Üst kata giden koridoru hızlı adımlarla geçip,merdivenleri hızla çıktı.Locaların kapısına şöyle bir göz gezdirdi.Afallamış bir şekilde etrafına bakarken,iri yarı koruma kılıklı bir adam;
-Ceyda hanım için mi geldin?
-Siyah elbiseli,dans eden kadın için geldim.
-10 dakika sonra çıkacak bekleyin!Çınar heyecanla kapıda bekledi bir müddet.Gergin bekleyişine birde İçeriden gelen kadın kahkahaları eklenip,onu daha da erekte ediyordu.
Bütün kanının tek bir hücresinde toplandığını hissediyordu.Locanın kapısı açıldı ve kodaman kılıklı adamlar teker teker keyifle dışarı çıktı.Ceyda elinde tuttuğu çantasını sallayarak çıkmak üzereyken koruma içeri doğru yönelip"Ceyda hanım,sizi bekleyen birisi var" dedi.
Ceyda elini gelsin anlamında sallayınca koruma,kapıyı tutarak Çınara "Buyrun"dedi.
İçeriye sakin adımlarla girdi.Duvar diplerine döşenmiş kırmızı koltuğun üstünde Ceyda saçları dağılmış ve omuzlarına kadar inmiş askılarından sıyrılmış,göğüslerinin daha da belli olan meme uçlarıyla Çınarı süzüyor.Oda da içilen esrarın kokusu bir çırpıda Çınarın ciğerlerine yerleşti.Kokunun da etkisiyle daha çok ister olmuştu bu kadınla sevişmeyi.
Ceyda yine aynı el hareketi ile Çınarı yanına çağırdı.Ceyda kısık gözleri ve istekli dudakları ile daha da seksi görünüyordu.Çınar bunalmış bedenini Ceyda'nın yanına attı.Ceyda bronz renkli,uzun bacaklarının arasına bir anda Çınar'ı aldı ve kucağına yerleşti.Çınar'ın bütün vücuduna ateş nüfuz ediyordu en çokta erkekliğine...
Sarı uzun saçlarını, avuçlarının arasına doldurup ateş ile yanan dudaklarına bastırdı dudaklarını.Ceyda ellerini Çınar'ın başında ve sırtında gezdirmeye başladı.İkiside artık beraber yanıyordu.Ceyda sıcaklığı yakıp kavuran penisin üzerinden ileri geriye gidip sürtünmeye başladı.
Dudaklarını ısırarak "ımmhh" diye kısaca inledi.Çınar soluyarak,seksi kadının kulak memesini dili ile kavrayarak kapıldığı şehvetini arttırdı.Boynun herbir tarafında dilini hızla gezdirip kıyasıya öpüyordu.Ceyda kucağında gidip gelmenin dozunu daha da arttırdı.
Çınar düşük omuz askılarını bir çırpıda indirip kafasını sütyensiz dolgun göğüslerin arasına sakladı.İki eliyle sıkıca kavrayıp,meme uçlarını emmeye başladı.Çınar emmeye devam ettikçe Ceyda'nın inlemeleri şiddet kazandı.Evrenin boynuna ıslak dudakları ile ateşli bir öpücük kondurarak kulağına;
-Daha da uçmak ister misin? dedi.
Çınarın cevabı hiç şüphesiz "Evet" oldu.Pantolonunun üzerinde Ceyda ve kendisinin zevk suları karışmıştı.
Ceyda ayağa kalkıp üzerindeki elbisesini sıyırarak indirdi Çınar onun çıplak kalışını zonklayan penisi ile izledi.Boş içki şişeleri,sigara paketleri, şeffaf poşetler ve birkaç ıvır zıvırın olduğu kirli masasının üstünden,sarılmış olan esrarı ateşli dudakları ile yaktı.Ardı ardına derin nefesler çekip dumanı Çınarın açık duran ağzına doğru üfledi.Çınar esrarı ağzından alıp,arka arkaya hızlı bir şekilde içine çekti.Ceyda yine aynı pozisyonda kucağına oturarak,gömleğinin düğmelerini açtı.
Yavaş yavaş göğüs bölgesinden ellerini gezdirip,boynuna ve etrafına öpücükler bıraktı.Evren esrarın son dumanını da özgür bıraktıktan sonra,Ceyda kemersiz pantolonunun düğmelerini açarak biraz sıyırdı.Elini pantolonunun içine sokarak Çınarın zevk suyunu akıttı bir müddet.Damarları kalınlaşmış penisin başını dudaklarının arasında ıslatıp, yukarı aşağı doğru elleriyle sıvazlamaya başladı.
Oy atmayı unutmayın 👇☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düş Perdesi +18
TienerfictieDakikalarca açık bıraktığı soğuk suyun altına girdi.Başını duş başlığının hemen altındaki fayansa yasladı.Beline sardığı bej rengi havlusu ile öylece attı kendini yatağının üstüne.Ceyda'nın sesi vardı kulaklarında "Ona sahip olamazsın,ancak kiralaya...