4.Bölüm

4.8K 32 2
                                    

Ceyda'nın arada çıkardığı sesler Çınar'ı kudurtuyordu adeta.İyice kayganlaşan penisi nihayet vajinası ile buluşturdu.Ceyda penisin üstünde inip kalkarken,Çınar zevkten uçmaya başlayıp kendinden geçiyordu.

Cayır cayır yanan vajinanın içerisinde olmak ona,bu şehvet uyandıran kadına sahip olduğunu tamamen hissettirmişti.Çınar belinden kavrayıp yana doğru yatırdı.Ceyda'nın içerisine hunharca girip çıktıkça,inlemeleri artıyordu.Belinden tutup domalttı.Bu defa penisini tükürüğü ile sıvazladıktan sonra ani bir şekilde daracık popo deliğinden içeri soktu.

Ceyda'nın vajinasından şıpır şıpır akan suya kayıtsız kalamayıp,poposuna biriken bütün hücrelerini bıraktı.Ceyda beline poposuna bulaşanlardan rahatsızlık duymadan kalkarak,Çınar'ın dudaklarından öpmeye başladı.

Dudaklarını geri çekerken;
-Ödemeyi şimdi mi yapacaksın'dedi.
-Burda mı çalışıyorsun?
-Hayır, eeee Ödeme demiştik..
Çınar omuzları kabarmış vaziyette;
-Ödemeyi şimdi yaptığımı düşünüyorum 'diyerek piç bir şekilde güldü.

Ceyda küçük gözlerini kısarak,sinirle kucağından kalktı.Çınar yere düşmüş pantolonunu eline alarak ceplerini kurcaladı.Çıkardığı bir tomar parayı masaya bıraktı.Erkekliğini ve gücünü ispatlamış olmanın verdiği özgüvenle arkasına yaslandı.
-Eeeee bu kadar mı ?
Ceyda cevap vermeden yerdeki elbisesini alıp,zayıf omuzlarından geçirdi.Çınar ayağa kalkıp pantolonunu giydi.Fermuarını çekerken Ceyda'yı izleyen gözlerle sordu;
-Seni tekrar ne zaman görebilirim?

Ceyda kendinden emin tok sesi ile "Ben ne zaman istersem!" dedi.
-O zaman yarın iste beni.

Ceyda gizemli havasını koruyarak cevap vermeden odadan çıktı.Çınar, Ares'i aşağıda unuttuğunu hatırladı.Dumanlarla dolu giriş katta kalabalığın arasında arkadaşını aradı göz yordamıyla.Ares hala bardaydı.

Etrafı üç tane birbirinden güzel kızlarla çevriliydi. Kızları gören Çınar adımlarına hız veriyor.Ares,Çınar'ın gelişini umursamadan eğlencesine devam etti.Barmen sek viskileri tepsi tepsi getirdikçe,Ares'in el hareketi ile üç dedikten sonra tek nefeste yutuluyordu.

Kızların kahkahası,içki ve beyaz dumanın etkisiyle Ares beyaz bulutların çoktan üstüne çıkmıştı.Ritimler eşliğinde yıldızlar,beyaz tenli kadınların kalçalarından aşağı kayıyordu.Çınar,kumral kısa saçlı kadının arkasından sarıldı ve müzik eşliğinde sürtünerek dans etmeye başladılar.

Ares gelen tepsiden,içkisini alıp sağındaki kızıl afetin ince atletini çekerek boynuna ve göğüslerine döktü.Dilini önce boynunda gezdirdi.Ardından yavaş yavaş göğüslerinin üstüne.Göğüslerinin üstündeki herbir taneciği ziyan etmeden içine çekti.Ares dilini bastırdıkça,kızıl başı sağa sola dönüyordu hızla. İçkiler peşi sıra geliyordu. Kızıl saçlarını savurarak Ares'in etrafında dönmeye başladı. Gömleğinden içeri elini yavaşça kıvrılan bir yılan gibi soktu.Parmak uçlarını Ares'in göğsünde gezdirdi.

Ares'in kucağına oturup seksi dansına başladı. İçkiler tekrardan kadının göğüs boşluğundan süzülüyordu. Kucağında onu erekte eden kadının saçlarından kendine çekti.Dudaklarına dişlerine geçirircesine öpüşürken, Ares'in penisine tamamen yaslandı.Kısa eteğini dans edaları eşliğiyle daha da yukarı çekti.Ares bu elmas gibi parlayan kalçalara kayıtsız kalamadı. Bacaklarının arasına doğru okşamaya başladı.

Düş Perdesi +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin