- Együtt vagytok? - nézek Faithre.

- Nem. Bár a buli után megcsókolt, amikor hazavitt. - vörösödik el, mint a pavián segge.

-Mi? - sikítva ültem feljebb.- Milyen volt? - uralkodik el rajtam az izgatottság. Őszintén örülök Faith boldogságának.

- Varázslatos Freya. Esküszöm, tűzijáték robbant szét bennem, amikor az ajkai hozzám értek.- szemei csillognak, és tekintete ábrándos. A vigyorom letörölhetetlen, hisz a Faith szerelmes.

- Kicsit részletesebben ha lehetne! - vigyorgok. - Mindent tudni, akarok! Hol ért hozzád? Mit ittál? Milyen zene szólt? Miről beszéltetek? - zsongok be teljesen.

- Na jó akkor az elején kezdem. - neveti el magát, olyan kis zavartan, és kipirulva. - Szombaton nyolcra jött értem, egy sima farmert vettem fel, egy egyszerű pólóval. Meg se szólalj, tudom, uncsi. - forgatja a szemeit, mire nevetem kell. - Majd elvitt abba a buliba. Igazából, nem ittam semmit, és fogalmam sincs milyen zene szólt, mert végig beszélgettük az időt míg ott voltunk. - harap az alsó ajkába. - Végig szorongtam, míg magamra hagyott, ha WC-re ment, vagy innivalóért. Nagyon sokan voltak, és senkit sem ismertem. Volt pár ismerős arc a suliból, de ennyi. Úgyhogy csak annyi volt a jó az egészben, amikor Noah velem volt, egyébként feszült voltam a tömegben. De tudod milyen vagyok. - rázkódik meg. - Sokszor eszembe jutottál, hogy te tuti innál, és itatnál engem is, és hogy neked meg se kottyanna elengedi magad, és szórakozni. - vigyorog rám.

- Ne tudd meg milyen irigy vagyok, hogy te elmehetsz bulizni. - nevetek kínomban.

- Te mit csináltál hétvégén? - néz rám kérdőn.

- Sírtam. - nézek rá. Döbbenten fordul felém. - Nyugi semmi nem történt, csak meg jött, és érzékeny vagyok előtte, mindenre. Tudod milyen ez nálam. - nevetek fel.

- Ja, kibírhatatlanná válsz, és néha agresszívvá. - húzódik messzebb tőlem. Tátott szájjal nézek utána.

- Na majd mindjárt kapsz is a fejedre, ha olyan agresszív vagyok. - vágom hozzá a matek füzetem, ami kinyílva hullik a földre. - Na de mesélj csak hogy is volt az a csók? - kapok gyorsan észbe, hogy a lényeget nem mesélte el.

- Nos, az a barom Mason nagyon sokat ivott, így haza kellett vinni. Csoda hogy nem hányt be, na mindegy. - legyint, mert valószínűleg ez nem is lényeg. - Ketten maradtunk, és amikor haza vitt, még beszélgettünk a kocsiban, kézen fogva. - hű, Faith arcát a rák is megirigyelné. - Szóval, felém fordult, és ahogy egymás szemébe néztünk Freya, azt hittem menten elájulok, és nem most először éreztem ezt. Az arcomhoz emelte a kezét, és azt mondta " Faith, szeretnélek megcsókolni." - barátnőm légzés száma jócskán megemelkedik ahogy meséli a történeteket. Mekkora hatással van rá az a fiú. Jesszus, de szeretném átélni ezeket az érzéseket én is. - Annyit tudtam kinyögni, hogy én is szeretném, majd már csak arra eszméltem fel, hogy ajkaival hozzám tapadt, és hogy minden porcikám pezseg. - harap újra az ajkába merengő tekintettel nézve maga elé.

- Tyű Faith. - akad el a szavam. - Te szerelmes vagy! - mondom ki végül.

- Azt hiszem igazad van. - néz rám aggódva.

- Mi ezzel a baj? - értetlenkedek.

- Mi van, ha megbánt? Vagy én őt? Vagy ő nem gondolja ilyen komolyan? - már szinte hiperventillál.

- Nyugi, akkor őt is egy busz elé lökjük a haverjával együtt. - kacsintok Faithre, akiből sikerül egy kis kacajt kicsikarnom.

Faith ma nem ment sehova mellőlem, hisz délután úgyis randiznak Noahval, így a suli időt velem töltötte. Hétvégén is jön újra hozzám, mert annyira nem jött be neki a hétvégi házibuli, és inkább velem buliznak kettesben, mert itt nincs tömeg, amit amúgy utál. Inni se ivott, így aztán kicsit sem tudta elengedi magát. Ilyen jó hírek után, eléggé jó hangulatban mentem haza. Azért remélem, ez nem hangzik kárörvendezésnek!

Itthon viszont csak a szokásos várt, így mosogatás után, szelem a fokokat a szobámig, ahol egyből a fülembe dugom a Bluetooth-os fülhallgatóm, és már szól is David Guetta Crazy Love című zenéje. Azonnal elkapom a ritmust, és bulizok. A tükörben nézem magam miközben kibontom a hajam. Beindul a zene, mire a csípőmet tekerni kezdem jobbra balra. Lehúzom a pulcsim, a pólóm és egy topot húzok magamra. Mackó nadrágomtól hamar megszabadulok, és egy rövidebbet választok. Szemüvegem is száműzöm a polcra. Hülyeségnek tűnhet egy körülbelül fél órás ugrabugrálás miatt ennyit vesződni, de én imádom ezt. Máskor nincs rá lehetőségem. Egy újabb David Guetta szám jön a Blue Bebe Rexhaval. Erre, és még pár számra, Timmy Trumpet, Calvin Harris meg a többiekre, bulizok egy ideig, ahogy ez már bevett szokásom.

You're All I Need ✔️Where stories live. Discover now