Kalçalarını sıkı sıkı tutarak okşamaya devam etti bir müddet.Kadın başını Ares'e yaklaştırarak "Gidelim" dedi.Sadece onaylayan bir ifade ile baş sallamakla yetindi.
Çınar'ı ayak üstü seviştiği kadınla bırakıp kızıl sisli bir düşün peşinden ilerledi.Kadın Localara doğru ilerlemek isterken,onu kolundan çekerek merdivenlerin altında kalan kırmızı fonların havalandığı odadan bozma,bölmeye çekti.Pantolonunu delercesine sızlayan penisini hızla çıkardı.
Kadının bileklerini ters çevirip,duvara yasladı.Arkasından iyice dayanıp, etegini tamamen yukarı kaldırdı.Sert bir tokat atıyor onu baştan çıkaran bu kıvrak kalçalara.Popusunun arasına yerleşmiş tanganın ipini yana çekerek ,penisini olduğu gibi daracık popo deliğinden içeri soktu.Ares hızını arttıkça kadın bağırıyordu,kadın bağırdıkça onu yoldan çıkaran kalçalardan intikamını alıyordu.Kısa süren çarpışmanın ardından,seksi kızıl düşü kar beyazına boyadı.
Alelacele pantolonunu çekiştirerek fermuarını çekip kadını orada bırakarak çekip gitti.Çınar'ın hala bıraktığı yerde olduğunu gördü. Kızlarla içkilerini tokuşturmaya devam ediyordu.
Ares yanlarına yaklaşıp ellerini birbirine çarparak;
-Hadi kızlar başka kerizlerin yanına,parti bitti' dedi.Arkadaşını zorla çekiştirerek mekandan dışarı çıkardı.Kolay olmuyordu elbette, Çınar kadınların kucağında ve her daim onların vajinalarında olmayı istiyordu.Söylenerek arabasına bindi ve bu gece ki macerasına son verdi.
Ares eve sessizce girdi. Odasında ılık bir duş alarak yatağına girdi. Gün onun için hızlı geçmişti ve hızlı olan herşey onun için ziyadesiyle yorucuydu.
Günün ışıkları pencereden kırılarak süzülürken,telefonunun sesine uyandı.
-Alo baba.
- Günaydın oğlum,erken aradım heralde.Akşam saatlerinde Türkiye'de olacağım yemek yeriz beraber ne dersin?
- Tabii olur.Yatağının içinde bir süre gerildi. Dün gecenin yorgunluğu vardı hala üstünde.Adeta bacaklarını sürüklüyordu ayağa kalkmak için.
Berran hanım uzun masanın baş köşesinde oturuyordu.Elinde tuttuğu dosyayı Ares'in gelişi ile kapattı.
"Henüz kararım net değil, düşüneceğim" diyerek yanı başında dikilen takım elbiseli zayıf adama uzattı.- Günaydın anneciğim.
- Günaydın oğlum.
Adamın salondan çıkışının ardından;
-Kim bu daha önce görmedim?
- Önemli biri değil,birkaç ufak iş için getir götür yapıyor.Ares annesinin dizinin dibinde keyifle kahvaltısını yapmaya başladı.Annesinden aldığı cevap tatmin etmişti onu.Kendi babasından kalan işleri yönetiyor sanıyordu onu.Berran hanımın gücü herkesin malûmuydu ama gücün esas kaynağını hiç kimse bilmiyordu.
Tabağında zeytinini yuvarlayarak,annesinin yüzüne bakmadan söze girdi;
-Akşam babamla yemeğe gideceğim.
-Umarım o aşifteyi senin yanına getirmez!
Cevabı keskin ve net verdi "Sanmam."Babasıyla yılda bir kere yediği yemek onun sancılarla dolu yürek kapısının anahtarıydı.Onu asla geri çeviremezdi.
Ares'in şirkete geldiği gören Ahu,doğru hamleyi yapacağı dakikaları kolladı. Odanın kapısının kapanmasının ardından bir süre bekleyip eline sade bir Türk kahvesi aldı ve kapıyı ritimle tıklattı.
İçeriden "Gel" cevabını almadan çekici bacaklarıyla içeri girdi. Doğruca kahveyi masaya bırakıp, bacak bacak üstüne atıp masaya oturdu.Ares'in gözleri ise derin yırtmaçlı siyah kalem eteğinden süzülen bacaklarından ziyade,üstüne giydiği büzgülü, askılı şifon ince bluzundan görünen meme uçlarıydı.
Ares sandalyesini geriye doğru iterek yakasından iki düğmesini açtı yutkunarak.
Ahu bacaklarını aralayarak;
-Kahvenizi getirmiştim Ares bey,başka bir arzunuz var mı?Ares yükselen ateşinin kıstığı sesiyle
-Yaklaşşş!.🔥Oy atıp yorum yaparsanız yeni bölüm gecikmeyecek 😈💯
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Perdesi +18
Ficção AdolescenteDakikalarca açık bıraktığı soğuk suyun altına girdi.Başını duş başlığının hemen altındaki fayansa yasladı.Beline sardığı bej rengi havlusu ile öylece attı kendini yatağının üstüne.Ceyda'nın sesi vardı kulaklarında "Ona sahip olamazsın,ancak kiralaya...