~Αλίκη~
Η ωρα ειναι περασμενες 11 και ειμαι σπιτι,βλεποντας ταινια.Το χαλασαμε με την Αλεξια,εχω και δουλεια. . .
ΠΑΥΛΟΣ:Ηρθε η ωρα.Ελα στην πισω πορτα της εταιριας.Ελπιζω να εισαι ετοιμη να δεις καποιες. . .Σκληρες καταστασεις.
Ντυνομαι πολυ καλα και εννοειται περνω μαζι μου τα γαντια και το σκουφακι μου.Ανοιγω την πορτα του σπιτιου.Ειναι αδειο.Οι γονεις μου εχουν μαζεψει τα περισσοτερα πραγματα τους.Αντιο. . .Εχει γυρει στον τοιχο πισω του και φτιαχνει λιγο καλυτερα το μπουφαν του.Ειναι τοσο ομορφος,ειδικα τωρα που η φραντζα του ανεμιζει ελευθερη.Σιγα τη χαιτη μανταμ. . .!
-Γεια. . .
-Γεια σου.
-Λοιπον εισαι ετοιμη?
-Νομιζω.
-Ωραια.Εμ. . .Ελα απο εδω.
-Ξερεις οτι δεν ειμαι κανα μωρο παιδι ετσι?
-Εισαι πολυ ευαισθητη απλα. . .Αυτο το "μωρο" προστατευω. . .
Με το χερι του χαιδευει το μαγουλο μου.Τα ματια του πεταν φωτια.Ή μαλλον οχι.Ειναι η αντανακλαση της φωτιας που εχει αναψει στα δικα μου.(*γκουχ γκουχ* κλεμμενοοο!)
-Γρηγορα,νυσταζω.
Τον προσπερναω και ανοιγω την πορτα του πορτ-παγκαζ.
Οι κουτες ειναι γεματες με σακουλακια,ενεσεις,κουτακια,μπουκαλακια.Ειναι σκοτεινα,δεν διακρινω χρωματα,το μπουκωμα στην μυτη μου δεν με αφηνει να διακρινω μυρωδια.
-Μπες μεσα,θα παγωσεις.
Καθομαι στην μπροστινη θεση και κοιταω το ρολοι μου.12.
Ξαφνικα το κινητο μου δονειται,πραγμα που με κανει να κουνηθω νευρικα.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ:Πρεπει να με καταλαβεις.Δεν μπορω να την προστατεψω αλλιως.Μονο ετσι θα με διωξει ο Χρηστακης απο την οργανωση.
Τα ματια μου τσουζουν εντονα.Λεει αληθεια. . .
ΑΛΙΚΗ:Ενταξει. . .κλαρινογαμπρε!!! ;)
Γελαω λιγο μονη μου και ο Παυλος με κοιταει με την ακρη του ματιου του.
-Γιατι γελας?
-Μιλαω με τον Κωσταντινο και ειναι ΤΟΟΟΣΟ αστειος!
Λεω επιδεικτικα μπροστα στην μουρη του και χαμογελαω σαν νευροςπαστο.
-Μακαρι να μπορουσα να σε εκανα ΕΓΩ να χαμογελουσες ετσι.
Χαμογελαει λυπημενα και αμεσως εγω σταματαω την πλακα.
-Πλακα κανω.
Του λεω.
-Δεν το νομιζω.
Η οθονη του κινητου μου φωτιζεται.
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ:Χαχαχαχα ελεος κοπελια ;) Να μην σχολιασω τα γουστα σου!Καληνυχτα ανοητη. xx ❤️
-Τι γλυκος που ειναι.
Λεει ο Παυλος-αχα καλα το ακουσες- και σκουπιζει την μυτη του με την ακρη του μανικιου του.Με εναν πολυ ομορφο τροπο.Οχι σιχαμερο.Αν και ηταν λιγο.Εεε αντρας και καθαρος. . . ΔΕΝ γινεται!
-Μμμμ. . .κριμα που ειναι σε σχεση.
-Ααα. . .ειστε μαζι τωρα ε?
-ΟΧΙ!Πας καλα?Εχει κοπελα λεμε!
-Γιατι εσυ τι εισαι αντρας?
-Οχι!
-Τοτε?
-Ααργκρρρ εισαι χαζος!
Γελαω και εκεινος χαμογελαει.
-Ο δικος σου χαζος.
-Ο,τι πεις lover boy.
-Με κανεις και κοκκινιζω καλεεε!
Λεει παιχνιδιαρικα και κουναει το κεφαλι του αστεια.Εχει χιουμορ.
YOU ARE READING
Μονάχα τώρα...!
HumorΤι γίνεται όταν η ζωή έχει γυρίσματα;Πέφτουμε;Μένουμε όρθιοι;Αλήθεια,τι μας επιφυλάσσει το μέλλον;Τι και αν το παρελθόν μας,δεν είναι τόσο...αθώο όσο νομίζουμε;Ποιός μπορεί να μας βγάλει από το σκοτάδι;Ένας έρωτας; Χαχαχαχα,ΔΕΝ το νομίζω... Coverart...