Bölüm 18: Etlerin Çarpışması

2.8K 21 6
                                    


Omuzlarından sertçe kavrayıp yatakta,  dizlerinin üstünde duvara yasladı sevgilisini. Terli omuzlarına yapışan tel tel saçlarını sol omuzuna doğru attı. İrina ellerini soğuk duvara kapatıp bacaklarını iki tarafa doğru açtı. Ares heyecanla bir müddet arkasından izledi onu. Ne müthiş bir tabloydu onun çıplaklığı. Arkasından tamamen yaslandı İrinaya. Boynundan başlayıp bel çukuruna kadar koklayarak yalamaya başladı. Her bir noktasındaki biriken ter taneleri bile tuz basılmış dudaklarına su serpiyordu sanki. Poposunu eliyle iki yana ayırıp baş parmağını poposundan içeri sokup bir kaç tur döndürdü.  Ares sulanan vajinaya daha fazla karşı koyamayarak penisini hunharca soktu.  İrina'nın "Ahh" sesleri arttıkça çarpışmanın dozu artıyordu. İrina Ares ve duvar arasında zevkle sıkışmıştı. Sevgilisini kucağına doğru yaslayıp başını göğsünün üstüne aldı. Arkasından s*kmeye devam ederken bacaklarının arasında ellerini gezdirmeye başladı. İrina'nın zevkli çığlıkları Ares'in içine boşalması ile son buldu. Terleri aynı hızla bedenlerinden aşağı akarken yatağa uzandılar. Yüzlerini birbirilerine doğru döndüler. İrina sağ eliyle Ares'in yüzünü okşadı yavaş yavaş. Küçük esmer, yüzünde gezen eli öptü Ares. Gözlerinin küçük fısıltıları hüküm sürüyordu odaya. Ares geceyi sevgilisinin sıcak koynunda geçirdi.

Sabahın ilk ışıklarının kırılarak girdiği odanın perdesini açtı İrina. Pencereyi açıp güzel bir derin bir nefes aldı. Ares el yormamıyla yatağın içinde İrina'yı yokladı. Parmakları sevgilisinin sıcaklığına dokunmadığında irkilip yataktan kalktı. Afallayarak etrafına bakındı. Yatağın arkasında kalan pencerenin kenarında dışarıyı izleyen İrina'nın bedenini süzdü sessizce. Gün ışığının yaktığı gözlerini kısarak seslendi;

-Günaydın

-Uyandığdı mı seniğğ?

-Hayır' dedi sevimli bir ifadeyle. 

İrina saçlarını savurarak hızlı adımlarla yaklaşıp yatağa atladı. Sırt üstü uzanan Ares'in üstüne çıkarak ellerini dudaklarında ardında da yüzünde gezdirmeye başladı. Ares sevgilisinin ne yapmaya çalıştığını anlamıştı benin verdiği keyifle beraber kollarını başının altında birleştirerek aşkla gelen seks'e teslim olmuştu. Gülümsüyordu. İrina sevgilisinin kaslı göğsüne öpücükler kondurmaya başladı. Eli çarşafın altından Ares'in bacak arasına kadar süzülerek gitti. İrina dudaklarını  Ares'in yanan dudaklarından alı koyamıyordu bir türlü. Sevgilisinin sıcak öpüşleriyle bir kelebeğin rüyasından uyanıyordu sanki. Aralarında perde gibi duran ince çarşaftan bir hamlede kurtuldular.İrina ateşli dudaklarını penisin başında gezdirmeye başlamıştı. Pervasızca gidip geliyordu gırtlağında. Ares onu çıldırtan darbelere dayanamayıp sevgilisini belinden kavrayıp 69 pozisyonuna getirdi. Şimdi daha da gözleri önündeydi onu baştan çıkaran vajina. Eliyle dudaklarını ayırıp parmağını sokmaya başladı. 

İrina penisin başını dudaklarıyla ıslatarak devam ediyordu yalamaya. İkili aynı anda zevkin doruklarına çıkıyordu. Üstünde duran muhteşem kloritisi  yalamaya doyamıyordu Ares. İrina yumurtalıkları parmak uçlarıyla uyardı. Penisini sıvazlamaya devam etti aynı zamanda. Vajinasının parmaklanması onu çılgına çevirmişti. İlk defa bu kadar isteyerek birlikte oluyor ve bütün benliğini ona katmak istiyordu. Yarım açık olan ağzından inleme sesleri duyulduğunda boşalmıştı. Boşalan tanecikler Ares'in parmaklarına doğru iniyordu. Parmaklarını yaladıktan sonra vajinaya tamamen başını yaslamıştı. Hiç bir zerresini ziyan etmek istemiyor öyle hevesle yalıyordu her bir damlayı. Ares de çok sürmeden biriken bütün spermlerini İrina'nın dudakları arasına bıraktı.  O da sevgilisinden gelenleri ziyan etmek istemiyordu. Spermle dolu ağzıyla sert bir yutkunuş sergiledi. Gözlerinin içine bakarak elinin tersiyle sildi dudaklarının kenarından akmaya çalışan tanecikleri. Ares sevgilisini incitmeden yatağa uzatıp, giyinmek için ayağa kalktı. Gömleğine kolunu geçirirken irina ayağa kalkıp gömleğinin kolunu tuttu. Tatlı tatlı sokulmuştu yine yanına.

Pantolonunu giyinirken acemi bir telaşla baktı gözlerinin içine ve sordu;

-Akşam yine gelecek mi sen?


Düş Perdesi +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin