CHP 17- Hadi

582 27 10
                                    

Ktak!...ktak!... ktak!

"Hish bising, senyap!!"

Automatik aku stop ketuk pen atas meja dan pandang depan. Dia buat muka annoying. Halah Rul ni, aku bosan la! Nj*r kamu!

Pantat ni buat bising boleh pula! Pastu sambung kacau Adam. Errrr...kerje ber_gay depan oraaang je mamat ni. Aku taktau apa yang orang pandang kat dia .Lagi-lagi Adam. Kata stress dengan Rul la tapi last-last melekat juga. Tengok tu dia duk flirt dengan Adam. Pantat betul. Aku tak suka tengok mamat ni bahagia. Hahaha. Menderita more better untuk dia..kan? Bayangkan dia mederita. Haish...nikmat betul tengok. Kalau movie pun, sanggup aku beli tiket.

Adam: Hish! Baca buku la

Rul: Ala...nak pegang tangan je 😚 Tangan Baby

Errggg..meluat aku jantan ni. Kau orang tau ulat beluncas, ha tu la dia. Macam Beluncas! Nak jeee aku pijak.

Baik tengok buku dari tengok muka acah nj*r ni. Haishh bila kelas BI nak habis niii? Pusing kanan, pusing atas, pusing bawah, pusing kiri ... Eh? Di kiri, ada si masin la. Tekun betol dia baca. Takyah acah rajin la Oma! Kau bukan paham pun.

Aku: Oi Oma! Kau paham ke buku kau baca?

Aku bisik sambil tunjuk f*ck kat dia.

Oma: Tak bodo 🖕

Dia balas f*ck aku semula. Kan aku cakap! Terus aku pusing belakang tengok si teacher Yana. Dia masih diam dekat meja guru hujung library ni . Buat apa tak tau dia? Aku dah naik bosan ni. Rela kelas dalam kelas daripada library gini. Aku takleh senyap-senyap sangat. Hhmmm nak gi tandas, lepak luar gini.

Aku: Psstt...Oma, Jom tandas

Oma: Hah?

Pekak la masin ni!

Aku: Jamban?

Oma: Gila ke? Kau ingat boleh gi dua ke ?

Eeee...dia ni. Malas sudah. Aku gi sorang. Aku bangun dan ke meja guru dekat belakang. Kelas akhir ni, buat dekat library..hmm tido jawabnya aku ni. Pastu suruh baca story English dalam library...dah la aku tak faham langsung buku aku baca. Dengan bosan nak mampus buku dalam library ni. Apa je yang Seronok? Suruh la student tengok movie ke? Kan Bagus boleh tidur masa movie duk tayang.

" Teacher, saya nak gi tandas?"

Dia pandang aku lepas aku dah bersuara . Aku senyum tunjuk Gigi. Biar nak nampak mesra.

"English, Hadi",

Ouh! Lupa kelas English. Aduhai. Saya bukan si anjeng Rul, ma' am.

Aku: May I go to the toilet, miss?

Dia senyum lepas aku speaking. Nak bagi aku gi ke tak ni? Senyum-senyum pula.

Teacher Yana: Of course, you can go

Yes! Kan senang bagi awal-awal. Saya gi tandas dulu la teacher, japgi saya tak kembali dah. Lagi 28 minit je kelas. Saya cirit teacher, nak dating dengan jamban jap! Tu lama tu. Kesian jamban asyik terperap sorang2 dalam jamban.

Aku angguk, dan ke pintu keluar library. Hehehehe. Terus aku capai beg yang diletakkan di loker luar dan masukkan buku yang aku sorok dalam baju tadi. Nasib dok kantoi masa nak keluar tadi. Tapi sebelum tu, tinggal mesej lu. Nanti ada la yang menggongong bising kat aku. Aku ada kertas ke? Aku mula cari dalam beg, dan nampak resit koperasi. Pakai je la. Tulis apa ye?

Aku: " Aku blah dulu, laknat² oi!", D

Boek..Selesai. Mana nak letak ni? Dah aku kawan dengan orang yang buta semua! Lagi-lagi Rul. Ouh, kotak spek Rul! Konfem dia buka, pastu nampak. Aku selongka beg dia dan cari kotak spek. Cari-cari, takde. Mamat ni bawa masuk sekali ke? Nak letak mana ni? Letak kat zip beg Adam la, dia je alert sikit bende camni. Selesai aku kepit dekat zip beg Adam, aku blah sambil bawa beg. Hmm... hmm...hmm!

SWEET HUBBY ( HIATUS🐊)Where stories live. Discover now