Hızla yalamaya başladı onu kudurtan vajinayı.Parmakları ile vajinasının dudaklarını ayırıp Ahu'yu çılgına çeviren dil darbelerine aralıksız devam etti.Kabaran dudaklarını,klitorisi ve o küçücük cayır cayır yanan deliği kendine çekiyordu.Ahu'yu masa da ters çevirip kuyruk sokumundan itibaren yalamaya başladı.Art arda tokatlar patlattı poposuna.Ahu'nun inlemesiyle mesajı almıştı.Penisini arkasından vajinasına sürtmeye başladı.
İstediği ıslaklık çok gecikmemişti.Orta parmağını bir çırpıda vajinasına soktu,ıslaklığın yeterince parmağına bulaştığından emin olduğunda,Ahu'nun saçından asılıp parmağını onun dudaklarına sürerek tadına baktırdı.Dilini zevkle parmaklarında gezdirmişti Ahu.
Ares kendini sandalyeye doğru atıp kolundan çekti onu.Başından tutup penisine bastırdı kafasını.Ahu sıkıca kavradı penisin başını.Önce eliyle iyice sıvazlayıp ardından gırtlağına kadar soluksuz aldı.Saçından sıkı sıkıya tutuyordu Ahu'yu.Gidip geldikçe 'Immmhh' sesleri artıyordu.Ares Ahu'nun ateşli dudaklarına fazla dayanamayıp kar tanelerini,ateş parçasının üstüne erimeye bıraktı.Yuttuğundan emin olana kadar saçlarını parmakları arasından çözmedi.Ahu yutkunarak nefeslendiğinde Ares kollarını geri çekti.
Başını geriye atarak derin derin nefesler aldı ağzından,kalbi hızla atıyordu.Baştan çıkarıcı kadın ağzını parmak uçları ile sildikten sonra,yerden kilodunu alıp giydi.Elbisesini düzelterek yüzünün sağına soluna dokundu.Dağılan makyajını elleriyle temizlemeye çalıştı.Saçlarını iki yana savurduktan sonra yüzünü Ares'e yaklaştırıp kulağına ateşli dudaklarını değdirerek;
-Evime gel sana daha fazlasını vermek istiyorum!
Ares hızla atan kalbiyle yutkunmaya devam ederek "Çıkabilirsin!." dedi.
Ahu geldiği gibi süzülerek odadan ayrıldı.Ares masasındaki cam şişeden su doldurup yavaş yavaş boğazının düğümünü açmak istercesine içti.Altın tepsi de sunulmuş vajina onu yormuş ve susatmıştı.Odasının bütün pencerelerini açtı.İçeri giren herbir hava oda da yaşanan zevkin kokusunu alıp götürüyordu.Siyah deri koltuğuna bir hışımla attı kendini.Sessizliğe ihtiyacı vardı.Aniden odanın kapısı açıldı.Kapının sesi ile irkildi,koltuğun kenarından tutunup hafifçe doğruldu.
Çınar koltuğun kenarına yaslanıp gülerek;
-Ahu ifadeni iyi aldı galiba.
Ares gülümsemekle yetinip başını koltuğa bıraktı.
-Akşam gidiyor muyuz?
-Evet aynı saatte alırım seni.
Çınar elleri kumaş pantolonunun cebinde, ıslık çalarak odadan çıktı.Ares'in Düş Perdesi aralanmaya başlıyordu.İrina'nın silüetini düşünüyordu uzun uzun.Bu gece onunla konuşacaklarını planlıyordu çığlıkların yükseldiği zihninde,sessizce...
Saat geldiğinde Çınar aradı.Ares sandalyesinin arkasına geçirdiği ceketini eline alarak aceleyle odasından çıktı.Otoparkta Çınar ile arabalarına binerek zevk yuvasına doğru yol aldılar.Yine aynı yerde bıraktılar arabalarını.Bu sefer evin önünde pek çok araç vardı.İçerisinin bugün kalabalık olacağını düşündüler.Evden gelen müzik seslerine doğru ilerlediler.
Kapıyı siyahi görünümlü seksi bir kız açtı.İçeride ilk bakışta ortaya kurulmuş olan sahne platformu dikkat çekti.Renkli ışıkların süslediği platformun etrafı oldukça kalabalıktı.Platformda birbirinden seksi üç kız dans ediyordu.Salona sigarayla karışık beyaz bir toz bulutu ve müzik sesi hakimdi.Işıklar olabildiğince kısıktı ama asla karanlık değildi.
Koltuklarda sevişenler,ayakta sürtünerek dans edenler ve madde kullananlar herşeyi boşvermişliğin derin sarhoşluğundaydılar.Kızların seksi dansına kendini kaptırıp azan erkeklerin sesi müziğe eşlik etmeye başlamıştı.Ceyda giydiği deri sütyen ve kilot takımının yanı sıra başına taktığı kedi kız maskesiyle seksiliğine kattığı gizem ile sokuldu yanlarına.Çınar işaret parmağını dudağından göğüs boşluğuna kadar sürükleyerek;
-Odaya çıkalım'dedi.
Ares yukarıya çıkmaya yönelen Ceyda'nın kolundan tutarak;
-İrina'yı istiyorum,o nerede?.
-Merdivenin başındaki odaya geç işi biter birazdan.
Onları takip eden adımlarla yukarıya çıktı.İkili daha odaya girmeden koridorun duvarlarına çarpa çarpa sevişmeye başladılar.Onlara aldırış etmeden kapıyı açıp içeri girdi.İçeride tahminlerinden uzakta bir görüntü onu bekliyordu.Karşısında pantolonunu çeken bir adam ve yatakta çırılçıplak bir halde yatan İrina vardı.Zihni o an buz tutmuştu.Ceyda işi biter birazdan demişti oysaki..
Hemen geri giden adımlarla odadan çıktı.Kalbi ne kadar da hızlı atmaya başlamıştı.Parmakları sıktığı yumrukları arasında eziliyordu.Zihni buz tutmuşken içinde birşeyler hızla eriyordu oysaki hiç ateş yoktu...
Kapının önünde adamın çıkmasını bekledi bir süre.Adamın odadan keyifle sırıtarak çıkışının ardından,İrina'ya dokunan her bir parmağını kırmak için müthiş bir istek hissetti.
Odaya girip girmemek arasında tereddüt ediyordu.Parmaklarını kapının kulpuna götürürken utanan gözlerine,göz kapaklarını indirip içeriye bir adım attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Perdesi +18
Teen FictionDakikalarca açık bıraktığı soğuk suyun altına girdi.Başını duş başlığının hemen altındaki fayansa yasladı.Beline sardığı bej rengi havlusu ile öylece attı kendini yatağının üstüne.Ceyda'nın sesi vardı kulaklarında "Ona sahip olamazsın,ancak kiralaya...