~Δυναμική~

102 14 2
                                    

-Περιμενω,και δεν μαρεσει.
Λεει ο μιστερ Παυλος και με κοιταει.
-Μαλιστα.Λοιπον...
Οι σκεψεις στο μυαλο μου τρεχουν γρηγορα πλεον.Τρεχουν και δεν σταματουν.Τι να διαλεξω?Μια ασφαλης ζωη,ή μια ζωη βουτηγμενη στο ψεμα και την ανασφαλεια?Τι να διαλεξω?Εναν παιδικο μου ερωτα,ή εναν ερωτα που με προστατευει?Τι να διαλεξω?Ζωή ή Θάνατο?
-Θα βοηθησω.
Λεω αποφασιστικα και τους κοιταω.Ο Κωστας εχει γινει κατακοκκινος και με κοιταει αγανακτησμενος.Ο Σταυρος,φαινεται να ανακουφιζεται που δεν θα ποναει πια,αλλα κατι ακομα κανει τα ματια του να σκοτεινιαζουν.
-Η "οργανωση" μας,ασχολειται με τα ναρκωτικα.Κανενα απο τα μελη μας,δεν επιτρεπεται να γινουν χρηστες,αλλιως αυτο σημαινει αμεση εκτελεση.Καλα μεχρι εδω?
-Ναι.
Γνεφω κοφτα και γρηγορα καθως συνιδητοποιω τι ειδους συναλλαγες πρεπει να κανω.
-Υπαρχουν μελη μας,σε ολη την Αττικη.Δυστυχως ομως,οπως καταλαβαινεις,ειμαι υπευθυνος μονο για το κομματι της Αθηνας.Και αυτο ειναι ειδη ενα πολυ σημαντικο αξιωμα.Δεν μου πας κοντρα,εχω δυναμη.
Με κοιταει απο πανω μεχρι κατω.Δεν μου το βγαζεις απο το μυαλο,πως αυτουνου του αρεσω.Εστω και λιγο.Εμφανισιακα.
-Εσυ,θα εισαι υπευθυνη για το κομματι των μεταφορων.Θα πηγαινει απο τις αποθηκες μας στα βαπορακια τα πακετα και εκεινοι ξερουν τι να κανουν μετα.Αυτο θα ειναι το ευκολο κομματι.Επισης ομως,σε χρειαζομαι και για κατι κομματακι πιο δυσκολο.
-Σου ειπα να βαλεις την Κωσταντινα!
Λεει ο Σταυρος και τον κοιταει αγανακτησμενος.Ο Μητροπουλος τον κοιταει επικριτικα και τον αγνοει.
-Θα εισαι η κοπελα μου.
Τον κοιταω γουρλονωντας τα ματια μου.Οχι οτι σε χαλαει κιολας! ΣΤΑΜΑΤΑ!
-Γιατι?Σε τι θα βοηθησει αυτο?
-Θα ανεβω στα ματια του Χρηστακη ξερεις.Ολοι οι αλλοι υποδημοι,εχουν κοπελα.
-Υποδημοι?
-Υπευθυνοι για τον καθε δημο.
Τοσες πληροφοριες μαζι!Ελεος!Αποκλειεται να γινει αυτο!
-Προφανως καμια δεν θα ηθελε να ειναι μαζι σου,αφου εισαι ενας απατεωνας!
Λεω και απορω πως μιλαω ετσι.Αληθεια.
-Οχι,κανεις λαθος.ΠΟΛΛΕΣ θα ηθελαν να ειναι μαζι μου,εγω απλα δεν δεχομαι.Πρωτη και καλυτερη η Κωσταντινα.Νομιζεις οτι δεν ειναι ευκολο?Χα!
Λεει και ερχεται διπλα μου.
-Αλλωστε εσυ μ'αρεσεις.
Με κοιταει.Τον κοιταω.Μου πιανει το χερι.
-Και εσυ εισαι μεγαλο ταλεντο στην δημοσιογραφια.Η Κωσταντινα ειναι μια βλαμμενη και μιση.
Χασκογελαω λιγο.Ισχυει...
-Και η εταιρια?Οντως την διευθυνεις?
-Με τι λεφτα νομιζες πως αγοραζα τα πακετα?Τα λεφτα δεν φυτρωνουν στα δεντρα.Γιαυτο θελω βοηθεια.
Μου χαμογελαει.Αυτο το χαμογελο...

Αργοτερα εμαθα πως ο Κωσταντινος δεν με γουσταρει ή κατι τετοιο,απλα δεν θελει να με μπλεξει.Γιατι τοτε θα μπλεχτει και η Αλεξια.Ποσο την αγαπαει τελικα.Ο Σταυρος ηταν απλα ενα κολπο το Παυλου.Τερμα το Μητροπουλος.Τι να κανω?Δεν μπορω να λεω το "αγορι μου" με το επιθετο του...Ο Σταυρος με τον Παυλο ηταν απο πιτσιρικια στην οργανωση.Απο τοτε βασικα που γνωρισα τον Σταυρο.Ο Σταυρος ειναι τριτος ξαδερφος του Παυλου και ετσι μπλεχτηκε.Ο Χρηστακης,το μεγαλο αφεντικο ειναι. πολυ αυστηρος και βλακας.Εκεινος δεν επετρεπε στα μελη της οργανωσης,να εχουν σχεση.Και ποσο μαλλον οι μικροτεροι,που τους ηταν δυσκολο να κρατησουν το στομα τους κλειστο.Οταν εμαθε ο Χρηστακης για μας,ο Παυλος τον απομακρυνε και τον εφερε στην Κυψελη σε ενα σχολειο,ειμασταν συμμαθητες γιαυτο..Δολοφονησε τους γονεις του και τον κολλητο του.Απο τοτε ο Σταυρος δεν σταματησε να συμμετεχει στην οργανωση και δεν τολμησε να φυγει.Στον Παυλο χρωσταει την ζωη του.Οταν λοιπον εκανα την αιτηση στην εταιρια,ο Παυλος χαρηκε απιστευτα και πιστευε πως μπορουσα να βοηθησω.Οποτε φροντισε να γινουν ολα στην εντελεια,ετσι ωστε ο Σταυρος να γινει το δολωμα.Δεν θα με επειθαν αλλιως.Ηξεραν ποσο ειχα πληγωθει.Δεν θελουν να με βλαψουν οχι.Βοηθεια θελουν.Καταλαβαινω.Οσο για τον Παυλο,δεν δειχνει να συμπαθει και πολυ τον Χρηστακη.Ποιος ξερει γιατι.

Φοραω και τα σκουλαρικια μου και τα σταρακια μου και κοιτιεμαι και λιγο στον καθρεφτη.Πτου πτου ματια μου!Κουκλακι εισαι!Κλασικα κλασικα!Καθομαι στον καναπε και περιμενω να ερθει ο Πετρος.Ειναι και νωρις ακομα.Ακομα ειναι 9 παρα δεκα πρωτα λεπτα!'Τελεια' σκεφτομαι καθως ανοιγω το κινητο μου.Εχω βαλει μια φωτογραφια μας με τον Πετρο για φοντο.Αγαπη μου,γλυκας ειναι.Ερχεται μυνημα απο τον Πετρο.
ΠΕΤΡΟΣ:Εισαι χαρουμενη για το ραντεβου μας? ;)
ΑΛΙΚΗ:ΕΝΝΟΕΙΤΕ!!! =)
ΠΕΤΡΟΣ:Και γω!Ειμαι στον δρομο ερχομαι!
ΑΛΙΚΗ:Και μιλας στο κινητο?Απαπαπα! ;)
ΠΕΤΡΟΣ:Μα δεν οδηγαω εγω.
ΑΛΙΚΗ:Τοτε?
ΠΕΤΡΟΣ:Η μαμα μου! *~*
ΑΛΙΚΗ: Αχαχαχαχαχα!Κλαιω! :')
ΠΕΤΡΟΣ:Αφου δεν εχω παρει διπλωμα!Δεν μαρεσουν οι παρανομιες!
Ξεροκαταπινω και συνεχιζω:
ΑΛΙΚΗ:Ειναι ενταξει μικρουλι.
ΠΕΤΡΟΣ:Μπορει να μην οδηγαω αλλα ειμαι μεγαλυτερος!
ΑΛΙΚΗ:Ναι ναι προσεχε!
Γελαω με την ψυχη μου και εκεινη την ωρα χτυπαει το κουδουνι.Ανοιγω και το ραντεβου μου,μολις ξεκιναει!
-------------------------------------
ΝΤΑΞΕΙ ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΞΕΡΩ!ΘΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΩ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ!ΠΩΣ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΣΧΕΣΗ ΠΕΤΡΙΥ-ΑΛΙΚΗΣ?ΦΙΛΙΚΗ Ή ΟΧΙ?Ο ΣΤΑΥΡΟΣ?Ο ΠΑΥΛΟΣ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ votes KAI TA comments ΣΑΣ! ❤️❤️❤️
-Caramelta 🍬

Μονάχα τώρα...!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang