isa demir
×
Eski hatalarım tekrarlamaktan korkuyordum.
Haklı mıydım, değil miydim... Bilmiyordum. Tavırları hoşuma gitmemişti. Ya da ben fazla çıkışmıştım?
"Biraz zamana ihtiyacı olabilir. İlk eşcinsel ilişkisini closette olmayan biriyle yaşıyor, biraz anlayış gösterebilirdin."
Remzi'nin sesi kulaklarıma dolarken kafamı ağır ağır sallayıp parmaklarımın arasındaki sigaradan bir nefes aldım.
"Katılmıyorum. Tek suç İsa'nın değil. Eymen de orada ona yavşayan birine sinirlenen sevgilisine gereksiz gereksiz diye tutturmamalıydı." Jülide aksi bir söylemde bulunurken ona da kafamı salladım ve sonuna ulaştığım sigaradan bir nefes daha aldım.
"Bir şey söyleyeceğim inanmayacaksınız." dedi Kaan da fikrini belirtmek için söz alırken.
"Biz sana hiç inanmak istemiyoruz ki bir tanem." dedi Jülide ciddi bir sesle. Kaan ona gıcık bir surat ifadesi yapıp tekrar ciddiyete büründü.
"Ben Eymen'in tarafındayım."
"Ne?" Dakikalardır koruduğum sessizliğim bir şaşkınlık nidasıyla ağzımdan dökülürken bu kendimi haklı bulmasını beklediğimden ziyade zerre hoşlanmadığı kişiyi haklı bulmasındandı.
"Oğlum sikerler, ayağa kalkın da sevdiklerinize veda edin başımıza bir şey gelecek amına koyayım." Jülide masadan kalkmaya çalışırken Remzi tepkisiz bir hâlde onu tuttu ve geri oturttu.
"Neden böyle düşünüyorsun?" Remzi aynı sakinlikle sordu.
Kaan sıkıntılı bir nefes verirken kaçamak bakışları bendeydi. "Tamamen empati yapmaktan."
"Geberip gideceğiz amk." Jülide ağlamaklı bir hâlde konuştu.
"Ya bi' sus da..!" Ufak çaplı bir parladı buna karşılık. "Şöyle ki, kendimi Eymen denen herifin yerine koydum. Düşünsenize ilk defa gay olduğunuzu biriyle fark ediyorsunuz. Bu kişinin kendine çok güvenen ve herkesin bildiği gay bir tarafı var ama siz hayatınız boyunca düzdünüz amk."
"E tamam biz de bunu diyoruz." Remzi ona cevap verdi.
"Tamam ama sorun sadece o değil. O Atalay'ı şu an sadece ilişkiyi açığa çıkarabilecek potansiyelde biri gibi görüyor." dedi Kaan. "İsa'ya önceden ilgisi olan ya da kendisine yavşayan gizli gay olabilecek biri olarak değil, unuttuğunuz şey bu."
"Kör değilse düz olmadığını anlamıştır." Jülide konuştu.
"Çocuk kendi gayliğini yeni anladı amına koyayım." Kaan karşı çıktı.
"O da doğru." Jülide sonunda ona hak veren bir ses çıkardı.
Ortam bir süre sessizleşirken içimdeki sıkıntının giderek büyüdüğünü hissettim. "Yani ben Atalay'ı ona yavşadığı ya da ona kız ayarlamaya çalışarak beni kışkırtması olarak algılarken o ilişkimizi öğrenmeye çalışan biri olarak gördü."
Üçü de sessiz kaldı dediklerime karşı. "Bu yüzden bu kadar sinirlenmeme anlam veremedi."
Jülide sesli bir nefes verdi. "Abi hâlâ tüm suçun sende olmadığına inanıyorum. O zaman paşa paşa söyleseydi derdini, saçma sapan triplere girmiş."
Uzanıp masada duran paketten bir dal çıkardım.
"Nerede şimdi konuşacak mısınız?" Remzi sessizliği bozan taraf olmuştu. Sigarayı yakıp derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
annem eteğimi vermedi | bxb
Teen Fiction"Yani, pek sayılmaz. Tuhaf bir giriş yaptı, ilgimi çekmedi diyemem." Omuz silktim, birkaç detayı atlamıştım tabii. Mesela bana 'tatlı' dediği kısmı. "Tuhaf bir giriş yaptı derken? Ne dedi ki?" Aklıma gelince hafifçe gülümsemeden edemedim. "Annem...