🔺
🔺
🔺Szombat. Végre enyém az egész nap, és Faith is jön este. Bár közben ez az őszi szünet végét is jelenti, hisz hétfőn újra suli. Telefonom kijelzőjére pillanatok, hogy lássam meddig szunyókáltam. Kicsi csalódottságot érzek, hogy ma reggel még nem írt Mason. Nem értem miért. Mármint miért is esik ez rosszul? Ülök fel gyorsan ledobva magamról a takarót.
- Jó reggelt! - hangjára hirtelen levegőt is elfelejtek venni. Kezem a mellkasomra szorítom, nehogy kiugorjon a szívem az ijedtségtől.
- Mi a fenét keresel itt? - pattanok ki az ágyból. Már reggel sem lehet nyugtom? Na jó beismerem, kicsit azért jól esik, hogy itt van. Persze, sosem ismerném be neki. Se senkinek. Hogy jött be?
- Azt mondtad kizárt, hogy este átjöjjek, mert Faithel leszel, így hát gondoltam nappal idegesítelek. - vigyorog, de csak a szemem forgatom. Azt csinál, amit akar felőlem. Nem hagyom, hogy tönkre tegye a kedvem. Szép kis kettősség, az imént még csalódott voltam, mert nem írt, most meg ideges mert itt van.
- Remek. - nyúlok a szekrénybe, hogy elővegyek valami göncöt. Egy mackó, és egy spagetti pántos topra esik a választásom. El is indulok a fürdő felé, hogy felöltözzek, amikor Mason megfogja a karom, és magához húz.
- Valami kimaradt. - áll fel a székemből, így már elég közel vagyunk egymáshoz. Érzem a belőle áradó illatokat, amik bűbájként hatnak rám napok óta. Végig a szemembe néz, míg keze végig simíta karomon, amit az előbb még fogott, majd a hajamba túr vele, ezzel vonva teljesen magához. Ajkaink már ismerve egymást járják a táncot, ami engem a fellegekbe repít. Szabad keze, a pólóm alá siklik, így megérintve a bőröm. Végig fut a testemen a jól eső borzongás, és libabőrössé válik.
-Mit csinálsz Mason? - szakítom meg a csókot. Hangom erőtlenül cseng, mert kezével már a mellem alatt jár.
- Felmérem a terepet. - suttogja, miközben a nyakamat kezdi el behinte forró csókjaival. Vágyom a folytatásra, a testem kiállt utána, de eltolom magamtól.
- Elég Mason! - a fürdőbe zárkózom, de még érzem érintése nyomát, ami egyre hűvösebbé válik, és hiány érzetet hagy maga után. Basszus, mit tesz velem ez a fiú?
Kilépek immár készen a fürdőből, és Masont ugyan ott találom. Elteszi a telefonját, és végig mér. Nem vigyorog, csak néz a szemembe, ahogy én az övébe.
- Szóval, - köszörülöm meg a torkom. - mit szeretnél itt? - kezdem bevetni az ágyam, miután sikerült elszakadnom smaragd szemei bűvöletétől, még az előtt, hogy elpirulnék. Egyre nehezebb közömbösnek mutatnom magam, főleg azok után, amik a napokban történtek köztünk.
- Nem hagy nyugodni, hogy nem tudom mire szoktál olyan nagyon csípő rázósan táncolni. - össze szalad a szemöldököm, és kérdőn nézek rá. - Tudod, valahogy így. - kezdi el ide-oda mozgatni a csipőjét, kezei meg a levegőben. Nem bírom, így nevetni kezdek rajta. Szörnyen néz ki, amit csinál. Nem gondolom, hogy én nagyon jól csinálom, de nála biztosan ügyesebb vagyok. Olyan, mint aki karót nyelt, és ide oda lógatják. - Hé, ne nevess ki! - mondja, de nevet ő maga is.
- Shakira. - mondom nevetve. - Shakirát szoktam hallgatni. - folytatom nevetve az ágyam rendbe szedését.
Már azt a néhány plüsst teszem a helyére, amikor megszólal a La tortura a hangszórómból. Meglepődve fordulok meg, és látom, hogy Mason elindította a lejátszási listámat, a telefonomon. Már kezdek ideges lenni rá, hogy hozzányúlt, amikor csípőjét rázva közelít felém. Egy könnyed kacagás után, beszállok én is. Már nem vagyok zavarban előtte, most csak jól érzem magam. Elkapja a kezem, és így folytatjuk együtt a táncot. Kéz a kézben. Mason szinte csak lépked, és engem néz, ahogy táncolok a zene ritmusára. Megpörget párszor, úgy hogy a keze közben végig simit a derekamon. A zene végéhez közeledve, már nem enged távolabb, egymáshoz simulva ringatóztunk. Keze a derekamon, míg az enyém már vállán simítanak végig. A nyakamba hajol, majd megérezem az ajkait. Felfelé halad, végig az arcélemen, majd először apró csókot ad a számra, végül elmélyíti. Ahogy a kezei közt tart, és szenvedélyesen faljuk egymást, kívülről akár úgy is nézhet ki, mintha egy pár lennék. Egy végtelenül szerelmes pár.
ESTÁS LEYENDO
You're All I Need ✔️
RomanceFreya, és Faith az első gimnázium évük óta jó barátok. Szinte észre vehetetlenek az iskola folyosóin, és ez nem is zavarja őket. Mindkettejüknek meg van az oka rá. Freya egy olyan szerepbe kényszerül apja miatt, amit nem igazán szeret, Faithnek pedi...