Ares her ne kadar belli etmesede kadından etkilenmişti. Yaşadığı tek gecelik ilişkilerini bile ortaya dökmeden,sakince yaşayan biriydi.
Hesabı ödedikten sonra son model arabalarına binerek peşpeşe ayrıldılar restauranttan.Ares direkt onu bekleyen annesinin yanına eve gitti. Büyük duvarların kale gibi koruduğu,saray gibi bir villa da yaşıyorlardı.Anne ve babası o çok küçükken ayrılmıştı.Babası Portekiz de dansçı bir kadın ile beraber yaşıyordu.Ona para göndermek ve senede birkez akşam yemeği yemek dışında baba sıfatına uyan hiçbir vasfı yoktu.Ares inatla babasına küsemiyor ve ona karşı duramıyordu.Onunla arasına hiçbir şey girsin istemiyordu ama aralarına çoktan kıvrak bir ritim girmişti.
Dışarıdaki ahşap görünümlü çelik
Kapıyı geçtikten sonra villanın bahçesi ferah bir ormana açılır gibiydi.Renkli taşlarla bezeliydi yerler .Etraf envaiçeşit çiçek ve ağaç ile süslüydü.Büyük villanın cephesine ahşap ve siyah hakimdi.Ares villanın Kapısına geldiğinde onu,hizmetlileri hanım karşıladı.
"Hoşgeldiniz efendim" diyerek saygıyla hafif başını eğdi.
Annesinin onu salonda beklediğini biliyordu.
-"Ben geldim Berran Hanım" diyerek annesinin pamuk gibi ellerinden öptü.
Berran hanım siyah camekanı açık olan salonun en sol kısmında,her zaman ki avangart kırmızı renkli koltuğunda oturuyordu.
"Hoşgeldin oğlum " dedi tok sesi ile.
Berran hanımın gözleri her zaman oğluna bakarken parıldardı.Koca dünyada oğlundan başka hiç kimsesi kalmamıştı.
Eliyle oğlunun sırtını sıvazlarken;
- "Acıkmışsındır hadi yemeğe geçelim" dedi.Anne,oğul beraber hem akşam yemeklerini beraber yer hem de günlük sohbetlerini yapardı.Annesi onu bıkmadan usanmadan saatlerce dinlerdi.Onlarınki artık anne, oğul ilişkisinden çok daha başkaydı.
-Şirketinin durumu nasıl?
-Oldukça iyi merak etme.
-Her zaman yanındayım bunu biliyorsun değil mi?
Ares annesinin ellerini tutup sıcak yüzüne değdirerek ;
-Aksini hiç hissetmedim' dedi.
Yemeğin ardından Berran hanım çalışma odasına çekildi.Ares üst kattaki odasına gitmek üzere merdivenleri çıkarken,telefonu çaldı.Çınar arıyordu.
-Kardeşim evde misin?
-Evet.
Hemen hazırlanıyorsun,seni bomba bir mekana götüreceğim.
Ares derin bir off ile nefes vererek;
-Beni pas geç hiç eğlenecek havanda değilim ' dedi.
-Konum atıyorum yarım saate burda ol' diyerek Ares' in konuşmasını beklemeden kapattı telefonu.Ares odasına gidip üzerini değiştirdi.Siyah kumaş pantolonunun üstüne,üzerine oturan ve üçgen vücudunu belli eden beyaz bir gömlek geçirdi.Ayağına rahat ettiği siyah loafer ayakkabılarını giydi.Annesinin odasına gelip,kapıyı iki kez tıklatarak;
-Müsait misin?
Elindeki kalemini kağıtların üzerine bırakıp,numarasız gözlüğünü çıkarırken;
-Elbette' dedi.
- Dışarı çıkıyorum geç gelirim,beni merak etme.
Annesinin antika çalışma masasının yanına gelip, omuzlarının ardından sarıldı.Yanaklarını sıkı sıkı öpücükler kondurdu.
İnce sol kaşını kaldırarak " Dikkatli ol!" dedi.
Oğlu odadan çıkar çıkmaz,telefona sarılıp en güvendiği adamı Yılmaz'ı
aradı;
-Araç hazır mı? Ares çıkıyor.Takibi bırakmayın!.Ares aracına binip,konumdaki adrese doğru yol aldı.Bebek'teki mekana geldiğinde girişte Çınarın bir grup kız ile çoktan kaynaştığını gördü.Bar'a doğru yönelip,barmene "Bana buzlu bir sek viski" dedi.
Viskisini yudumlarken Çınar, kızların arasından süzülerek Ares'in yanına geldi.-Niye gelmiyorsun abicim?baksana aramıza yeni çıtırlar katıldı.
-Bugün ilgimi çeken yok' dedi etrafı süzen bakışlarıyla.
Mekanın ışıkları iyice kısıldı ve müzik sesi artmaya başladı. Üst kattaki localarda müzik eşliğinde çılgınca dans eden kızlar ve uçuşan dumanlar dikkatleri çekmeye başlamıştı.Dikkatle yukarı bakarken ince bilekler üstünde bir kadının seksi hareketlerine odaklandılar. Açılan fanlarla beraber dağılan dumanın etkisi iyiden iyiye herkesin kafasına yer ediyordu.Uzun süre inceledikleri dans eden kadının sabah gördükleri kadın olduğunu anladılar.
Kadın locanın demirinden tutunarak siyah renkli kalçasına kadar sırt dekoltesi inen simli elbisesiyle,bir eğilip bir kalkarak yürekleri hoplatıyordu. Düşen omuz askıları ile dans eden vücudunu daha da seksi hale getirerek bacaklarını açıp kapatmaya başladı.
Tüllü iç çamaşırının içindeki hazine artık daha da gözler önündeydi.Çınar ağzında biriken salyalarını sert bir şekilde yuttuktan sonra Ares' in elindeki içkisini bir tek yudumda içerek " Ben birazda kalçaların tadına bakmaya gidiyorum" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Perdesi +18
Teen FictionDakikalarca açık bıraktığı soğuk suyun altına girdi.Başını duş başlığının hemen altındaki fayansa yasladı.Beline sardığı bej rengi havlusu ile öylece attı kendini yatağının üstüne.Ceyda'nın sesi vardı kulaklarında "Ona sahip olamazsın,ancak kiralaya...