Bölüm 14: Hadi onu becer

3.7K 20 3
                                    


Çınar platforma gidip para atmak üzereyken Ares kolundan yakalayıp geri çekti.Çınar arkadaşının sert bakışlarından çekinip bu davranışından vazgeçti.Sesler yükselirken bir sonraki kırbacı vuracak olan göbekli tıknaz adam "Kilodunu çıkar" dedi.

Ceyda kıza yaklaşıp kilodunu bir çırpıda aşağı indirdi.Adam bir kırbaç darbesi atıp kızın arkasında diz çöktü.Popounu iki eli ile kavrayıp her iki tarafından da öpmeye başladı.İzlerken zevkten çılgına dönen insan müsveddeleri bağırmaya devam etti.

-Hadiiii onu becer.

Adam keyifle daha da açılan ağzını şapırdatıp kahkahalar attı.Kahkaha atarken daha da kızaran yanaklarıyla;

-Hazır ol İrina içine gireceğim!

Ares'in kalbi hızla atıp onu sıkıştırmaya başlamıştı onun adını duyduğunda.Hızlıca insan kalabalığını yarıp platforma çıktı.Göbekli adam pantolonunu sıyırırken onu geriye doğru itti.Adam bir kaç kez homurdanıp Ares'in üzerine yürüdü erkeklik gösterisini yarım bırakmamıştı.Yaka yakaya gelen erkekleri Ceyda araya girip ayırdı.Ares cebinden çıkardığı bir tomar parayı Ceyda'nın avuçları arasına bıraktı.

-Onu ben alıyorum!

Ceketini çıkarıp İrina'nın çıplak kalan kalçalarını örttü. Önce bacaklarındaki sonra kollarındaki zincirleri çözdü.Bilekleri özgürlüğe kavuştuğunda Ares'in omuzuna bütün benliğini bırakarak yığıldı.

Büyük bir hınç duyuyordu bu izbe eve şimdi.Ağzından tükürükler savurarak ;

-Çabuk bir oda göster!

Ceyda panikle "Gel benimle" dedi.

Boş odalardan birine geçti Ceydan'nın yönlendirmesiyle.Beyazdan griye dönmüş çarşaflı yatağın üzerine bıraktı İrina'yı.Yatağın kenarında kalmış bir başka zevke şahit olmuş ince bir örtüyü üzerine serdi.

"Kim bilir ne kadar süre orada kaldı" diye hayıflandı kendi kendine.Gördüğü manzara bir vahşet gibi kazınıyordu hafızasına.İrina'yı  o halde orada görmek çıldırtmıştı onu.

-Ya gelmeseydim bugün...Aman allahım ona orda hem işkence edip,hem tecavüz edeceklerdi.Kim bilir kaç dakika daha sallandıracaklardı orda?

Kaldıramıyordu zihninden geçenleri.Yatağın kenarına ilişip diz çöktü.İrina'nın kirpiklerine,göz kapaklarına,burun çizgilerine baktı bir tabloyu inceler gibi.Gözleri doluyordu ince ince bir kaç damla yaş ile.Gözlerini kırpıştırarak yaşları dağıtmaya çabaladı.Titreyen ellerini onun ipek saçlarına değdirmek için can atıyordu.Saçlarını geriye doğru atarak okşarken gözleri açıldı.

-Sen mi geldiiğğ' dedi yarı baygın sesiyle.

-Evet.

Ares ellerini saçlarından çekerken gözyaşları yer çekimine teslim oldu.Başını İrina'nın omuzuna yaslayarak ağlamaya başladı.Hıçkırık sesleri duyulunca İrkilerek doğruldu.Ares'in sırtına elini koyarak;

-Sen ağlıyoğğ,yapma ağlama.

Başını soğuk avuçlarının arasına alıp kaldırdı.Bakışları birbirine yıldırım edasıyla çarpıyordu.

-Bu hep olur mu?Bu akşam ki olanlar.

-Bağzen vağ,bağzen yok.

-Peki hep sen mi?

Sesi titiriyordu bu soruyu yöneltirken.

-Oxı (hayır) Ceyda istiyoğ o çıkıyoğ.

-Bunun bir çaresi olmalı,Çalışmak istemiyorum desen yada kaçsan burdan?Ben sana iş de kalacak yerde bulurum.

-Καμία άλλη επιλογή (başka çare yok)

İkisi de susmuştu.İrina boynunu bükerek baktı yüzüne.Ares'in söylediklerine,söyleyecek birşey bulamıyordu.

-Sen dinlen, bu gece senin yanında kalacağım.

İrina'nın ayak ucuna ilişerek sırtını soğuk duvara yasladı.Kollarını birbirine bağlayıp,gözlerini sıkıca yumdu.Birden kapı açıldı.İçeri giren Çınar'dı.Sinirli olduğu her haliden belli oluyordu.Baskın çıkan ses tonu ve mimikleriyle;

-Sen ne yaptığının farkında mısın?

Doğu yataktan kalkarken örtünün içine sinen İrina'ya baktı.

-Dışarıda konuşalım arabanın yanına gel!

İrina'nın elini tutarak;

-Hemen geleceğim.

Çınar arabanın yanında öfkeyle tur atıyordu.Ares'in yaklaştığını görünce hızla ona doğru yürüdü.

Kolundan tutup,sürükleyerek arabaya fırlatıyor arkadaşını.

-Ne olacak şimdi? O kızın yanında mı kalacaksın bugün?

-Evet!

Çınar'ın sinirden gözleri yuvasından çıkacak gibiydi.Öfkeyle dolup taşıyordu.

-Tamam tamam.Sen bugün burda kal.Sabaha kadar onu s*k hevesini al.Sabahta bu s*ktiğimin yerinden çık şirkete gel.

-Tamam.

-Bende çıkıp Ceyda'yı yakalayayım bari.

Ares'in sırtını sıvazlayarak iki arkadaş neşeyle eve girdiler.




Düş Perdesi +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin