-Ξερω,λοιπον,πως ειναι,δεν χρειαζομαι τις δικαιολογιες σου.Αλικη,ακουσε με,και κλεισε επιτελους το στομα σου,αγαπη μου,θα μπει καμια μυγα!Τελος παντων συνεχιζω.Κανονισαμε να βγουμε ολοι μαζι το βραδυ,σε ενα "στεκι" τους.Ενιωθα,ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ!Ηταν μια πρωτογνωρη εμπειρια για μενα,να μου ζητησουν να βγουμε,δυο τοσο γοητευτικα αγορια,και ημουν μολις 15 χρονων!Σκεψου.Το αυτοκινητο του...φιλαρακου σου,σταματησε εξω απο ενα σχετικα γνωστο μπαρακι.Απο αυτα,που διαβαζουμε συχνα,σε ρομαντικες νουβελες,ή αυτα που βλεπουμε σε ρομαντικες κομεντι.Ειχα ντυθει,προκλητικα,ηθελα να εντυπωσιασω.Ελαμπα κυριολεκτικα.Ομως δεν σπρωξαμε την βαρια πορτα του καταστηματος,συνεχισαμε το περπατημα και μπηκαμε σε ενα στενο.Σκοτεινο.Ξερεις,κλασικη σκηνη θριλερ.Η ζωη μου ολοκληρη ειναι ενα θριλερ.Το θεμα,ειναι πως,μαζι τους ηταν μια κοπελα.Η Ειρηνη.Χα,ειρωνεια.Ελευθερια,Ειρηνη.Να βρουμε και μια Ελπιδα,να μας βλεπουν στον δρομο,να μας ρωτανε το ονομα μας,και να απανταμε:Ειμαστε οτι χρειαζεται ο ανθρωπος.Ναι,συνεχιζω.Σου εχει μιλησει.Αυτη μου τα εμαθε ολα,προςπαθηςα να σου μιληςω νωριτερα,μα...Δεν γινοταν αληθεια.Και αυτη μπλεγμενη.Μπλεγμενη,οπως και ο Πετρος,ο Σταυρος,ο Παυλος,η Κωσταντινα.Αλλο λαμογιο αυτη.Εν πασει περιπτωση,συντομευω:Ολοι ειναι μπλεγμενοι.ΟΛΟΙ.Εισαι το θυμα τους Αλικη.Ενα θυμα.Για μερικους,εισαι κατι παραπανω.Ομως,φαντασου πως ο "κολλητος" σου,ειναι το αγορι μου.Σου πουλαει γλυκες και φιλιες,γιατι θελει να σε κραταει κοντα στον Παυλο.Θελει να σε κρατησει μακρια μου βεβαια.Δεν πρεπει να μαθεις.Δεν πρεπει να σου μιλαω.Δεν πρεπει να ειμαι εδω.Τρεχα.
-----------------------------------------------------------------------------
Χεευ! ❤️
Πως σας φανηκε?Ειναι υπερβολικα μικρο,ομως δεν ηθελα να σας κραταω αλλο σε αγωνια!Και οχι,δεν εχω κανει λαθος στον τιτλο,ειναι "μας" οχι "μου" ...!!!
Σε περιπου πεντε κεφαλαια τελειωνουμε! Ενταξει συγκινηθηκα!Σας ευχαριστω ολους τοσο πολυ,για την στηριξη σας!Τα σχολια σας ειναι απαιχτα και ΤΑ ΛΑΤΡΕΥΩ!!
Και επισης...
@EleniOMG σε καταλαβαινω...Η ζωη εχει τα πανω και τα κατω της,και δεν αξιζει να χαλιεσαι για κανεναν και για τιποτα!Εισαι,εσυ,ο μοναδικος και καταπληκτικος εαυτος σου!Και ασε τους αλλους,να σχολιαζουν,να δειχνουν,και να ασχολουνται με τους αλλους,που στο κατω κατω δεν ειναι και δικη τους δουλεια!Θυμησου την γνωστη διαφημιση:Κραζεις...Θαυμαζεις!! ;) <3
Με αμεριστη αγαπη <333
Caramelta
ESTÁS LEYENDO
Μονάχα τώρα...!
HumorΤι γίνεται όταν η ζωή έχει γυρίσματα;Πέφτουμε;Μένουμε όρθιοι;Αλήθεια,τι μας επιφυλάσσει το μέλλον;Τι και αν το παρελθόν μας,δεν είναι τόσο...αθώο όσο νομίζουμε;Ποιός μπορεί να μας βγάλει από το σκοτάδι;Ένας έρωτας; Χαχαχαχα,ΔΕΝ το νομίζω... Coverart...