✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Po večeři jsme se vydali na krásnou procházku parkem.
Léto se s námi nechtělo jen tak rozloučit a tak bylo ještě teplo i když už podle kalendáře zbývalo pár dnů do konce jeho vlády.
Procházeli jsme se v šeru parkem, když najednou mi padne pohled na lavičku, na kterém sedí zamilovaný pár v polibku.
Ta holka je mi povědomá, řekla jsem si a pořádně se na ni podívala.
Blížili jsme se k nim a já rozeznala, kdo to je. Haruka?
Po večeři jsme se ještě šli projít parkem.
Na to, že byl už podzim, bylo teplo.Najednou jsme se blížili k lavičce, kde se zrovna líbal zamilovaný pár.
Upoutali mou pozornost a to možná proto, že je to naše libero. Yuki Shibayama.Zastavili jsme se Sumi u její lavičky a oba jsme je oslovili.
Já Yukiho a Sumi svou kamarádku jejími jmény.Oba na lavičce poskočili a udiveně na nás zírali.
"K-Kenmo? Co tady děláš?" Optal se mě překvapeně Yuki.
"Na to se chceme zeptat my vás. Doufám, že už má pořádného cucfleka." Pronesla jsem pobaveně.
"Co?? Jakého cucfleka?" Ptal se překvapeně Yuki a řekla bych, že i nabral červenou do tvářích.
"Haha, moc vtipné." Zašklebila se na mě Haruka. "Copak? Na procházce?" Zeptala se nás.
Měl jsem co dělat abych se nerozesmál při zmíňce o cucflekách ale při pohledu na Yukiho rudou tvář, která šla vidět i v šeru, jsem se zasmál.
"Ano, dneska celé odpoledne." Odpověděl jsem.
"Ehm. Můžu se tě na něco zeptat?" Optal se Yuki a podíval se na mě.
"Jsem Sumire a ano můžeš." Řekla jsem mu."Těší mě. Jak jsi ho dokázala dostat ven a udržet ho venku tak dlouho?" Zeptal se Yuki, ukázal prstem na Kenmu a šibalsky se usmíval.
Kenma vypadal, že ho to štve. Nejdřív Kuroo a teď Yuki.
"Co s tím všichni máte za problém?! Jestli s vámi nechodí ven, tak má proto asi důvod, ne snad?
A abys byl v obraze, tak tohle odpoledne napadlo Kenmu a ne mě." Pronesla jsem a vítězoslavně si založila ruce na prsou.Byl jsem vážně vytočený po té jeho poznámce ale neměl jsem náladu mu to nějak objasňovat.
Proto jsem byl taky rád, že se Sumi ujala slova a docela dobře se i trefila, takže jsem nemusel nic vysvětlovat.Sumi vypadala, že je v ráži ale vypadala roztomile.
"Na to nemám co říct." Prohlásil rezignovaně Yuki a zvedl ruce do úrovni hlavy.
"Takže, když budete chtít vytáhnout Kenmu ven, tak jako lákadlo na něho vytáhněte Sumi." Poznamenala Haruka s úsměvem při pohledu na Yukiho.
"Mám dojem, že tohle nejspíš nezabere, neboť se dokážeme domluvit předem." Zavrhla jsem ten blbý nápad se škodolibým úsměvem a mrkla na hodiny.
"A koneckonců, nechceme ztrácet čas tlacháním nesmysly, takže se s vámi rozloučíme. Ahoj a mějte se." Řekla jsem a i tak učinila. Otočila jsem se na Kenmu, vzala ho za ruku a táhla ho pryč od těch dvou páru překvapených očí.Nestačil jsem se vzpamatovat z toho, čeho jsem teď byl svědkem ale vůbec jsem se nezlobil. Právě naopak, byl jsem rád, že to vlastně vzala do svých rukou.
Najednou se zastavila a otočila na mě ale nepodívala se na mě.
"Doufám, že ti nevadí, že jsem odpovídala za tebe." Pípla.
Usmál jsem se a přistoupil k ní. Vzal jsem její tvář do svých dlaní a jemně ji zvedl do úrovni mých očí."Nevadí a vystihla jsi to úplně přesně." Řekl jsem a spojil naše rty. Omotala mi ruce kolem pasu. Jednou rukou jsem ji jistil kolem pasu.
Táhla jsem ho dál od těch dvou a pak si uvědomila, co jsem vlastně udělala. Vždyť já celou dobu mluvila za něj a to u některých kluků může vyvolat pokles jejich eg. Nechtěla jsem aby se tohle stalo i u Kenmy.
Zastavila jsem se na místě. Nedokázala jsem se mu podívat do očí.
"Doufám, že ti nevadí, že jsem odpovídala za tebe." Zeptala jsem se ho šeptem.Přistoupil ke mě a vzal mou tvář do svých dlaní. Zvedl ji do úrovni svých očí. Má nádherné oči.
"Nevadí a vystihla jsi to úplně přesně." Odpověděl klidný hlasem a spojil naše rty. Hned jsem začala spolupracovat a objala ho kolem pasu.
✨ To by continued…✨
ČTEŠ
Melodie lásky
Fiksi PenggemarVšichni víme jaká je láska čarodějka a poznají to i dva studenti nekomské vyšší střední.