✨ Krasné počteníčko, sluníčka ✨
Díky bohu jsme oběd zvládli bez nějakého ujmu na zdraví a po jídle byli vyhnáni do pokoje.
Věděl jsem, že nemělo cenu jakkoliv protestovat a tak se raději stáhli do úkrytu.V pokoji jsem si oddychl ale něco mi našeptávalo, že tohle nebude jen tak. Nějak jsem to neřešil a radší se začal věnovat své krásné návštěvě, která se usídlila na mé posteli.
Usmál jsem se při pohledu na Sumi a přistoupil k ní. "A co bys chtěla teď?" Zeptal jsem se s úsměvem.
V pokoji jsem si automaticky sedla na postel a Kenma zavřel dveře a chvíli jen tak stál.
Pak se otočil na mě a usmál se. Ten úsměv mu strašně sluší. Měl by se smát častěji i když to by mi ho mohla klovnout kde jaká slepice. Ne! Zahnala jsem myšlenku pryč. Nechci si kazit tento báječný den touhle blbou myšlenkou.Přistoupil ke mě a zeptal se: "A co bys chtěla teď?" a u toho se tak hezky usmíval.
Klekla jsem si na posteli a omotala ruce kolem jeho krku. Dělilo nás jen pár milimetrů.
"Já nevím jak ty ale já se chci mazlit." Pronesla jsem a spojila naše rty v krásný polibek.V polibku jsme si lehli na postel a přitulili se k sobě.
Leželi jsme na posteli a já si pohrával s jejími vlasy. Byly tak jemné na dotek a krásně voněly.
Vzpomněl jsem si na hovor s Kurem před oběděm. Chce jít ven a já mu řekl, že mu dám vědět.
"Půjdeme teda ven s Kurem nebo mu mám napsat, že nikam nejdeme?" Zeptal jsem se.Na ten rozhovor jsem zapomněla. Zvedla jsem hlavu a podívala se na něj. "Jaké následky nás čekají při odmítnutí?" Zeptala jsem se vážně.
Musel jsem se usmát. Tohle byla dost dobrá otázka. "Fatalní i když teď nevím, když má Azumi." Odpověděl jsem s úsměvem.
"No mám pocit, že Azumi ho nějak nezastaví, spíš se k němu přidá." Pronesla jsem vážně.
"Takže raději půjdeme dobrovolně?" Zeptal jsem se a vytáhl mobil z kapsy.
"Asi jo ale až tak později. Já pisnu babičce, že jsem v pořádku ať nemá strach." Řekla jsem a tak taky učinila.
Sedla jsem si na postel a napsala babičce, že jsem v pořádku a jdu ještě ven s přáteli ale že na večeři budu doma.
Babička mi napsala, že je ráda, že jsem napsala a že ať si den užiju a dodala ať použiju ochranu. Jak typické.
Kurovi jsem teda napsal, že půjdeme ven ale až tak za hodinu.
Chci mít Sumire ještě chvíli pro sebe.
Na to mi napsal, že teda za hodinu v parku a že se přidá k nám i Yuki s Harukou.
Bezva, teď budeme randit v šesti. Poznamenal jsem si v duchu.
Položil jsem mobil na noční stolek a podíval se na Sumi. Ještě psala.
Chvíli jsem váhal ale nakonec jsem se rozhodl, že ji obejmu ze zadu.
Psala si s Harukou na instagramu.
Babičku jsem informovala a všimla si zprávy na instagramu od Haruky, jestli jdeme ven.
Me:
Teď se právě domlouváme.Haru:
Aha takže Kuroo byl rychlejší.Me:
Jo byl a jdeme ale ne hned.Haru:
Yuki a já máme být za hodinu v parku. To teď napsal Kuroo Yukimu."My taky tak?" Zeptala jsem se a natočila hlavu na Kenmu, který mě objal ze zadu.
"Ano." Odpověděl a líbnul mě na líčko.Me:
Tak se tam všichni sejdeme.Napsala jsem a vypla instagram a natočila hlavu na Kenmu a spojili jsme naše rty.
Pak se víc natiskla do jeho náruče a nechala se jim objímat.✨ To by continued…✨
ČTEŠ
Melodie lásky
FanfictionVšichni víme jaká je láska čarodějka a poznají to i dva studenti nekomské vyšší střední.