41. kapitola

31 6 8
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Lekl jsem se ale zase na druhou stranu musel jsem ji dát za pravdu.
Prohloubil jsem polibek a rukou ji vjel do vlasů. Její rty jsou tak sladké a jemné.

Docházel nám kyslík. Zadýchaně jsem se na ni díval. "Kde mají tví rodiče ložnici?" Zeptal jsem se. Ano, chci se posunout kousek dál a v tu nejvíc vhodnou dobu se zajímám o to, kde spí její rodiče.

Chvíli mi trvalo než jsem pochopila, proč se ptá zrovna na tohle. "Nemusíš se bát. Táta spí tak tvrdě, že kdyby z nebe padaly trakaře, tak ho to nevzbudí." Ujistila jsem ho a pohladila ho po tváři. Opět jsem si přivlastnila jeho rty a rukou mu zajela pod tričko.

Projížděla jsem každou část toho krásného těla. Snažila jsem si zapamotovat každou tu skulinku.
Jeho kamarád už měl problém s prostorem. Projela jsem jemně po celé délce a vysloužila si zasténání do polibku.

Bylo mi jasné, že to Sumi myslí vážně. Dobrá tedy ale pozadu nebudu. Řekl jsem si pro sebe a povalil ji pod sebe. Měla tílko na spaní a šotky.
Tílko jsem ji začal sundávat a každý kousek odhaleného těla jsem ji laskal polibky. Nejen, že měla sametovou kůži ale chutnala tak sladce. Zastavil jsem se u jejich vrcholků, kterým jsem dal tu nejlepší péči až Sumi zasténala.
Přetáhl jsem ji přes hlavu tílko a odhodil ho na zem vedle postele.

Sumi nebyla pozadu. Sundala mi to růžové tričko a jednou rukou mi přejížděla po těle. Druhou mi položila na zátylek a přitáhla si mě do polibku.

Už dávno jsem na sobě zpozorovala jistou závislost na jeho rtech. Vždy chutnaly tak sladce a byly tak nadýchané jako obláček.
Rukou, kterou jsem mu projížděla po hrudi a zjížděla dolů až k jeho boxérkám, pomalu jsem je jednou rukou stahovala ty boxérky níže.
Když byl jeho kamarád na svobodě, tak jsem mu rukou jemně po něm přejela. Kenma mi na to odpověděl zasténáním do polibku. Rozpojil naše rty a na rukách se nadzvedl.
"Přivádíš mě k šílenství." Poznamenal a jednou rukou mě pohladil po tváři. "Já? A čímpak?" Optala jsem se svůdně a znovu ho pohladila. Další slastný sten. "Tímhle, sluníčko." Pronesl a jeho ruka se pomalu blížila k mému imtmnímu místu. Jemně po ní přejel a z mých úst se vydral sten.

Provokovala a ještě se u toho dobře bavila ale já si to nehodlal nechat jen tak líbit. Dotkl jsem se jejího vstupu a díval se na ni. Slastně přivřela oči a zasténala. Sklonil jsem se k jejímu uchu a vyžádal si souhlas.
Dala mi ho a já vnikl jedným prstem do jejího vnitra. Slastně zasténala a prohla se v zádech.

Po té, co do mě vnikl prstem jsem cítila vlnu vzrušení, která způsobila, že jsem se prohla v zádech.
Jestli tohle udělá jeden prst, tak co potom se mnou udělá jeho kamarád.

"Všechno v pořádku?" Optal se Kenma. Podívala jsem se na něj láskyplně a pohladila ho tváři. "Ano, zlato." Odpověděla jsem. Přitáhla si ho blíž. "Všechno je v naprostém pořádku." Dodala jsem a přivlasnila si jeho rty. Hned jsem prohloubila polibek a Kenma se ve mě začal pohybovat prstem. Nebyly to nějaké prudké pohyby. Pohyboval se jemně a pomalu.

Využil jsem příležitosti a vsunul do ní jeden prst zatímco mě líbala. Polibky jsem ji opětoval.
Na můj vpád odpovídala slastným sténáním do polibku, které ve mě vyvolávalo touhu.
Sumi na tom nebyla o nic lépe. Její vnitro bylo čím dál víc vlhké a chtělo víc.

Rozpojila naše rty. "Kenmo, chci tě." Žádala mě šeptem a touževně. Chvíli jsem ji pozoroval a pak kývl na souhlas.

✨ Omlouvám se, že to musím tady utnout ale znám se :) místo klasické kapitoly bych se rozepsala a pak bych se nedokázala zastavit. :D
To by continued…✨

Melodie láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat