(Wei! Aku lupa yang Extra Deraft: Bully tu ada short Rul's side punya. Lupa nak letak -^-. Sorry. Akan di setupkan as 11. Enjoy 🖤🤍)
"Kau memang taknak masuk kelas ke?"
Hhmmmmmmmmmmmmmmm blublublu.......TAK.
Aku geleng. Hari ni aku nak buat bende lain. Bende tersangat penting. TER-SANGAT PENTING.
"Aku gi somewhere jap"
Okay. Go on. Bila masa suka Roger aku ni? Ouh...sebelum tu.
Aku: Jap Oma. Nah
Aku hulur something kat tangan dia. Bukan nak kata aku baik lah tapi....
Aku: Buat la duit belanja
Terus mamat tu buat muka.
Oma: Kau bagi aku resit buat apa bodo! Kata je la suruh buang
Aku: Hehehe... thanks bro
Oma: S*al
Dia berlalu pergi dengan suara kesal sambil marah aku. Haha. Kacau Oma best juga. Panas baran betol.
By the way, aku sebenarnya bukan tak buat apa-apa ye. Maybe, all of u nampak aku macam tak buat apa-apa. NO! aku ada keje sekarang, kejenya usha budak noob. HEHE. Budak comel. Aku rasa dia tak perasan yang aku kat luar kelas duk cctv dia. Hhmm...tekun betul buat keje. Nak cakap result tak elok, dia okay je. Baby ni selalu camtu, dia pandai tapi rasa diri tu biasa. Dah comel tapi rasa macam dibenci.
Not confident at all. That's why dia always noob. It's okay, aku suka perangai dia yang tu. Comel apa. Buat aku nak buat dia marah je lagi.
Butt...today! Hari ni! Hari ni mision aku ialah ROSAKKAN SATU LAGI BEG dia. Hehehe. Sape suruh reject aku.
Aku: Woi....
Mangsa. Salah kau lalu depan aku. Dia pandang terkejut. Bende jangan nak shock sangat. Aku baru panggil je,
Aku: Nama apa?
"Azim?"
Aku: Ouh yela..kau batch aku. Sorry doww lupa..
Mampus. Aku lupa. Whatever la.
Aku: Nak gi mana?
Azim: Aku nak gi beli air jap kat cafe
Aku: Nice. Tolong aku jap, belikan cola kat koop. Nah
Okay. Jom sambung usha baby! Japgi aku kena beraksi. Cepat sikit beli tu.
Aku nak buli sampai mana ni? Sampai dia mula geram ke? Ke sampai dia nangis? Camne ni? Acane ni? Aku bully dia sampai nangis je la, baru aku stop. Shittt....muka dia lepas nangis. Slurpss (*Lip bite) . Aahhh...umm ugh...oh shit². Rul jangan horny. Jangan. Takkan sebab muka Adam nangis je kau sampai macam ni? Hah..hah..muka dia comel sangat. Lagi-lagi lepas nangis. Baby....
"Rul, cola kau"
Ouh..apahal kau lambat sangat? Aku hampir turned on kat tengah corridor ni bodo.
Aku: Okay..thanks
Azim: Kau taknak duit baki ke ? Banyak ni..
Hish! Aku dah bagi tu ambil je la. Tanya banyak pula. Blah...blah. Aku tengah busy ni.
Aku angguk dan buat isyarat suruh dia blah. Nasib tak tanya dah. Kalau tak, memang kau yang mandi cola.
Fuh!! Inhale. Exhale. Control expression. Haaaafuhh!! Aku kena nampak macam aku betul-betul buli dia. Jangan senyum. Jangan turned on! Okay. Aku dah ready.
YOU ARE READING
SWEET HUBBY ( HIATUS🐊)
Romance(BOOK 2: SWEET BUDDY) Cuti pertengahan penggal pertama habis. Kembali ke sekolah! Hidup Adam makin berubah..... Adam: Aku ade boyfriend perangai beruk! "Hah? Takmau paham!!!..Baby takmau comel²....nanti I mati", 😎 Adam: BERUK!! ++++++++++++++++++++...