40. kapitola

30 4 3
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

Tak jo. Uznávám, že jsem trochu koketovala ale nechci tlačit na pilu. Ostatně by mi nevadilo, kdyby k něčemu došlo a mám dojem, že i babička by byla ráda.

Ze skříně jsem dolovala nějaké tričko na spaní pro Kenmu ale zjistila jsem, že mám všechno dívčí a dost uplé. Tak trochu jsem nepočítala s náhlou přespávačkou s klukem. No co už teď.
"Mám všechno dívčí." Oznámila jsem mu. "Nevadí. Prostě vytáhni nějaké volné tričko." Pronesl Kenma.
Najednou mi padlo do oka tričko, které si tady nechala Haruka. Bylo sice růžové ale dost volné aby se v tom cítil pohodlně Kenma. Usmála jsem se a vytáhla ho. S tričkem jsem přistoupila ke Kenmovi. "To nemyslíš vážně?!" Optal se když viděl tričko. "Chtěl jsi volnější tričko? Chtěl. Tohle je jediné volnější tričko, které mám." Argumentovala jsem. "Dobře." Pronesl Kenma ne dvakrát nadšeně a vzal si tričko. Ještě jsem mu ukázala koupelnu aby se mohl převléknout.

Chtěl jsem sice volné tričko ale proč zrovna růžové. Povzdechl jsem si a oblékl si ho. Tohle mi udělala Sumi schválně.

Vrátil jsem se zpátky do pokoje a sedl si na její postel. Sumi se chystala komentovat to tričko. "Ani to nezkoušej." Zastavil jsem ji a ona mě poslechla ale slyšel jsem tiché chechtání. "Nech toho nebo tě polechtám." Řekl jsem výhružně. "Ale vždyť ti to sluší, Kenmo." Pronesla Sumi a objala mě kolem krku. "Jasně jako růžovému slonovi." Poznamenal jsem nabroušeně. "Co máš proti růžovým slonům?" Zeptala se a z nočního stolku vytáhla malého slona ve zmiňované barvě.
Chvíli těkala pohledem ze slona na mě a zase zpátky na slona. Pak zavrtěla hlavou tak silně až se ji pramínky kolem tváře uvolnily a skryly její líčka. "Nene. Tobě to sluší víc." Podotkla a letmo mě políbila.

Společně jsme si lehli do postele a přikryli dekami. Přitulili se k sobě. "Vidíš? Nic na tom není." Pronesla Sumi.
Jo, zatím na tom nic není. Pronesl jsem v duchu a koukl se na to mé sluníčko v mé náručí.

Koukla jsem se na něj a Kenma si prohlížel mě. Chvíli jsme se takhle sledovali než se Kenma začal přibližovat k mým rtům. Vyšla jsem mu vstříc a naše rty se spojily ve vášnivý polibek. Položila jsem jednu ruku za zátylek a vychutnávala si ty jeho sladké nadýchané rty.
Dožadoval se vstupu a já mu ho umožnila. Víc jsem se na něj natiskla. Jazykem jsme prozkoumávali druhého.
Přes tenkou látku mé košilky jsem cítila jeho ruce, jak mi přejížděli po těle.
Pod jeho doteky mnou projela vlna vzrušení.
Měla bych ho zastavit než se dostaneme do situace, kterou už nejde zastavit ale mé tělo chtělo víc té jeho péče.
Docházel nám kyslík, tak jsme oddělili své rty. Zadýchaně jsme se na sebe dívali.

Díval jsem se ji do očí a zahlédl jsem záblesk touhy. "Půjdeme spát, sluníčko." Pronesl jsem a letmo ji políbil na nosík.
Ještě chvíli a nedopadlo by to dobře. Můj kamarád tam dole už se začínal ozývat a to není dobré znamení. Kývla na souhlas a přitulila se ke mně. Objala mě kolem pasu ale já potřeboval jít do koupelny. "Sluníčko, počkej chvilku. Musím si odskočit." Oznámil jsem ji a chtěl se zvednout. Ona se jen na mě podívala. "Souvisí to s tímto?" Zeptala se a přes látku mých boxerek mi projela po mém kamarádovi. Myslel jsem, že umřu pod tím dotekem.
"Ano souvisí." Odpověděl jsem ji.

Nevím co mě to popadlo ale chtěla jsem se o něj postarat. Už párkrát po té co jsme se líbali trochu víc než by jsme měli utíkal ode mně pryč. Takže jsem se trochu informovala o důvodu a jak bych ten důvod mohla odstranit. Kouření mi připadalo nechutné.
Teď je čas i na praxi.
Naklonila jsem se nad jeho rty. "Nech mě abych se o to postarala." Žadonila jsem. "Cože?" Optal se nevěřicně a vsadila bych i boty, že byl celý rudý. Ostatně já na tom nebyla o nic lépe. "Sumi, jseš si jistá, že právě tohle chceš?" Zeptal se. "Ano Kenmo. Možná je čas posunout náš vztah o kousek dál." Řekla jsem. "Ale…" Chtěl protestovat ale já ho umlčela svými rty.

✨ To by continued…✨

Melodie láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat