✨ Krásné počteníčko, sluníčka ✨Seděli jsme v našem obýváku na pohovce. Já, Kenma a babička. V naprostém tichu a každý si popíjel svůj čaj. K čaji jsme dostali i jablečný koláč, který nejvíc chutnal Kenmovi.
Já si všimla, jak babička zkoumá Kenmu pohledem a jen jsem čekala až vypustí ze sebe nějakou 'skvělou' otázku."Tak a už jste se spolu líbali?" Zeptala se babička a položila svůj hrnek na konferenční stůl.
Babička mě nepřekvapila. Mě teda ne, což se nedalo říct o Kenmovi, který se na mě nechápavě díval. "Ano babi, k líbání jsme se už dopracovali." Odpověděla jsem ji klidným tónem.
Seděli jsme na pohovce a popíjeli čaj. Babička nám nabídla jablečný koláč, kterému jsem prostě nemohl odolat.
Najednou nás babička přepadla otázkou ohledně líbání. Měl jsem na jazyku jednu poznámku ale raději jsem ji spolkl a stočil pohled na Sumi aby se ujala odpovědi.
Sumi ji odpověděla klidným hlasem asi čekala tuhle otázku."Dobrá a kde máte značky? Správný mladý pár, kteří jsou čerstvě zamilovaní, mají značky nebo ne?" Zeptala se babička s úsměvem.
Já k ní zvedl překvapený pohled. Jako bych slyšel svou mámu i když ta by přeskočila cucfleky a hned by nás strkala do postele.
"Je sice pravda, že jsme mladý pár, čerstvě zamilovaný ale my nějaké značení nepotřebujeme." Řekla jsem klidným hlasem i když jsem se musela dost ovládat.
"Nepotřebujete nebo nechcete, protože v tom je rozdíl sice malý ale je." Pronesla škodolibě babička a spiklenecky se usmála.
Jestli je stejná jako má máma, tak těch perverzních narážek nechá, když jí to odkývám.
"Jestli vám to nevadí, tak jednu značku Sumire můžu udělat." Řekl jsem nezaujatě.
Sumi na mě hned stočila pohled, který prozrazoval; to snad nemyslíš vážně?! Jen jsem na ni mrkl a popíjel dál svůj čaj."To je slovo chlapa." Poznamenala babička nadšeně a já myslela, že už bude klid. Babička vypadala spokojeně a dokonce se i tak usmívala.
Chvíli jsme v tichosti seděli a popíjeli čaj.
Babička se tvářila spokojeně, takže jsem si oddychl."Takže k sexu se taky dopracujete?" Vyhrkla babička další otázku. Zamračila jsem se na ni.
"Babi! To už trochu přeháníš!" Napomenula jsem ji rozlobeně."Pokud mě dřív nezadusíte, tak snad ano." Odpověděl jsem sýpavě, protože jsem si zrovna lokl čaje, když na nás vybafla tuhle otázku.
Sumire se na mě zamračeně podívala. Očividně asi nebyla dvakrát nadšená z té odpovědi.
"Vždyť je to normální otázka." Ohradila se babička.
"A dost! Jdeme do mého pokoje!" Pronesla jsem a vstala tak prudce, že se mi zatočila hlava a vrátila se do sedu."V pořádku, beruško?" Zeptal jsem se, když se zase usadila na pohovku.
Stočila na mě pohled a málem mě tím pohledem probodla.Dostali jsme se do pokoje a já rychle zavřela dveře a opřela se o ně, zavřela jsem oči.
Nával vzteku pomalu ustupoval a dostavovala se úleva.Najednou jsem slyšela starostlivý hlas Kenmy, který se ptal jestli jsem v pořádku.
Vztek byl zase u vlády a já otevřela oči.
Kenma stál přede mnou a v očích jsem zahlédla starostlivost."Ne! Proč si jí odsouhlasil ten cucflek a ten sex? A co nechápu už vůbec, jak jsi mohl být tak klidný, když…" Spustila jsem vztekle ale Kenma ke mě přistoupil, tak rychle a spojil naše rty, že jsem neměla šanci nějak protestovat.
Jeho rty byly tak něžné a přitom majestátní.Jednou rukou mě objal kolem pasu a druhou mi položil na mou tvář.
Dožadoval se vstupu a já ho pustila a nechala ho prohloubit polibek. Omotala jsem mu ruce kolem krku a nechala se poddát tomu nádhernému polibku.Musel jsem ten její vztek zastavit, než mi tady skolabuje. Vteřinu jsem váhal jestli je to zrovna ta správná metoda ale polibkem přece člověk nic nezkazí, teda snad.
V polibku jsem ji objal kolem pasu jednou rukou a druhou položil na její bezchybně hladkou tvář.
Chtěl jsem polibek prohloubit a Sumi mi to umožnila.
Když mi omotala ruce kolem krku, tak jsem věděl, že mám vyhráno.✨Omlouvám se za apsenci.
To by continued…✨
ČTEŠ
Melodie lásky
FanfictionVšichni víme jaká je láska čarodějka a poznají to i dva studenti nekomské vyšší střední.