55. kapitola

9 4 15
                                    


✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨

O několik let později

Léta utíkala a všichni jsme byli tak nějak spolu. Azumi a Kuroo dokonce připravovali svatbu.
Haruka a Yuki se sice rozešli ale mají přátelský vztah.
Co se týká mě a Kenmy, tak stále jsme spolu a stále jsme do sebe tak šíleně zamilovani jako na začátku vztahu.

Kenma úspěšně absolvoval vysokou školu a já vystudovala pedagogickou a stala se učitelkou v mateřské školce. Práce s dětmi mi i vyhovuje. Mám je ráda a miluju svou práci.

Všechno šlo dobře. Absolvoval jsem vysokou školu, vrátil jsem se ke streamování, ve kterém se občas objevila i Sumi a začal jsem si natolik věřit, že jsem se rozhodl rozjet kariéru Youtubera. A taky jsem tak nějak úspěšně začal obchodovat s akciemi.

Své vlasy jsem si už nestříhal i když jsem to před Sumi párkrát navrhl. Spíš jsem ten návrh pronesl abych ji poškádlil, protože mi to vždy zavrhla.
"Jestli ti vadí, tak prosím ale mě se líbíš s těmi dlouhými vlasy." Vždy pronesla, když jsem najel na to téma a vždy měla takový ten výraz, který naznačoval, že pokud to udělám, tak je konec. Musel jsem se smát.
Mé vlasy mám rád a miluji, když si Sumi pohrává s mými vlasy.

Se Sumi jsme si pronajali i menší byt a žili spolu. Je to nádherný pocit se ráno vedle ní probouzet a večer se s ní ukládat ke spánku.
Stále náš byt zkrášlovala a já ji za to miloval ještě víc.
Měli jsme spolu opravdu dokonalý vztah a já byl připraven ten náš dokonalý vztah posunout na vyšší level.

Jednou, když byla Sumi v práci, tak jsem naklusal do školky mezi ty dětičky. Zbožňoval jsem je. Zbožňoval jsem její nefalšovanou radost a upřímnost.

Vešel jsem do třídy, kde pracovala moje milovaná. Dětičky právě seděly na koberci kolem Sumi a o něčem si povídaly. Když mě spatřily, tak se s úsměvem rozutíkaly ke mně a všichny mě začaly objímat a radostně křičet jeden přes druhého.

Zrovna jsme si s dětma povídaly o výletu v Zoo, který jsme měly předevčírem a děti mi s úsměvem vykládaly jak se jim tam líbilo.
Najednou se otevřely dveře naší třídy a v nich stál Kenma s velkou vázanou květinou.
Občas za námi chodíval a musela jsem uznat, že s to s dětmi uměl. Děti si ho rychle oblíbily a dokonce se stal sponzorem naší školky.

Nahrnuly se k němu všechny děti a radostně kolem nich poskakovaly a jásaly. Já se musela smát a v hlavě jsem si představovala, jaký by byl Kenma skvělý táta.

Ze všema dětičkama se přivítal a každému začal rozdávat bonbónky. "Dětičky, dnes je významný den a víte proč?" Řekl dětem Kenma při rozdávání bonbónků. "Já asi vím. Jdete si něco vyžehlit o paní učitelky." Pronesla Amy a culila se u toho. "Ne to ne." Zamítl s úsměvem Kenma.
Měla jsem co dělat abych se nerozesmála.
"Budete svědky jednoho významného momentu, na který se jen tak nezapomíná." Pronesl Kenma a šibalsky se na mě koukl. Já se zarazila a začala uvažovat, co má zase v plánu.

Napínal jsem hlavně Sumi, která stála opodál a sledovala mě a děti.
Při mé poznámce začala přemýšlet nad tím momentem. Poznal jsem to na ni hned. Měla ten svůj zamyšlený pohled i když se usmívala.

"Tak jo, milé dětičky. Uděláte teď něco pro mně?" Optal jsem se jich. Začaly křičet jeden přes druhého: "Ano ano." Usmál jsem se.
"Dobře, běžte se posadit na tu lavičku, co máte pod okny a pššš." Žádal jsem je a děti hned tak učinily.

S úsměvem jsem přistoupil k Sumire. "Ahoj, moje krásné sluníčko." Pozdravil jsem ji a líbnul ji na tvář.

"Ahoj, co máš zase za lubem?" Optala jsem se s úsměvem a objala ho kolem krku. "Uvidíš." Šeptl mi do ucha se šibalským úsměvem. Ten jsem miluvala ze všeho nejvíc. Vypadal přitom nejvíc sexy.

Najednou vytáhl z náprsní kapsy od saka malou krabičku v jasně žluté barvě a poklekl na jedno koleno. Stále jsem nechápala o co jde?

Ten prsten, který se schovává v krabičce v barvě jejích očí jsem koupil před několika měsíci a začal jsem uvažovat jak to udělám. Chtěl jsem naplánovat romantický večer ale většinou se to nějak zvrtlo. Pak mě napadl tento jednoduchý nápad se svědkami.

Klekl jsem si před ní na jedno koleno a otevřel krabičku. Ukázal ji prsten.
"Před sedmi lety si vstoupila do mého života a od základů mi ho změnila…" a výpadek. Dva dny jsem se učil ten proslov.
"Do háje." Ulevil jsem si a děti i Sumi se začaly smát. "Kašlu na proslov." Dodal jsem s mávnutím ruky a zase se zadíval na Sumi. "Sumi, vezmeš si mě?" Optal jsem se scela vážně. Sumi se usmála a šly vidět ty slzy, co měla na krajíčku.

Něco takového jsem čekala a i tak mě to dojímalo k slzám. Máme s Kenmou opravdu harmonický vztah. Miluji ho nade všechno.
"Ano a bude mi ctí se stát tvou ženou." Řekla jsem a ucítila jednu slzu jak mi stéká po tváři.
Kenma se usmál, navlékl mi prsten a objal mě.

No a krátce po Kurovi a Azumi jsme měli my svadbu. Musel jsem počkat na Kura až se vrátí ze svatební cesty, protože jsem ho požádal aby mi šel za svědka.

✨ The end ✨

✨ Joo a jsme na konci. Chtěla bych poděkovat všem za přízeň a za hlasování. Největší dík patří Gloria9875, kvůli které jsem se dokopala tento příběh dopsat. ✨

Melodie láskyKde žijí příběhy. Začni objevovat